marca 04, 2020

KOSMETYCZNI ULUBIEŃCY LUTEGO | SORAYA, LIRENE, ESSIE, KERASTASE, ZIAJA

Ulubione kosmetyki, najlepsze kosmetyki, kosmetyki które warto kupić na notino, co kupić na notino

Sięgam po masę różnych kosmetyków ale nie wszystkie zasługują na większą uwagę. W dzisiejszym wpisie będą same perełki - najlepsze kosmetyki ostatniego miesiąca! Co polecam, co warto kupić z kosmetyków? O tym w dzisiejszym wpisie!


Mam dla Was mini recenzję bardzo długotrwałej perfumy w dobrej cenie, która z pewnością zwróci na siebie uwagę, krem do twarzy za grosze który powinna mieć każda z Nas w swojej kosmetyczce, intensywnie nawilżającą maskę do włosów która zdziałała u mnie cuda oraz coś do oczyszczania twarzy - płyn micelarny w dużej butelce i żel do buzi który dodatkowo złuszcza


Ulubione kosmetyki, najlepsze kosmetyki, kosmetyki które warto kupić na notino, co kupić na notino

LIRENE DERMA MAT ZŁUSZCZAJĄCY ŻEL NORMALIZUJĄCY DO MYCIA TWARZY przeznaczony do cery tłustej oraz tej z niedoskonałościami - moja jest raczej normalna ale niedoskonałości posiadam niestety w zanadrzu. Kupiłam ten żel, bo mam zaufanie do marki Lirene i oczywiście się nie zawiodłam. Przede wszystkim żel przepięknie pachnie. Myję nim buzię wieczorem po wstępnym demakijażu i jestem zachwycona tym jak moja buzia wygląda po jego zastosowaniu. Jest gładka, wyraźnie nawilżona a martwy naskórek złuszczony. Na tak oczyszczoną buzię nakładam krem i rano wygląda po prostu świetnie!


KERASTASE NUTRIVE MASQUINTENSE MASECZKA ODŻYWCZA DO WŁOSÓW SUCHYCH I WRAŻLIWYCH to chyba mój najdroższy kosmetyk do włosów ale zdecydowanie wart każdej złotówki. Długo zastanawiałam się nad jej zakupem ostatecznie jednak całe szczęście znalazła się w mojej kosmetyczce. Maska ta bardzo intensywnie nawilża włosy co w moim przypadku jest zbawieniem. Po jej użyciu włosy są błyszczące i miękkie w dotyku. Łatwo się rozczesują i nie strączkują po użyciu. Używam jej raz na tydzień lub dwa i to w zupełności wystarcza, wyglądają obłędnie po jej zastosowaniu!

ZIAJA NATURALA OLIWKA NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ DO CERY NORMALNEJ I SUCHEJ kupiłam sobie w dużym opakowaniu bo aż 200 ml za uwaga.. 15 zł. To zdecydowanie najtańszy krem do twarzy jaki posiadam i jednocześnie jeden z lepszych. Myślę, że większość go zna - świetnie nawilża, nie zapycha i jest doskonały pod makijaż. 

Ulubione kosmetyki, najlepsze kosmetyki, kosmetyki które warto kupić na notino, co kupić na notino

SORAYA MANIA OCZYSZCZANIA PŁYN MICELARNY do cery suchej i wrażliwej - przy demakijażu zazwyczaj wybieram kosmetyki przeznaczone właśnie do skóry wrażliwej, obawiam się podrażnień. Ten płyn mnie nie uczula, nie podrażnia i radzi sobie z każdym kosmetykiem kolorowym - radzi sobie idealnie z matowymi szminkami - nawet moją genialną pomadką z Maybelline. Demakijaż oczu też jest wygodny i szybki - zero szczypania w oczy, tusz nie ma z nim szans. Nie wymagam więcej od płynu micelarnego poza demakijażem, producent obiecuje dodatkowo nawilżenie, ale nie uważam, żeby była to kwestia płynu micelarnego. Lubię też duże opakowania płynów a ta butelka mieści 400 ml więc dla mnie to idealna opcja.

CALVIN KLEIN ETERNITY WODA PERFUMOWANA DLA KOBIET to zapach o którym już pisałam kiedyś na blogu. Zrobiłam sobie od niego sporą przerwę bo nie zawsze mogę go nosić - jest dość intensywny ale też bardzo długotrwały. Lubię większość zapachów od CK, w porównaniu do jakości nie są najdroższe, a te perfumy utrzymują się wyjątkowo długo. 


Znacie któryś z moich ostatnich ulubieńców? Dajcie znać w komentarzach! 

12 komentarzy:

  1. Nie znam nic, ale kosmetyki z Keraste bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię i kupuję masę kosmetyków, mnie tutaj kusi Kerastase i skuszę się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam komentarz i gdzieś go wcięło. Super kosmetyki. Jednak mnie skusiła maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko perfumy ;) cóż by innego.
    Eternity bardzo mi się podobają choć te klasyczne osobiście miałam tylko ich miniaturkę, natomiast poznam wszędzie. Bardzo lubię natomiast flankery z tej serii - edycje letnie oraz AIR.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tych kosmetyków. Ale najbardziej ciekawią mnie te od Keraste... trochę mnie cena przeraża, boję się, że mogę nie trafić i będę zawiedziona. :) Ale może w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. produkty Keraste są super:) wielbię je za ich działanie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę maskę Kerastase uwielbiam, moje włosy po niej odżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe są te produkty, niestety nie miałam żadnego z nich. Chętnie bym wypróbowała ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy Ziai, ale nigdy nie stosowałam ich na twarz. Świetnie odżywiały mi stopy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś ten płyn z Soraya i był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście żadnego z Twoich ulubieńców nie znam, ale kojarzę z widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To mi się na pewno przyda i polecę znajomym niech też się zaopatrzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)