stycznia 17, 2021

NOWOŚCI KOSMETYCZNE Z MAKEUP REVOLUTION I FREEDOM

Nie pamiętam kiedy ostatnio wrzucałam na bloga haul zakupowy. Postanowiłam wrócić do tej serii i raz na jakiś czas pokazywać Wam nowości które udało mi się zakupić. Co prawda ograniczam zakupy szczególnie kosmetyczne do minimum ale wiadomo, że raz na jakiś czas nie mogę się oprzeć, tym bardziej, że firmy kosmetyczne oferują mnóstwo genialnych kosmetyków. Przy ostatnich zakupach skupiłam się na marce Makeup Revolution oraz na ich "dziecku" Freedom. Zapraszam do dalszej części wpsiu!


W dzisiejszym wpisie znajduje się sama kolorówka ale w następnym poście tego typu postaram się o większą różnorodność. Część z tych produktów już miałam, inne są dla mnie totalną nowością. Przedstawię Wam każdy produkt po krótce. 

Makeup Revolution Fast Base to podkład w sztyfcie. Posiadam, a właściwie posiadałam jeden jasny odcień ale nie mogę go znaleźć, pewnie gdzieś zaginął przy przeprowadzce. W moje ręce trafił odcień F7 który wydaje się być idealny właśnie na teraz. Jest bardzo miękki mimo swojej formy, na dniach rozpocznę testowanie! Nowość dla mnie to pomadka w płynie a raczej po prostu błyszczyk Sheer Brillant w odcieniu 110 Chauffeur. Jeszcze go nie używałam ale a piękny zapach i bardzo ładny kolor w kolorze zgaszonego różu. Skusiłam się też na korektor Conceal & Define w odcieniu C3. Miałam ten korektor w przeróżnych odcieniach - myślę, że każdy znajdzie odpowiadający mu kolor. Skusiłam się też na puder w odcieniu Translucent chociaż jak już przyszedł myślę, że mogłam skusić się na jakiś inny odcień - np. ten bananowy. Puder ma aż 32 g i kosztuje jedyne 30 zł! 

Do koszyczka trafił też przyrząd do czyszczenia pędzli - tzw. Brushegg. Mój poprzedni gdzieś mi się zapodział więc przy okazji kupiłam drugi. Skusiłam się też na coś z marki Freedom, bo chyba nigdy nie miałam nic od nich. W moje ręce trafił róż do policzków w odcieniu True Loved, jeszcze go nie używałam ale myślę, że może dodać fajnego rumieńca :) Zakupiłam też paletkę do konturowania twarzy, a do zestawu dołączony był pędzel do konturowania. Pigmentacja jest bardzo fajna, a kolory bronzerów bardzo mi się podobają. Brakuje mi tam rozświetlacza w złotym kolorze, ale i tak jestem zadowolona. 

Ostatnia nowość to Makeup Revolution X Petra XOXO paleta bronzerów i rozświetlaczy do twarzy z której jestem niesamowicie zadowolona! Pigment jest obłędny, rozświetlacze przepiękne. Opakowanie jest solidne i każdy cień ma grawer XOXO. A brokatowe opakowanie... petarda!

18 komentarzy:

  1. Same wspaniałości. Ta paleta rozświetlaczy i bronzerów wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam żadnej z tych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam same takie beżowo-brązowe paletki a nic z niebieskim czy zielonym. Chyba czas to zmienić, w końcu idzie wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doprawdy udane zakupy. Również jestem zadowolona z paletki do konturowania twarzy. Choć zdecydowanie najbardziej intryguje mnie ustrojstwo do do czyszczenia pędzli. Faktycznie jest skuteczny i ułatwia czyszczenie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zaszalałam i kupiłam sobie bardziej kolorową paletę, ale cienie w ogóle nie trzymają się powieki ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ;) wszystko wygląda naprawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre podkłady są bardzo potrzebne na moich sesjach, dzięki za rekomendacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadka w płynie bardzo mi odpowiada :) Dzięki Tobie się skusiłam i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten róż ma piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do Makeup Revolution. Sadziłam, że tak masowa produkcja kosmetyków nie może przekładać się na ich jakość, ale znalazłam kilka perełek, z których korzystam od dłuższego czasu, a wśród nich właśnie Makeup Revolution Fast Base.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo właśnie się zastanawiałam nad tą paletką, ale w końcu wybrałam inną :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa teog pudru, czaiłam się kiedyś na jego bananową wersję

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przetestuje tę paletę bronzerów i rozświetlaczy! Zawsze robią świetny efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  15. Good article, thanks for sharing, please visit

    our website

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)