września 08, 2015

DARMOWY PLANY ZAJĘĆ DO POBRANIA

plan lekcji do pobrania, plan zajęć dla ucznia, plan lekcji dla dziecka do pobrania za darmo
Nie wiem jak u Was, ale w Naszym domu wyprawka do szkoły zawsze realizowana jest na ostatnią chwilę - może nie same książki, co przybory. Ja już szkołę zakończyłam, ale mój brat rozpoczął właśnie szóstą klasę. Oczywiście musiałam mu przypomnieć, że pasuje wybrać się po jakieś długopisy itp. Zapomnieliśmy jednak o planie lekcji, dlatego postanowiłam zrobić mu taki sama.

Oczywiście stworzyłam kilka wariantów, żeby mógł sobie wybrać, a przy okazji skleiłam kilka dla Was czy dla Waszych pociech. Zupełnie nie wiem co jest teraz na topie, dlatego wybrałam motywy, które jako pierwsze przyszyły mi do głowy. Mój brat jest wielkim fanem Cristiano Ronaldo, dlatego jeden z szablonów zawiera jego postać. Jest też Kubuś Puchatek, Monster High oraz klasyczne wzory.


1. Klasyczny plan lekcji pisany czcionką spotykaną w elementarzach, nie skupiłam się na tym, że rubryki są różnej szerokości, jedynie na tym, żeby był równy odstęp pomiędzy dniami tygodnia, nie mniej jednak wszystko powinno się zmieścić :) 
plan lekcji do pobrania, plan zajęć dla ucznia, plan lekcji dla dziecka do pobrania za darmo

2. Plan zajęć w stonowanych kolorach, który sama mam w planach sobie wydrukować. Co prawda na studiach nie ma lekcji, ale delikatnie go zmodyfikuję i będzie idealny.
plan lekcji do pobrania, plan zajęć dla ucznia, plan lekcji dla dziecka do pobrania za darmo

3. Plan zajęć z Cristiano Ronaldo to twór dla mojego brata, który jest fanem Realu. Czerwona, ognista czcionka idealnie wpasowuje się w motyw. 
plan lekcji do pobrania, plan zajęć dla ucznia, plan lekcji dla dziecka do pobrania za darmo, plan lekcji z cr7

4. Plan zajęć z Kubusiem Puchatkiem to propozycja dla najmłodszych, może spodoba się którejś mamie :) 

5. Plan zajęć z Monster High - dla dziewczynek, które lubią te laleczki, chociaż osobiście nie wiem jak można to lubić :D 



Myślę, że każdy wie jak taki obrazek sobie pobrać (prawy przycisk myszki na obrazku, zapisz grafikę jako.. i gotowe). Plany lekcji są dostosowane do formatu A4, mogą być też drukowane jako mniejsze. Jakie motywy lubicie Wy lub Wasze pociechy? Jeśli ktoś ma problem z pobraniem lub brakuje mu tutaj planu lekcji z jakąś inną postacią proszę pisać - asieek13@gmail.com :) 

19 komentarzy:

  1. Fajne te plany jednak mi nie są potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne plany lekcji :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi puchatkowy się podoba jako bardzo dorosłej osobie hahah :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) może ściągne młodszym siostrom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne, chociaż mi już niepotrzebne ;)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ! :D ja i tak pewni wydrukuje gowno prosto z cuzleni ahha aleee ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten w kolorach szarości idealny dla mnie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/09/blue-jeans-white-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo łądne, szczególnie pierwszy - wydrukuję go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne i fajny pomysł. Co prawda dla mojego 5-latka jeszcze za wcześnie na plany lekcji, ale coś w ten deseń będę musiał zrobić. Tyle, że bardziej skręcając z rysunkami w stronę Gwiezdnych Wojen :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)