lutego 06, 2023

JAK PIELĘGNOWAĆ WŁOSY ZIMĄ? MASKA DO WŁOSÓW NA ZIMĘ

Jak dbać o włosy zimą? Mam dla Was absolutny hit! Maska do włosów na zimę to kosmetyk, który warto dodać do codziennej pielęgnacji włosów. Ma bardzo krótki, naturalny skład, bardzo ciekawy zapach i co najważniejsze... działa cuda na włosach!


Początki dbania o włosy są bardzo trudne. Mam wrażenie, że u mnie przygoda z włosomaniactwem to ciągły początek :) Mam słomiany zapał dlatego potrzebuję prostych rozwiązań. Maska do włosów na zimę to kosmetyk, który testuję już dłuższy czas i dziś mam dla Was jego pełną recenzję. Zapraszam do dalszej części wpisu.


Opakowanie produktu jest zachowane w biało - niebieskiej kolorystyce. Ja mam wersję w tubie, ale na stronie Hristina.pl dostępna jest wersja z pompką. Dodatkowo jest większej pojemności (ja mam 200 ml, a ta z pompką ma 250 ml. 



Zapach maseczki jest bardzo ciekawy. Nigdy nie spotkałam się z takiego rodzaju zapachem w kosmetykach pielęgnacyjnych czy tych do włosów. Jest dość ciężki, intensywny ale jednocześnie przyjemny. 

Maska sprawdza się u mnie super jako drugie O w metodzie mycia włosów OMO. Włosy po jej użyciu są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Przy dłuższym stosowaniu widoczna jest poprawa w kondycji włosa - są zdecydowanie bardziej ujarzmione i wyglądają zdrowo. 

A teraz patrzcie na skład, jest cudowny!

SKŁAD:  WODA, OLEJ JOJOBA, MASŁO SHEA, OLEJ SEZAMOWY, MASŁO KOKOSOWE, OLEJ Z AWOKADO, OLEJ Z DZIKIEJ RÓŻY, WITAMINA A, PANTENOL, WOSK PSZCZELI, SUBSTANCJA ZAPACHOWA

 

INGREDIENTS: AQUA, JOJOBA OIL, SHEA BUTTER, SESAME OIL, COCOS NUCIFERA SEED BUTTER, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, ROSA CANINA OIL, RETINOL, PANTHENOL, BEESWAX, FRAGRANCE


Maska sprawdza się u mnie super jako drugie O w metodzie mycia włosów OMO. Włosy po jej użyciu są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Przy dłuższym stosowaniu widoczna jest poprawa w kondycji włosa - są zdecydowanie bardziej ujarzmione i wyglądają zdrowo. Zapach utrzymuje się na włosach, bardzo delikatnie ale jednak ładnie pachną. Zużyłam już prawie całe opakowanie i jestem zachwycona! Maseczka służyła mi cały listopad i grudzień. Jeszcze trochę jej zostało!



Maseczkę dostaniecie za ok. 40 zł. Myślę, że biorąc pod uwagę cenę, efekt i ten obłędy skład - naprawdę warto! 


2 komentarze:

  1. Chętnie wypróbuję. Dobra recenzja.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład faktycznie jest genialny! Nigdy nie miałam maseczki stworzonej specjalnie z myślą o zimie, ale wydaje się być to bardzo dobrym rozwiązaniem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)