listopada 11, 2020

CO KUPIĆ NA BLACK FRIDAY 2020 NA NOTINO.PL

 Czarny piątek już za tydzień, dlatego wracam do Was z moją wishlistą zakupową ze sklepu Notino.pl. Właśnie tam mam zamiar zrobić swoje zakupy w promocji Black Friday. Zapraszam do małego przeglądu.


Jestem kobietą, która uwielbia testować wszelkie nowinki kosmetyczne. Prowadząc bloga, na którym dzielę się opinią ze swoimi czytelnikami, muszę koncentrować się na produktach z różnych przedziałów cenowych. Tak, żeby każdy z Was mógł znaleźć coś, co go zainteresuje. Dzisiaj skupię się na perfumach, bo to właśnie na nie mam w tej chwili największą ochotę. Moja kolekcja zapachów jest już naprawdę spora, ale co zrobię, że nadal mi mało. Śmiało można powiedzieć, że perfumy to moje uzależnienie i uwielbiam je zmieniać odpowiednio do nastroju.



Damska woda perfumowana Valentino Voce Viva otuli Cię kwiatową aurą i podkreśli wszystkie aspekty Twojej kobiecości, którym hołd oddaje ta harmonijna i urzekająca zmysły kompozycja zapachowa.
Kategoria: kwiatowe
Nuty głowy: włoska bergamotka, mandarynka czerwona
Nuty serca: gardenia, kwiat pomarańczy
Nuty bazy: wanilia



Nie wiem czy wiecie, ale jestem ogromną fanką Lady Gagi. To właśnie przez tę artystkę, postanowiłam skusić się na ten zapach. Od kilku tygodni widzę telewizyjny spot reklamowy z Gagą w roli głównej i zastanawiam się, czy ten zapach spełni moje oczekiwania?

Patrząc na nuty zapachowe wydaje mi się, że zamówienie tej wody perfumowanej będzie strzałem w dziesiątkę, więc trzymajcie kciuki, aby tak właśnie było. Już nie mogę się doczekać mojej paczki.


Lancôme La Vie Est Belle
Woda perfumowana Lancome La Vie Est Belle jest symbolem wolności i szczęścia, hołdem dla wszystkich uroków życia. Ten ekskluzywny zapach dla kobiet zaprojektowano tak, aby natychmiast wywoływał uśmiech na twarzy.
Kategoria: kwiatowe, owocowe
Nuty głowy: czarna porzeczka, gruszka
Nuty serca: irys, jaśmin, kwiat pomarańczy
Nuty bazy: wanilia, czekoladka, fasola tonka, paczuli



Ten zapach polecało mi już wiele z Was. Od dawna się nad nim zastanawiam, ale zawsze bałam się zamówić go w ciemno. Promocje z okazji czarnego piątku to dobry sposób na podjęcie ryzyka, bo w przypadku wpadki, wydam na niego mniej pieniędzy niż normalnie. W razie, gdyby te perfumy nie przypadły mi do gustu, będę miała świetny prezent dla teściowej lub siostry :)



Nieskrępowana, zaskakująca i niedająca o sobie zapomnieć – taka właśnie jest woda perfumowana Chloé Nomade. Wyrusz i Ty w tajemniczą podróż, w której odkryjesz niezbadane horyzonty.
Kategoria: kwiatowe, szyprowe
Nuty głowy: śliwka mirabelka
Nuty serca: frezja
Nuty bazy: mech dębowy




Te perfumy zaintrygowały mnie swoim opisem. Widziałam też, że kilka znanych osób poleca ten zapach. Postanowiłam się na niego skusić i sprawdzić, jaką magię w sobie kryje. Nuty wydają się intrygujące, zastanawiam się, co skrywa połączenie śliwki mirabelki z mchem dębowym. 


Znacie któryś z tych zapachów? Co możecie mi o nich napisać? Dajcie znać w komentarzu. Chętnie poznam Wasze opinie na ich temat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)