listopada 10, 2020

MÓJ WYMARZONY PREZENT OD NOTINO.PL

 Połowa listopada to odpowiedni czas, aby zaopatrzyć się w prezenty gwiazdkowe. Mój mąż zawsze pyta mnie ze sporym wyprzedzeniem co chciałabym od niego otrzymać. Moja odpowiedź najczęściej jest taka sama - coś kosmetycznego. W dzisiejszym wpisie chcę zdradzić Wam co sobie wymarzyłam w tym roku.


Ogólnie nie lubię mówić komuś co chciałabym dostać. Jestem już w takim wieku, że prezenty dla moich dzieciaków cieszą mnie bardziej jak te wręczone dla mnie. To chyba starość ;) Jednak nie oznacza to, że nie lubię dostawać prezentów czy kupować ich samodzielnie dla siebie. Jak co roku, Notino oferuje masę ciekawych promocji z których warto skorzystać. W czasie przedświątecznym roi się tam od niskich cen, a wybór mamy ogromny. Bardzo podoba mi się fakt, z jaką łatwością możemy znaleźć wiele ciekawych inspiracji na prezent. Wystarczy przejść w dział prezenty dla niej i naszym oczom ukaże się imponująca lista produktów, które sprawdzą się na gwiazdkowy prezent.







Jak na prefumomaniaczkę przystało, najlepszym prezentem dla mnie będą oczywiście perfumy. Mam w domu całkiem pokaźną kolekcję zapachów dla kobiet, ale bardzo lubię ją powiększać o kolejne. W tym roku obiecałam sobie, że w końcu skuszę się nam kolejne perfumy marki Paco Rabanne , które "chodzą" za mną już od dłuższego czasu. Posiadam Olympea Intense ale koniecznie chcę kupić także wersję podstawową. Kusi mnie też Lady Million! 



Perfumy Paco Rabanne stawiają na luksus, jakość i przemyślaną ekstrawagancję. Kompozycje zapachowe ukryte w charakterystycznych, wyrazistych flakonach są równie oryginalne jak życie i twórczość projektanta mody, którego imię noszą.






Kolejna marka, która chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu jest Victoria's Secret. Kto nie zna aniołków tej marki? Mając w domu jeden z ich kultowych zapachów, możesz zmienić się w jednego z nich ;) Idealnie sprawdzą się dla osób, które chcą podkreślić swoją kobiecość i delikatność, albo zrobić wrażenie kobiety zmysłowej i wyrafinowanej. 

Marka kusi nie tylko perfumami, ale również mgiełkami do ciała, balsamami czy żelami pod prysznic. Chętnie sprawdzę te kosmetyki i zamienię się, chociaż na chwilę w takiego beztroskiego aniołka. 




Myślę, że te propozycje będą idealnymi prezentami dla kobiety na święta, a jeśli samodzielnie wybiorę konkretne produkty, to z pewnością będę z nich bardzo zadowolona. Takie podarunki sprawią, że te święta mimo, że inne z powodu pandemii - będą wyjątkowe.

Jak podobają się Wam moje propozycje? Stosujecie produkty marek o których wspomniałam? Może możecie mi polecić jakieś konkretne? Dajcie znać w komentarzu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)