października 27, 2022

PEREŁKA WŚRÓD POKŁADÓW! {LOVELY CAMOUFLAGE PODKŁAD MOCNO KRYJĄCY}

Coraz częściej w drogeriach stacjonarnych i internetowych  można znaleźć fajne perełki lepsze nawet od takich wysoko półkowych kosmetyków. Na przykład marka Lovely ma kilka naprawdę fajnych kosmetyków, które sprawdzają się u mnie równie dobrze jak kosmetyki droższych marek. Dzisiaj chciałam podzielić się moją opinią na temat podkładu Camouflage Fundation - właśnie od marki Lovely. Kupiłam go bo wcześniej świetnie sprawdzał mi się ich korektor Liquid Camouflage, więc byłam ciekawa czy podkład sprawdzi się równie dobrze. Nie zawiodłam się, a dzisiaj opiszę Wam dlaczego :)

 


Uwielbiam takie perełki cenowe. Coraz rzadziej sięgam po droższe podkłady, bo te tanie okazują się spełniać wszystkie moje oczekiwania! Na pewno wiele z Was zna i lubi ten podkład, cieszy się on zdecydowanie dobrą sławą i często jest wyprzedany, dlatego zawsze możecie kupić go online, marka Lovely dostępna jest na Notino.pl

 

OPIS PRODUCENTA

Kremowy podkład do twarzy o wysokim stopniu krycia. Idealnie przykrywa przebarwienia, zaczerwienienia oraz niewielkie niedoskonałości skóry. Zapewnia naturalne wykończenie, pozostawiając, pozostawia skórę gładką i matową przez wiele godzin.


Szata graficzna opakowania przypomina korektor tej samej marki, czyli Liquid Camouflage. Podkład zamknięty jest w tubce o pojemności 25g. Podkład dostępny jest w czterech odcieniach: 1 Porcelain, 2 Nude, 3 Ivory i 4 Beige. Ja używałam trzech kolorów  czyli 1,2 i 3. Jedynka jest idealna na zimę. Kolorek 2 Nude jest bardzo jasny chłodny wpadający w żółte tony, a 3 Ivory to taki ładnie delikatnie opalony odcień beżu (także wpadający w żółte tony). Podkład nie utlenia się, a co za tym idzie kolor pozostaje taki sam jak podczas aplikacji. Konsystencja podkładu jest niezwykle gęsta, kremowa i bardzo łatwo rozprowadza się na cerze. Podkład Camouflage Foundation przy cienkiej warstwie daje od razu średnia krycie. Jak najbardziej można stopniować efekt krycia. Daje matowe wykończenie makijażu - nie jest to płaski mat, ale też nie wygląda on naturalnie. 



Na samym początku cera wygląda delikatnie sucho, ale czas działa na korzyść tego podkładu bo po jakimś czasie nie wygląda sucho i jest bardziej naturalny. Podkład ma gęstą, kremową konsystencję jednak jest bardzo lekki i niewyczuwalny na skórze. Cera jest idealnie wygładzona i zmatowiona przez wiele godzin. Nie podkreśla porów, wągrów na nosie - cera wygląda idealnie. Jego trwałość jest w mojej opinii rewelacyjna. Bardzo dobrze utrzymuje się na skórze przez wiele godzin bez potrzeby poprawek. Nie wchodzi w załamania skóry, nie ściera się, nie tworzy efektu "ciacha". Moja strefa T wygląda perfekcyjnie przez wiele godzin, czyli nie świeci się. Nie czuję potrzeby aby zdejmować nadmiar sebum po kilku godzinach, bo ten podkład świetnie utrzymuje efekt matu. Na koniec jeszcze wspomnę o tym, że przy dłuższym stosowaniu podkład nie zapycha cery.

 


 Jest to bardzo dobry podkład w niskiej cenie. Ma świetne krycie i trwałość. Cudownie wygładza skórę, nie podkreśla porów i genialnie utrzymuje mat. Jestem bardzo zadowolona z tego podkładu i jakość jest zdecydowanie na najwyższym poziomie a cena bardzo niska ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)