stycznia 07, 2017

CO KUPIĆ NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA? KILKA POMYSŁÓW NA PREZENT DLA SENIORA

Za kilkanaście dni Dzień Babci i Dziadka czyli osób które w niewątpliwy sposób wpływają na nasze życie. Jedni mają z nimi lepszy kontakt, drudzy gorszy - czasami po prostu różnica pokoleń jest naprawdę odczuwalna. Jednak warto pamiętać o naszych Seniorach tego dnia, w końcu to osoby które są z Nami od pierwszych dni. Mi czasami łatwiej jest powiedzieć coś babci niż mamie! Przygotowałam dla Was małą ściągawkę z pomysłami na prezent dla Babci i Dziadka z różnych półek cenowych, aczkolwiek starałam się nie przekroczyć 100 zł.



KOSMETYKI 

Zacznę właśnie od tej kategorii, bo to w końcu nieodłączny element mojego bloga. Możemy pokusić się na gotowe prezenty, ale warto pamiętać o kilu zasadach dobierając taki gotowy zestaw kosmetyków. Przede wszystkim liczy się tutaj funkcjonalność czyli dla starszych osób coś takiego jak olejek pod prysznic może okazać się całkowicie zbędny, bo w domu jest tylko wanna itp. Należy mieć na uwadze to jak bardzo nasza babcia czy dziadek jest "na czasie" -  większość ogranicza się do pokrzywowego szamponu i szarego mydła. . Druga sprawa to potrzeby starszego człowieka - niektóre rodzaje kosmetyków - myślę, że płyn micelarny czy jakaś pasta do włosów będzie kompletnie nie na miejscu. Myślę, że nawet łatwiej będzie skomponować taki zestaw samemu i dobrać kosmetyki do  konkretnego wieku i potrzeb. Szczególnie polecam rozejrzeć się za kosmetykami do golenia dla dziadków oraz kosmetykami do włosów dla babć. Może jakaś ciekawa szczotka? Kto zabroni być babci 'cool' :-)


KOLOROWANKI ANTYSTRESOWE I PUZZLE dla Seniorów siedzących i leżących 

Tak, dobrze czytacie! Znam seniorów, którzy bardzo się z takiego prezentu ucieszyli! Oczywiście nie muszą to być kolorowanki antystresowe, a nawet zwykłe, generalnie wszystko zależy od wieku i od wzroku. Warto i bardzo łatwo takie coś wybadać - wystarczy pokazać, że samemu korzysta się z takiej kolorowanki i zobaczyć reakcję. Podobnie jeśli chodzi o puzzle - szczególnie kiedy Nasz Senior jest już raczej leżący/siedzący i nie może pozwolić sobie na większy ruch. Takie puzzle z pewnością pobudzą kreatywność i dadzą zajęcie na nudny dzień. 
Kolorowanka antystresowa


COŚ DLA ZDROWIA

Myślę, że dla każdej Babci i dla każdego Dziadka zastrzyk witamin będzie dobrą opcją. W aptekach czekają na Nas gotowe preparaty typu Biovital Zdrowie czy Doppelherz, wystarczy dodać kokardkę i prezent gotowy! Jeśli nie jesteście zwolennikami takich 'syropów' możecie zastąpić go np. koszem owoców, chociaż Biovital spisze się na pewno o wiele lepiej :-)
Prezent dla babci i dziadka

Jakie są Wasze pomysły na prezent dla Babci i Dziadka? Podzielcie się swoimi patentami w komentarzach! 

51 komentarzy:

  1. Ekstra propozycje:)
    Muszę pomyśleć o prezentach😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przy aktualnych mrozach to faktycznie świetna opcja :)!

      Usuń
  3. moja babcia doppel herz dostaje co święta ;DDD
    w sumie nie wiem czy coś jej kupię, ale na pewno chce ja odwiedzić <33

    co Ty sie tak rozszlałaś z tymi postami :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za dużo pomysłów na wpisy które chcę zrealizować w styczniu - zawsze jest jakiś termin "do' więc korzystam ze swojej weny, pewnie przy sesji będzie mnie tutaj zdecydowanie mniej :/

      Usuń
  4. Ja swojej babci z pewnością zakupię jakiś zestaw kosmetyków + czekoladki z firmy Karmello (są przepyszne i wyglądają niesamowicie). :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje babcie otrzymają koszyki z różyczkami z wstążek, będzie to również prezent od Milenki jako prawnuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam już komu sprawować takich prezentów. Propozycje bardzo fajne, na pewno wiele osób może skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie wiem na jaki prezent postawię:)
    Z roku na rok jest mnie coraz ciężej ...

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje babcie są daleko więc raczej złoże im tylko życzenia przez telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły. Ja w tym roku stawiam na kalendarz że zdjęciem wnuczki 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. moje dzieci z masy solnej robia serca i laurki a ja kwiaty i słodkości,kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O juz czas pomyśleć :) fajne pomysły :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne propozycję :)
    Dzień babaci jest dla mnie wyjątkowy
    Mój obecny już mąż właśnie w dniu babci się oświadczył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne propozycje :) ja zazwyczaj słodycze, ubrania, dla babci jakiś krem a dla dziadka gadżety typu latarka długopis itp

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysły fajne tylko dla mojej babuszki nic nie wypatrzyłam. Zdecydowanie nie widzę jej pzy puzzlach ani kolorowance. Kosmetyki-krem Nivea niezmiennie od lat do tego Amol i wiadomo coś do mycia ciała i zębów. Suplementy odpadają, bo natłok różnych leków jest ogromny, więc musiałabym chyba przeanalizować całą apteczkę, żeby wykluczyć przeciwwskazania.
    Chyba tradycyjnie zostanę przy czekoladkach, które lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje :) Szkoda, Ze nie mam już dziadków.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wszelkie te prozdrowotne "syropki" odpadają bo dziadkowie źle się po nich czują więc w tym roku dostaną taki prezent http://www.minilife.pl/2017/01/prezent-na-dzien-babci-i-dziadka-1.html i uważam, że to też fajny pomysł, szczególnie taki plakat. Pamiątka na całe życie.
    A tak nawiasem mówiąc mój dziadek na przykład baaardzo ucieszyłby się z nowego smartfona. Teraz dziadkowie to już całkiem inni dziadkowie niż Ci kilkanaście lat temu:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już w listopadzie wiedziałam co kupię babci, jutro pewnie kurier przyniesie moją paczkę. :) A zamawiałam lampkę nocną z bloomlight, była wykonywana na projekt dlatego trochę dłużej czekałam na realizację. Babcia lubi czytać książki, a dziadkowi przeszkadza jak jest zapalone duże światło, a taka lampka nie będzie go tak razić. Tak jeszcze myślę, by pójść do znajomego jubilera, by zrobił jakiś grawer na podstawie lampy coś w stylu najlepszej babci - wnuczka Ala.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na puzzle sama bym się skusiła. Babcia niestety nie ma miejsca do układania. Myślę nad betonową doniczką. Widziałam taką w sklepie internetowym "I Like Beton". Babcia lubi takie dekoracyjne drobiazgi. Ostatnio jak rozmawiałyśmy przez telefon, opowiadała mi o swoich kwiatach. Ma taki skrzydłokwiat, który ciągle się przechyla i wywala. Betonowa doniczka tak łatwo by nie poleciała.

    OdpowiedzUsuń
  20. My z rodzenstwem szykujemy calkiem spory prezent dla babci i dziadka. Postanowilismy kupic im parowar z morphy richards- chcemy zadbac o ich zdrowie a gotujac w parowarze na pewno na lepsze im to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z kosmetykami w przypadku starszych osób bym nie ryzykowała ze względu na różne składniki powodujące zakażenie czy coś. Poza tym to warto kupić im coś praktycznego, co na pewno im się przyda albo coś co jest związane z ich zainteresowaniami. W tym roku dla babci przyszykowałam spory zestaw sztućców, bo zawsze uskarżała się na ich brak w domu przy większej ilości gości, a dziadkowi postanowiłam postawić na to, co ma do zaoferowania sklep z odzieżą patriotyczną, gdyż jest fanem historii Polski, więc w jakiejś koszulce czy bluzie z takim znakiem będzie czuł się wspaniale i dumnie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki bardzo fajna sprawa, tylko trzeba uważać na to jakie bierzemy. Żeby nie miały uczulających składników. Ewentualnie coś praktycznego, np u mnie sprawdziła się pościel bawełniana. Lekarstwa i suplementy nie wydają mi sie dobrym pomysłem... Może jako dodatek, ale na pewno nie jako główny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorowanki antystresowe to superpomysł! Ja z kolei postanowiłam odkopać jakieś stare zdjęcia i dałam je babci w albumie. Kupiłam jeden z tych od Albumy Foto, bo słyszałam, że są dobre, i okazał się naprawdę świetmy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne propozycje :) Ja babci zamówiłam drewnianą deskę z dedykacją dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja babciusi zawsze chcę podarować jakieś porządne witaminki, których sama niestety nie mogłaby sobie sprawić. Ma urodziny z kilka dni i zastanawiam się nad krzemem organicznym do picia. Czy ktoś zna ten rodzaj suplementu?

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny prezentem może też być jakiś gadżet ułatwiający lub uprzyjemniający życie naszym dziadkom :) Np. telefon z dużymi przyciskami lub jakaś mata masująca. Ciekawą ofertę takich rzeczy mają tutaj: https://www.pomocedlaseniora.pl/18-nowoczesny-senior Można fajne zaskoczyć naszych dziadków ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Babcia, babci nie równa. Moja babcia, bardzo o siebie dba i dla niej najlepszy prezent to jakieś dobre kosmetyki. Ostatnio kupiłam jej na imieniny taki zestaw - https://avebio.pl/zestaw-twoja-tarcza-przeciwstarzeniowa i była zachwycona. Nawet dobrze wiedziała, co to są kosmetyki naturalne (jest naprawdę na czasie) i powiedziała, że juz dawno chciała ich spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe pomysły, ale ja zdecydowałem się pójść w trochę inna stronę przy wyborze prezentu na dzień babci. A konkretnie kupiłem babci bardzo praktyczny chwytak na kiju w pomocedlaseniora, przez do babci żyje się dużo łatwiej. Jest taki fajny sklep, gdzie mają bardzo duży wybór różnych "gadżetów", które mogą pomóc osobom starszym

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie jest też czasem pomyśleć niestandardowo i wymyślić całkiem inny prezent :) moja babcia lubi jak zrobię dla niej coś od serca, np. ostatnio kupiłam multiramkę i wypełniłam moimi i brata zdjęciami. W przyszłym roku planuję tort dla babci, myślę, że to może być strzał w 10, bo ona po prostu kocha słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne pomysły. Mi również chodzą po głowie bardziej praktyczne jak sprzęt medyczny typu ciśnieniomierz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne serduszko Swarovski z łańcuszkiem https://modino.pl/lancuszek-z-zawieszka-serduszko-Swarovski-Elements-srebro-proba-9255

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja swoim dziadkom staram się podarować coś, co nie będzie się kojarzyło typowo z seniorskim wiekiem, żadne tam biovitale czy preparaty medyczne :) Bardziej stawiam na to, żeby ich odciągnąć od wieku, babci na przykład często podarowuję biżuterię czu dobre kremy, z kolei dziadek jest fanem historii, więc staram się mu wręczać połączenie praktycznego z czymś co lubi, np. bluzy męskie patriotyczne czy eleganckie polówki/koszulki "Polska". Myślę, że warto dawać dziadkom drugą młodość a nie notorycznie wspominać o wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny pomysł na prezent, podobną koszulę nocną kupiłem babci w tamtym roku :) W tym roku zdecydowałem się jednak kupić mojej kochanej babci zegarek marki Rosefield https://www.otozegarki.pl/zegarki/rosefield Wybrałem ten na czarnym pasku, akurat trafiłem na super promocję. Mam nadzieję, że zegarek będzie się Jej podobał.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie dobry prezent to prezent, który dana osoba wykorzysta w 100%. Oczywiście miło jest dostać kwiaty lub słodycze, ale odkąd jestem dorosła i mogę sobie na to pozwolić, staram się wybierać bardziej konkretne prezenty. Rok temu znalazłam dla dziadków balkoniki rehabilitacyjne na www.pomocedlaseniora.pl, a w tym kupiłam szybkowar :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki za fajne zestawienie. Kiedyś dziadkom dawałam w prezencie niepotrzebne figurki, ale w końcu zmieniłam zdanie i teraz daję wyłącznie praktyczne prezenty. Są to teraz witaminy, czy toniki wzmacniające serce. Ostatnio kupiłam preparaty z marki Doppelherz. Wszyscy są bardzo zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  36. Można też coś wyjątkowego zamówić;) Dobrze powinny sprawdzić się karykatury od http://malarstwo-rysunek.pl w ten sposób zamówicie oryginalny, pamiątkowy prezent z tej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  37. O! Czyli ogólnie rzecz ujmując taki pomysł na prezent. Dzięki ci wielkie. Z pewnością skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nawet jak ktoś nie ma pomysłu na prezent, to wystarczy zajrzeć do internetu. Tam można znaleźć naprawdę fajne rzeczy. Też kwestia co by się przydało, co ucieszyło babcię czy dziadka. Mi kilka rzeczy spodobało się na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow . Dla dziadka komplet kieliszków będzie dobrym pomysłem. A dla babci to jeszcze się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ode mnie jeszcze dorzucam pomysły na prezent ze strony sklepu https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka wybrali akurat te najbardziej pasujące dla dziadka. Znajdziecie piękne szklanki, karafki, kawiarkę ciśnieniową. Na pewno dziadkowi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  40. Trafiłam do Ciebie bo sama szukam inspiracji na zbliżające się urodziny Babci. Na przestrzeni lat zaskakiwałam Babcie przeróżnymi prezentami i nadszedł moment, że muszę ponownie szukać inspiracji w internecie :) I przyznaję bardzo fajne pomysły! Szczególnie kolorowanka taka nie oczywista, a przecież to znakomita forma stymulacji motoryki małej, kreatywności i koordynacją oko - ręka.

    Jeśli mogę to chciałabym się podzielić również swoim pomysłem może dość klasycznym bo kwiaty cięte, ale niech to nie zmyli bowiem diabeł tkwi w szczegółach. Moja Babcia jest ogromną miłośniczką róż, a z racji swojego wieku niewystarczająco radzi sobie z pielęgnacją kwiatów ciętych. A wiedząc jak babcia je wręcz kocha sprawiłam jej róże w pudełku. Wzruszenie i radość Babci bezcenna! Nic wokół nich nie trzeba robić tylko podziwiać i się zachwycać przez tygodnie wręcz miesiące!. Babcia jest nimi oczarowana ilekroć rozmawiamy przez telefon to mi opowiada o różach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Babcia i Dziadek w swoje święto zdecydowanie zasługują na prezenty od serca <3 Dobrym pomysłem będą personalizowane upominki, które znajdziesz tutaj https://eprezenty.pl/na_dzien_babci_i_dziadka,c,3482 :) Świetnie sprawdzi się fartuszek z imieniem dla babci lub skrzynka na narzędzia dla dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A co powiecie o biżuterie https://www.blingart.pl/ ?? jeśli takiej poszukujecie to koniecznie zerknijcie na stronę biżuteria ze stali chirurgicznej to to właśnie tutaj macie największy wybór. Nie tylko kobiety ale mężczyźni również. Ja ostatnio w tym sklepie zamawiałam bransoletkę z wyjątkowym grawerem. Wręczę ją mojej siostrze na urodziny. Uważam że biżuteria to super pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne pomysły :) Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)