grudnia 06, 2015

FILMY ŚWIĄTECZNE KTÓRE WARTO POOGLĄDAĆ


Aby jeszcze lepiej poczuć magię zbliżających się Świąt przygotowałam dla Was moje TOP 10 ŚWIĄTECZNYCH FILMÓW, które warto pooglądać. Wybaczcie mi, ale pominęłam w zestawieniu Kevina - jest to tak oczywiste, że chyba nie muszę nikomu o tym filmie jakoś specjalnie w Święta przypominać. Bożonarodzeniowe komedie nadają się zarówno dla dzieci jak i dorosłych, ja uwielbiam je oglądać. Najbardziej lubię oczywiście te familijne o tematyce świątecznej! A Wy jakie świąteczne filmy polecacie?


ZOBACZ TEŻ: NAJWIĘKSZA BAZA FILMÓW ŚWIĄTECZNYCH


1. Love actually (To właśnie miłość) czyli najpiękniejsza bożonarodzeniowa komedia romantyczna jaką było mi dane oglądać. Mimo, że film jest dość stary (2003), ja odkryłam go niedawno. Nie wiem gdzie byłam tyle lat :) Wyciskacz łez, chwytający za serce. 

2. Listy do M oraz Listy do M 2
Polski odpowiednik filmu "To właśnie miłość". Nie jest tak dobry jak oryginał, ale to bardzo sympatyczna, polska interpretacja. Zawsze wzruszam się przy nim do łez. Oglądałam też drugą część i w moim odczuciu jest tak samo dobra jak pierwsza. 

3. The Holiday to bardzo przyjemna komedia romantyczna o losach dwóch kobiet, które na czas Świąt wymieniają się domami. Mieszkają w zupełnie innych miejscach, łączy je jedynie złamane serce. Lekka, luźna komedia w sam raz na zimowy wieczór.

4. Bad Santa (Zły Mikołaj) to komedia kryminalna, co do której miałam wątpliwości, jednak kiedy ją oglądałam chwilami śmiałam się jak głupia, a czasami płakałam jak bóbr. Film opowiada o świątecznym rabusiu, który napotyka na swojej drodze pewnego chłopca. To niesamowite jak bardzo małe dziecko namieszało w życiu i sercu Złego Mikołaja.

5. Christmas Vacation (W krzywym zwierciadle: Witaj Święty Mikołaju!) to film z 1989 roku i pokazała mi go moja mama, która swoją drogą uwielbia rodzinkę Griswoldów. Komedia dla całej rodziny przedstawiająca typowe święta w domu Clarka Griswolda. Masa śmiechu gwarantowana.

6. Holiday in Handcuffs(Świąteczny więzień) komedia romantyczna o pewnej desperatce, która postanawia porwać nieznajomego mężczyznę z kawiarni i przedstawić go rodzicom jako swojego narzeczonego... Zobaczcie sami!

7. Four Christmases (Cztery Gwiazdki) to romantyczna komedia o pewnej parze, których rodzice są rozwiedzeni, a co za tym idzie - muszą objechać aż cztery domy w Wigilię... Romantyczny, przyjemny film, ja się popłakałam :)

8. A Christmas Kiss (Świąteczny pocałunek) to niezłe romansidło :) Historia młodej kobiety, która spotyka w windzie pewnego mężczyznę i.. całuje się z nim. Ucieka, jednak spotyka go znów. Okazuje się, że to... Koniecznie pooglądajcie!

9. Deck the Halls (Wesołych Świąt) czyli komedia opowiadająca o tym, jak Steve chce aby jego dom było widać z kosmosu... :) Kto jeszcze nie widział?

10. Christmas with the Kranks (Święta Last Minute) to zabawna komedia o tym jak Państwo Krankowie postanawiają uniknąć świątecznych przygotowań i wybierają się na Karaiby. Nie będzie to jednak takie proste...

ZOBACZ TEŻ: ŚWIĄTECZNE KOMEDIE ROMANTYCZNE


Jakie świąteczne filmy możecie mi polecić? 

35 komentarzy:

  1. Znam jedynie 2, 3 i 10, więc jest co nadrabiać ;) Lubię filmy świąteczne, wprowadzają mnie w nastrój, poza tym są takie familijne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie :) Uwielbiam oglądać takie filmy chwilę przed Świętami, żeby powolutku wczuwać się w klimat ;)

      Usuń
  2. Niektóre filmy już widziałam, ale muszę dodać do mojej listy jeszcze te, które polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam - oprócz Listów do M 2 - wszystkie. I wszystkie w tym roku ponownie obejrzę :) Chyba już czas zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny post właśnie czegoś szukałam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w kinie na Listy do M 2, świetny film. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super lista filmowa . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam świąteczne filmy:) mój ulubiony z tych to Święta last minute:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzalam wszystkie, a nr 9 w piatek z Chlopakiem :)

    Mam w obs :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzalam wszystkie, a nr 9 w piatek z Chlopakiem :)

    Mam w obs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. listy, holiday, 4 gwiazdki oglądałam - świetne filmy ;)
    kilka z twoich propozycji już ściągam i na pewno obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam tylko Święta Last Minute, mam spore zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z całego zestawienia 1,2,3 i 5 oglądałam i uwielbiam ♥
    Resztę zaraz dodam sobie na filmwebie i obejrzę przed świętami ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :)! jeszcze bardziej poczujesz klimat świąt ;)

      Usuń
  13. Znam kilka tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :) cześć z tych filmów widziałam... sle 2 już wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze kilku nie oglądałam, więc muszę nadrobić. Nie weim, kiedy, ale ok. Zapomniałaś o Kevinie;d i Titanicu- niekoniecznie świąteczny, ale to już klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kevin to taka oczywistość, że jest nad każdą możliwą listą haha ;)

      Usuń
  16. Mam ochotę obejrzeć listy do M 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny nagłówek, oglądałam Listy do M 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zastanawiam się teraz, jak to możliwe, że nie oglądałam wsyztskich ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawie wszystkie oglądałam :) Listy do M kocham !

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam sporo filmów, o których piszesz ;). Teraz wybieram się do kina na Kochajmy się od święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi z listy zostało do oglądnięcia świąteczny więzień☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi zostało do oglądnięcia świąteczny więzień☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)