lutego 01, 2021

ŚWIETNY PODKŁAD NA CO DZIEŃ {CATRICE HD LIQUID COVERAGE}

Jednym z najbardziej rozchwytywanych kosmetyków w ostatnich miesiącach bez wątpienia jest PODKŁAD CATRICE, HD LIQUID COVERAGE FOUNDATION. Wzbudzał od zachwytów po głęboki zawód osób, którym jakimś cudem udało się go dostać. W Polsce niestety dostępność produktów tej marki może być mocno ograniczona, często do sklepów trafia dosłownie po dwie, trzy sztuki jednego koloru. Nikogo więc nie dziwi ogromny problem z jego zakupem, a jeśli połączyć to z masą pozytywnych opinii, to właśnie ten podkład staje się świętym Graalem. 


OD PRODUCENTA CATRICE:


Wysokie, ale mimo to naturalne krycie? Niezwykle efektywny oraz długotrwały podkład Catrice HD Liquid Coverage natychmiast wtapia się w cerę, a Ty czujesz, że jest niczym druga skóra. Doskonałe krycie bez obciążania, które trwa do 24 godzin – dla efektu pięknej i matowej cery, przygotowanej na błyski fleszy.

Baza odcieni jest bardzo zawężona i niestety, większość z nich wpada w różowe tony, co sprawia, że Polkom będzie trudno wybrać odpowiedni. Kolor 010 LIGHT BEIGE okazał się dla mnie w sklepie zbyt jasny i do tej pory żałuję, że jednak go nie wybrałam, zwłaszcza, że tak jak mnie ostrzegałyście, podkład mocno oksyduje i ciemnieje na twarzy. Numer 020 ROSE BEIGE jak łatwo się domyślić nie jest idealnym, żółtym odcieniem, co jednak udaje mi się nieco zamaskować cienką warstwą ANNABELLE MINERALS. Przy zakupie warto wziąć to pod uwagę. 



To, co trzeba mu przyznać, to fakt, że na zdjęciach prezentuje się na prawdę pięknie, HD w nazwie nie jest przypadkowe. Wykończenie jest matowe, nie polecałabym go posiadaczkom cer suchych, bo może podkreślić suche skórki. Na twarzy najlepiej sprawował się nakładany gąbką REAL TECHNIQUES i dzięki dość lekkiej, lejącej konsystencji można nieco popracować nad kryciem. Maskowanie niedoskonałości możecie ocenić same, jak widać w tego dnia moja cera odbiegała od ideału, choć nigdy nie ukrywałam, że moim największym problemem są właśnie zaskórniki.



Ciężko jest mi zakwalifikować jego trwałość, na pewno utrzymuje się dłużej niż minerały, jednak nie zawsze podoba mi się to, jak wygląda na skórze w normalnym oświetleniu, czyli nie wtedy, kiedy się fotografuję. Jednego dnia wygląda bardzo dobrze, innego mam co do niego pewne zarzuty, w miejscach najbardziej przetłuszczających się czasem się zważył. Jestem ciekawa jak sprawowałby się jednak jaśniejszy kolor i bardzo żałuję, że prawdopodobnie nie będę mieć możliwości przetestowania go. Możliwe, że po wszystkich zachwytach moje wymagania były wręcz nie do spełnienia. 



Podkład CATRICE HD to ciekawy produkt i jeśli zależy Wam na jego zakupie, to polecam ustawić sobie powiadomienia o dostępności na poczcie. Przeglądając stronę internetową Notino.pl zobaczyłam go w fajnej cenie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)