stycznia 07, 2017

CO KUPIĆ NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA? KILKA POMYSŁÓW NA PREZENT DLA SENIORA

Za kilkanaście dni Dzień Babci i Dziadka czyli osób które w niewątpliwy sposób wpływają na nasze życie. Jedni mają z nimi lepszy kontakt, drudzy gorszy - czasami po prostu różnica pokoleń jest naprawdę odczuwalna. Jednak warto pamiętać o naszych Seniorach tego dnia, w końcu to osoby które są z Nami od pierwszych dni. Mi czasami łatwiej jest powiedzieć coś babci niż mamie! Przygotowałam dla Was małą ściągawkę z pomysłami na prezent dla Babci i Dziadka z różnych półek cenowych, aczkolwiek starałam się nie przekroczyć 100 zł.



KOSMETYKI 

Zacznę właśnie od tej kategorii, bo to w końcu nieodłączny element mojego bloga. Możemy pokusić się na gotowe prezenty, ale warto pamiętać o kilu zasadach dobierając taki gotowy zestaw kosmetyków. Przede wszystkim liczy się tutaj funkcjonalność czyli dla starszych osób coś takiego jak olejek pod prysznic może okazać się całkowicie zbędny, bo w domu jest tylko wanna itp. Należy mieć na uwadze to jak bardzo nasza babcia czy dziadek jest "na czasie" -  większość ogranicza się do pokrzywowego szamponu i szarego mydła. . Druga sprawa to potrzeby starszego człowieka - niektóre rodzaje kosmetyków - myślę, że płyn micelarny czy jakaś pasta do włosów będzie kompletnie nie na miejscu. Myślę, że nawet łatwiej będzie skomponować taki zestaw samemu i dobrać kosmetyki do  konkretnego wieku i potrzeb. Szczególnie polecam rozejrzeć się za kosmetykami do golenia dla dziadków oraz kosmetykami do włosów dla babć. Może jakaś ciekawa szczotka? Kto zabroni być babci 'cool' :-)


KOLOROWANKI ANTYSTRESOWE I PUZZLE dla Seniorów siedzących i leżących 

Tak, dobrze czytacie! Znam seniorów, którzy bardzo się z takiego prezentu ucieszyli! Oczywiście nie muszą to być kolorowanki antystresowe, a nawet zwykłe, generalnie wszystko zależy od wieku i od wzroku. Warto i bardzo łatwo takie coś wybadać - wystarczy pokazać, że samemu korzysta się z takiej kolorowanki i zobaczyć reakcję. Podobnie jeśli chodzi o puzzle - szczególnie kiedy Nasz Senior jest już raczej leżący/siedzący i nie może pozwolić sobie na większy ruch. Takie puzzle z pewnością pobudzą kreatywność i dadzą zajęcie na nudny dzień. 
Kolorowanka antystresowa


COŚ DLA ZDROWIA

Myślę, że dla każdej Babci i dla każdego Dziadka zastrzyk witamin będzie dobrą opcją. W aptekach czekają na Nas gotowe preparaty typu Biovital Zdrowie czy Doppelherz, wystarczy dodać kokardkę i prezent gotowy! Jeśli nie jesteście zwolennikami takich 'syropów' możecie zastąpić go np. koszem owoców, chociaż Biovital spisze się na pewno o wiele lepiej :-)
Prezent dla babci i dziadka

Jakie są Wasze pomysły na prezent dla Babci i Dziadka? Podzielcie się swoimi patentami w komentarzach! 

23 komentarze:

  1. Ekstra propozycje:)
    Muszę pomyśleć o prezentach😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przy aktualnych mrozach to faktycznie świetna opcja :)!

      Usuń
  3. moja babcia doppel herz dostaje co święta ;DDD
    w sumie nie wiem czy coś jej kupię, ale na pewno chce ja odwiedzić <33

    co Ty sie tak rozszlałaś z tymi postami :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za dużo pomysłów na wpisy które chcę zrealizować w styczniu - zawsze jest jakiś termin "do' więc korzystam ze swojej weny, pewnie przy sesji będzie mnie tutaj zdecydowanie mniej :/

      Usuń
  4. Ja swojej babci z pewnością zakupię jakiś zestaw kosmetyków + czekoladki z firmy Karmello (są przepyszne i wyglądają niesamowicie). :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje babcie otrzymają koszyki z różyczkami z wstążek, będzie to również prezent od Milenki jako prawnuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam już komu sprawować takich prezentów. Propozycje bardzo fajne, na pewno wiele osób może skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie wiem na jaki prezent postawię:)
    Z roku na rok jest mnie coraz ciężej ...

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje babcie są daleko więc raczej złoże im tylko życzenia przez telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły. Ja w tym roku stawiam na kalendarz że zdjęciem wnuczki 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. moje dzieci z masy solnej robia serca i laurki a ja kwiaty i słodkości,kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O juz czas pomyśleć :) fajne pomysły :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne propozycję :)
    Dzień babaci jest dla mnie wyjątkowy
    Mój obecny już mąż właśnie w dniu babci się oświadczył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne propozycje :) ja zazwyczaj słodycze, ubrania, dla babci jakiś krem a dla dziadka gadżety typu latarka długopis itp

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysły fajne tylko dla mojej babuszki nic nie wypatrzyłam. Zdecydowanie nie widzę jej pzy puzzlach ani kolorowance. Kosmetyki-krem Nivea niezmiennie od lat do tego Amol i wiadomo coś do mycia ciała i zębów. Suplementy odpadają, bo natłok różnych leków jest ogromny, więc musiałabym chyba przeanalizować całą apteczkę, żeby wykluczyć przeciwwskazania.
    Chyba tradycyjnie zostanę przy czekoladkach, które lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje :) Szkoda, Ze nie mam już dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wszelkie te prozdrowotne "syropki" odpadają bo dziadkowie źle się po nich czują więc w tym roku dostaną taki prezent http://www.minilife.pl/2017/01/prezent-na-dzien-babci-i-dziadka-1.html i uważam, że to też fajny pomysł, szczególnie taki plakat. Pamiątka na całe życie.
    A tak nawiasem mówiąc mój dziadek na przykład baaardzo ucieszyłby się z nowego smartfona. Teraz dziadkowie to już całkiem inni dziadkowie niż Ci kilkanaście lat temu:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już w listopadzie wiedziałam co kupię babci, jutro pewnie kurier przyniesie moją paczkę. :) A zamawiałam lampkę nocną z bloomlight, była wykonywana na projekt dlatego trochę dłużej czekałam na realizację. Babcia lubi czytać książki, a dziadkowi przeszkadza jak jest zapalone duże światło, a taka lampka nie będzie go tak razić. Tak jeszcze myślę, by pójść do znajomego jubilera, by zrobił jakiś grawer na podstawie lampy coś w stylu najlepszej babci - wnuczka Ala.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na puzzle sama bym się skusiła. Babcia niestety nie ma miejsca do układania. Myślę nad betonową doniczką. Widziałam taką w sklepie internetowym "I Like Beton". Babcia lubi takie dekoracyjne drobiazgi. Ostatnio jak rozmawiałyśmy przez telefon, opowiadała mi o swoich kwiatach. Ma taki skrzydłokwiat, który ciągle się przechyla i wywala. Betonowa doniczka tak łatwo by nie poleciała.

    OdpowiedzUsuń
  20. My z rodzenstwem szykujemy calkiem spory prezent dla babci i dziadka. Postanowilismy kupic im parowar z morphy richards- chcemy zadbac o ich zdrowie a gotujac w parowarze na pewno na lepsze im to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

ODKRYCIA MARCA - SERIAL, FILM, APLIKACJA, ULUBIONE ZDJĘCIE I INNE LINKI GODNE POLECENIA

Bardzo polubiłam serię "Odkrycia miesiąca", właściwie nie wiem dlaczego zdecydowałam się na nią tak późno. To świetny sposób na...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger