października 10, 2016

KROPKOWE ZDOBIENIE Z HYBRYDAMI SEMILAC - 032 BISCUIT, 001 STRONG WHITE I INNI


Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco to już zapewne wiecie, że uwielbiam kropkowe mani. Uważam, że takie zdobienia wyglądają po prostu uroczo. Najlepsze w kropkach jest to, że wyglądają dobrze przy większości kolorów. Dzisiaj wersja różowa, jednak nie krzykliwa, wręcz delikatna. Zapraszam do oglądania!



Główną rolę gra tutaj mój ulubieniec czyli 032 Biscuit. Kocham ten kolor! To najpiękniejszy baby pink z jakim miałam do czynienia. Jeden paznokieć został potraktowany 001 Strong White na których znajduje się miks różowych kropek.
Naładowałyśmy ich tam całkiem sporo i to w dwóch odcieniach, ale czy nie wyglądają pięknie? Paznokcie wykonała mi moja kuzynka, za co bardzo dziękuję ;-)! 

Co sądzicie o takim połączeniu? Paznokcie są delikatne i idealne zarówno do pracy jak i do szkoły. Myślę, że jeszcze nie raz się na nie zdecyduję ;-)

14 komentarzy:

  1. Ślicznie się prezentują te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie! Uwielbiam Bisquit: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kropeczki na lakierze bardzo mi się podobają :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam 032 :)
    Delikatne i piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio pojawia się dużo takich kropkowych zdobień. Nic dziwnego - są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój ulubiony biscuicik z semilaca w pięknej odsłonie! bardzo ładnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, delikatna, cukierkowa stylizacja przypadła nam do gustu. Jak zawsze czekamy na kolejne :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)