listopada 08, 2017

OZDOBNE PLAKATY NA ŚCIANĘ DO DRUKU CZ. 2

Mniej więcej dwa lata temu opublikowałam na blogu OZDOBNE PLAKATY NA ŚCIANĘ DO DRUKU. Widzę, że ten wpis cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem więc w końcu przygotowałam drugą część plakatów, które możecie samodzielnie wydrukować sobie w domu. Bardzo lubię takie proste ozdoby - może i Wam przypadną one do gustu.


Zakup takiego plakatu w sklepach online to naprawdę spory wydatek. Ja za wydruk formatu A3 zapłaciłam 5 zł, a za A4 - 2 zł. Za ramkę zapłaciłam 10 zł w Pepco. Tanio, a efekt świetny! :-)

Jak pobrać plakat?
Przygotowałam dla Was aż dwanaście różnych wersji plakatów do pobrania. Aby to zrobić wystarczy otworzyć obrazek w nowym oknie i pobrać. Jeśli ktoś miałby problem z pobraniem, proszę o zostawienie w komentarzu swojego adresu e-mail. Obrazy są dostosowane do wydruku w A3.


Dajcie znać czy któryś przypadł Wam do gustu! Jeśli macie jakieś własne propozycje napisów na plakat - koniecznie zostawcie je w komentarzu :-)

16 komentarzy:

  1. Ale śliczne! Super sprawa, są świetne <3 Mogłabyś może zaprojektować coś prywatnie? Moja dobra przyjaciółka jest fantastyczną osobą, moim mentorem. Myślałam o prezencie na święta, a przyznaję się bez bicia, że to jest fantastyczne :D
    Pozdrowienia od B The Great
    Gdybyś się zdecydowała, to mogę potem podać maila :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę doczekać się urządzania swojego domku :) będę miała dużo takich plakatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są! Mam w planach całą ścianę w plakatach jak tylko mi się zwolni miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na zapełnienie pustej przestrzeni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi najbardziej podoba się z myszką miki :)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie to wszystkie bardzo mi się podobają! Może w końcu jakieś uda mi się wydrukować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają wszystkie. Szczególnie białe na czarnym. Ogólnie fajne hasła, bardzo pozytywne.
    Pozdrawiam, Anna Sobańska

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, myślałam, że to są te z gotową ramką do kupienia, w sensie, że ramka jest też nadrukowana, bo ostatnio czytałam, że idzie zamówić takie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne propozycje, chyba się na którąś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)