stycznia 22, 2023

SPĘDŹ KREATYWNIE CZAS Z PRZYJACIÓŁMI {ALBUM PRZYGÓD }

Jednym z moich noworocznych postanowień jest spędzanie więcej czasu z przyjaciółmi. Chcąc jak najbardziej kreatywnie wykorzystać wspólny czas zdecydowałam się na Album przygód dla przyjaciół. To wspaniała alternatywa dla tradycyjnego albumu - miejsce na zdjęcia ale także czekające tam wyzwania dla przyjaciół. Brzmi ciekawie, prawda? 


Album przygód to solidnie wykonana książka która zawiera aż 50 zadań w formie wyzwań, ale też pomysłów na wspólne spędzanie czasu. Co jest w niej szczególnego? Wy dostajecie  tylko ogólne hasło, a sama treść ukryta jest pod zdrapką! Po jej zdrapaniu musicie wykonać polecenie spod pola, które uwiecznicie wspólnym zdjęciem! To szansa na nowe doznania, próbowanie czegoś, czego do tej pory nie robiliście! 



Strony albumu są na tyle twarde i grube, że nie ma szans aby uległ on zniszczeniu. To album na zdjęcia wklejane - ale wcale nie muszą być to te z Intaxa. Chodzi jedynie o format. 


MAM DLA WAS 10% ZNIŻKI NA ZAMÓWIENIE! WYSTARCZY PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA W ODPOWIEDNIE OKIENKO WPISAĆ " JOANNALIFESTYLE "

Album Przygód to także świetna opcja na kreatywny prezent dla przyjaciółki, a co jeszcze fajniejsze - w ofercie znajdziecie także wersję dla Rodziny, a także Album Przygód dla Par - a to przecież super prezent na Walentynki! Tworzenie nowych wspólnych wspomnień zamkniętych w albumie tylko dla Was będzie świetną opcją. 

Ja z moją przyjaciółką znam się od przedszkola. Postanowiłyśmy zacząć od wyzwania kryjącego się pod hasłem "Smaki dzieciństwa" - według wskazówek pora na wykonanie zadania jest dowolna, a całość ma zająć ok. 1 - 2 h. Pod zdrapką kryło się polecenie: 



Zadanie miałyśmy ułatwione, bo moja przyjaciółka ma bobasa, więc zaczęłyśmy testowanie. To była jedna z śmieszniejszych wspólnych chwil! 



Album Przygód to moje wyzwanie na ten rok. Chcę w grudniu usiąść z przyjaciółką i wspólnie przejrzeć nasze wspomnienia. To będzie dobra zabawa! 

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie ♡
    Super pomysł na taki album, bardzo mi się podobna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)