listopada 14, 2022

MOJA PERFUMOWA CHCIEJLISTA {PERFUMY KTÓRE MUSZĘ MIEĆ! ARMANI, JIMMY CHOO, CHLOE I INNI}

Jeśli jesteście ze mną od dawna, to na pewno wiecie, że kocham perfumy! Mam ich całkiem sporo ale moja chciejlista jest jeszcze większa. Pokażę Wam dziś te zapachy które koniecznie muszą znaleźć się w moim posiadaniu! Większość z nich na pewno jest Wam znana, bo na mojej liście znajduje się kilka flagowych perfum, które po prostu każdy zna. 


Perfumy to taki kosmetyk który dodaje mi pewności siebie. Po prostu lubię ładnie pachnieć i często wymieniam zapachy. Często słyszę, że mam ładne perfumy, sprawia mi to radość, bo wiem, że moje wybory dobrze współgrają z moją osobą. Dawno nie kupiłam niczego nowego, jedynie powielam te które mam, natomiast od dawna kusi mnie kilka flakoników, które mam nadzieję, małymi kroczkami kupować. Podzielcie się swoimi ulubionymi zapachami, a tym czasem - oto moja perfumowa chciejlista!


Uwielbiam perfumy marki ARMANI! W mojej kolekcji mam kilka sztuk, bardzo lubię zapach Because of You (który już niestety mi się kończy) ale moim największym marzeniem na tę chwilę jest My Way oraz Acqua di Gioia. Od lat marzy mi się Si (szczerze mówiąc każdy wariant zapachowy trafia w moje gusta). 




Kolejna trójka i dwie perfumy marki Chloe - ich flagowe Chloe oraz Nomade, którą miałam okazję powąchać i znajomej - jest obłędna! Bardzo wyrazisty zapach, dość słodki - taki jak lubię! Perfumy w kształcie szminki czyli Cacharel Yes I Am, skusiły mnie oczywiście flakonikiem, ale nuty zapachowe totalnie wbijają się w moje upodobania!




Ostatnia trójka, ale wcale nie najgorsza - Jimmy Cho i ich flagowe perfumy dla kobiet którymi całkiem niedawno pachniała moja koleżanka i zdecydowałam, że ja też tak chcę. Lancome i obłędny zapach Tresor chodzi za mną parę lat, podobnie zresztą jak Daisy od Marca Jacobsa. W końcu je sobie kupię :)!



Ja jeśli kupuję perfumy, to zawsze robię to na Notino.pl. Widziałam teraz sporo zniżek na Black Friday 2022 i zastanawiam się czy nie sprezentować sobie Si od Armaniego bo wychodzi w bardzo korzystnej cenie. W końcu kto o Nas zadba jak nie my same? Koniecznie podzielcie się swoimi perfumowymi perełkami - może któryś z Waszych wyborów podbije moje kubki zapachowe :) 

Czekam na Wasze rekomendacje i do następnego!

2 komentarze:

  1. Same przepiękne zapachy! Też muszę stworzyć taką chciejlistę, też kupuję na Notino :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam na swojej chciej liście My Way <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)