listopada 20, 2017

PERFUMOWA CHCIEJLISTA 2018


Jeśli jesteście ze mną od dawna to zapewne wiecie, że uwielbiam tworzyć chciejlisty - a jeszcze bardziej je realizować ;-)! O ile jestem bardzo mocno spontaniczna, tak niektóre sprawy po prostu lubię mieć zaplanowane. Zapraszam Was na perfumową chcielistę 2018! Poprzednia pojawiła się w 2016 roku, więc pora najwyższa na aktualizację.

Jak już niejednokrotnie wspominałam - uwielbiam perfumy marki Calvin Klein. Mam w swojej kolekcji kilka zapachów, ale ostatnio coraz bardziej podoba mi się CK ONE czyli zapach Unisex. Co prawda używa jej mój znajomy, ale wydaje mi się, że faktycznie pasuje i do kobiet i do mężczyzn. Mam w planach sprawić sobie taki flakonik!

Opis ze strony:
Specjalny ekstrakt z jaśminu i innych kwiatów przesądza o wyjątkowości i osobistości tych zmysłowych perfum. Świeże tony cytryna i papai łączą się z esencjami jantaru i mchu. Wstąp do czystej przyrody. Pokochaj perfumy CK One.

Polecę teraz klasykiem, ale marzy mi się perfuma CHLOÉ Chloé! Już sam flakonik niesamowicie mnie zachęca - a zapach jest po prostu magiczny. Wiem, że z tym zakupem będę musiała jeszcze długo poczekać, ale wierzę, że uda mi się ją kiedyś posiąść.. ;-)

Opis ze strony:
Chloé Chloé woda perfumowana to piękny, kwiecisty, pudrowy i świeży zapach. Jest pełna nowych pomysłów, napełniona kreatywnością i żywiołem. Jest wyrazem stylu doskonałej kobiety, kochającej modę, elegancję i pomysłowość. Jest utkana z czystości i figlarności.



Pokochałam markę Mugler! W swojej kosmetyczce posiadam już jeden zapach, a mianowicie Alien, ale niestety jest już na wykończeniu i na pewno skuszę się po kolejną buteleczkę. To tak mocny, ale i zmysłowy zapach, że nie wyobrażam sobie bez niego wieczornego wyjścia! 

Opis ze strony:
Alien - istota z innego świata. Z perfumami marki Thierry Mugler tak się właśnie poczujesz. Nadzwyczajna, tajemnicza, pełna pozytywnej energii. Posiadaczkę zapachu Alien cechuje spokój i niezwykła atrakcyjność. Jednocześnie zapach wyraża uczucie wolności i podkreśla osobowość właścicielki.

Będąc ostatnio na zakupach sięgnęłam po zapach Angel i zakochałam się! Poczekam z zakupem do wiosny/lata ale to kolejny wyjątkowy zapach i mam nadzieję, że będzie trzymał się równie dobrze jak Alien.

Opis ze strony:
Delikatne maliny polane złotym akcentem miodu przechodzą w ton subtelnego jaśminu i orzeźwiającej bergamotki. Potem w parze idzie słodka wanilia ze zmysłową czekoladą, dołącza się bursztynowy karmel a to wszystko przyprawione jest odrobiną egzotycznej paczuli. Z najdrobniejszymi szczegółami przemyślana kompozycja tworzy ponadczasową symfonię zapachu i uczuć.



Ostatnia perełka na mojej liście to Paco Rabanne Olympea Intense! To mój perfumowy priorytet i mam zamiar kupić go sobie pod choinkę, w końcu cały rok byłam grzeczna.. ;-) O tym zapachu na pewno będzie na blogu! :-)


Wszystkie perfumy zazwyczaj zamawiam na Iperfumy.pl i zawsze jestem zadowolona! Mam z tej strony już kilka flakonów i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się narzekać :-)!

11 komentarzy:

  1. Wąchałam perfumy Alien w perfumerii i niestety nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa chciejka :) Ja nie mam żadnych planów zakupowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. CK one są super! Piękny zapach :D


    zapraszam do mnie na nowy wpis -> http://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w realizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach perfumy <3 Mogłabym je kolekcjonować ;) Jeżeli chodzi o Twoje propozycje to chętnie przygarnęłabym Chloe, ale tylko ze względu na przepiękny flakonik, bo sam zapach nie do końca mnie przekonuje, ale za to Olypea <3 Zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jaaa lubię moje Moment de Bonheur ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chloe i Olympea to moi ulubieńcy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. pIEKNE FLAKONIKI PACHNACYCH PERFUM

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista, która może także posłużyć jako prezentowe inspiracje! :) Walentynki tuż, tuż, więc podpowiemy tylko, że Chloé to naprawdę bardzo miłosny i romantycznych zapach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To zestaw jednych z najlepszych perfum

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)