stycznia 07, 2021

JAK PACHNIE BLACK OPIUM YVES SAINT LAURENT?

Jestem miłośniczką perfum! Co jakiś czas zaopatruję się w coś nowego. Kocham te damskie perfumy które są uwodzicielskie! Yves Saint Laurent Black Opium zdecydowanie trafia w moje gusta. Są energiczne, kobiece i idealne na wieczór. Zwracają na siebie uwagę dlatego dziś ja chciałam zwrócić Waszą uwagę w ich kierunku. Myślę, że znajdą swojego niejednego zwolennika. 



Z tego co się orientuję perfumy mają kilka wersji zapachowych, ale ja zdecydowałam się na tą podstawową. Nie jest to mój numer jeden jeśli chodzi o perfumy ale idealnie wpisuje się w moje gusta. Nuty tych perfum są kwiatowe czyli takie jak najbardziej lubię! Jak pachnie Black Opium od YSL? O tym w dalszej części wpisu!





Dawka nowej energii, pełną elektryzującego ładunku, którym Cię zachwyci woda perfumowana dla kobiet Yves Saint Laurent Black Opium. Prowokujący, uwodzicielski i mocno uzależniający zapach, przedstawia ucieleśnienie wolnej i pewnej siebie kobiety, która szuka nowych doznań i nic jej nie powstrzyma. Yves Saint Laurent Black Opium to perfumy inspirowane muzyką. Ich skład odzwierciedla tajemniczy wyraz potrzeb wewnętrznych, zmysłowość i nieskrępowane zanurzenie w codzienne życie. Woda perfumowana została wprowadzona na rynek w 2014 roku. Owocowe nuty gruszki w warstwie głowy, zmieszane z zapachem kwiatów pomarańczy i korzenną wonią różowego pieprzu. Intensywna kawowa warstwa serca jest zabarwiona jaśminowymi akordami, a w warstwie głębi wody perfumowanej dominuje rozgrzewająca wanilia. Zapach Yves Saint Laurent Black Opium jest ukryty w ciemnej, nieprzezroczystej butelce z brokatem w stylu rockowym. Płonącą kobiecość reprezentuje pierścień w środku tego całkowicie wyjątkowego i nie do pominięcia flakonu.



Grupy zapachów: orientalne

Nuta głowy: różowy pieprz, gruszka, kwiat pomarańczy

Nuta serca: jaśmin, kawa

Nuta podstawy: wanilia, cedr, paczuli

 

Nuty zapachowe są kwiatowe - tak jak lubię, są też bardzo zbliżone do zapachu od Carolina Herrera Good Girl. Zapach jest bardzo charakterystyczny i idealny na te zimowe miesiące - myślę, że w lecie może być on zbyt słodki i ciężki. To perfumy dla zdecydowanych kobiet, które lubią przykuwać uwagę. Zapach świetnie sprawdzi się na co dzień jak i na wieczorne okazje. 


Zapach dostępny jest na Notino.pl w świetnej cenie. Za 50 ml zapłacimy ok. 250 zł. Mi udało się je kupić w zestawie z pomadką, chętnie Wam ją kiedyś pokażę - może przy okazji wpisu o pomadkach. Może polecicie mi jakieś perfumy o podobnych nutach? 

7 komentarzy:

  1. Kojarzę ten zapach, jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pachną problem i kłótnia z byle powodu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny zapach damski! Jeden z moich ulubionych :) Zawsze do niego wracam w zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu. Bardzo lubię nuty jaśminu w perfumach, ale za to wanilia kojarzy mi się mdło, nie jest za słodki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy posiadacie swoje ulubione portale tematyczne, które regularnie odwiedzacie? W moim przypadku codziennie rano odwiedzam portal https://j8.pl/ile-kosztuje-kurs-na-prawo-jazdy/ w poszukiwaniu nowej wiedzy oraz ciekawostek związanych z życiem codziennym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)