stycznia 14, 2021

MAYBELLINE SUPERSTAY MATTE INK - DŁUGOTRWAŁE POMADKI W PŁYNIE

Pewnie większość z Was zna i lubi Maybelline SuperStay Matte Ink. Do tej grupy należę również ja! Mam dla Was moją opinię odnośnie tych matowych pomadek w płynie oraz przedstawię Wam moje ulubione kolory. Może któraś z Was ich nie zna i dzięki temu wpisowi się do nich przekona. Zapraszam do dalszej części wpisu!


Co mówi o pomadkach Maybelline 

Nadaj swoim ustom naprawdę intensywny kolor na całe 16 godzin! Matowa szminka w płynie Maybelline SuperStay Matte Ink™ nada Twoim ustom nasycony odcień z aksamitnie matowym wykończeniem. Wyrazista i długotrwała szminka Maybelline Matte Ink to jeden z produktów linii City Edition, inspirowanej Nowym Jorkiem i jego stylem, który się nigdy nie nudzi. Po prostu pokochasz tę szminkę - 16-godzinna wytrzymałość i mocna pigmentacja, zapewniająca nasycony kolor, natychmiastowy, ultramatowy efekt, specjalny aplikator w kształcie strzałki umożliwia precyzyjny makijaż, modne, nasycone odcienie.

Opakowanie pomadki jest bardzo estetyczne - biała zakrętka na której widnieje numer i nazwa pomadki oraz reszta opakowania - w kolorze jaki znajduje się w środku. Pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne, samym wyglądem zachęcają do zakupu.

Pomadki dostępne są w wielu odcieniach - od tych jaśniutkich nudziaków po mocne bordo i brązy. Ja w swojej toaletce mam kilka, dzisiaj chcę Wam pokazać moje trzy ulubione. Zacznijmy od najjaśniejszego jaki posiadam czyli 65 Seductress - to taki jasny brąz. Następnie kolor 15 Lover czyli zgaszony brudny róż idealny na co dzień. To chyba mój faworyt jeśli chodzi o pomadki na co dzień w ogóle. Ostatni kolor jaki mam to 20 Pioneer czyli taki mocny bordowy ocień. Poza tym znajdziecie tam piękną czerwień, róż czy brązy.

Wykończenie tych pomadek jest matowe. Są niesamowicie trwałe - nałożone rano utrzymają się do wieczora, najchętniej używam ich do pracy bo wiem, że żadne jedzenie czy napoje im nie straszne. Do ich zmycia używam płynu dwufazowego bądź oleju kokosowego. 



Pomadki są niesamowicie wydajne. Ich konsystencja jest dość gęsta ale przyjemnie się rozprowadzają. Mają ładny, delikatny zapach. Na Notino.pl dostaniecie wszystkie odcienie za 28 zł więc dużo taniej niż w drogerii. 

Podsumowując to naprawdę świetne pomadki które warto mieć w swojej kosmetyczce. Jeśli lubicie matowe wykończenia - ten produkt jest dla Was! Jeśli zaś znacie te pomadki powiedzcie jaki odcień warto kupić!


3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)