marca 19, 2020

JAK PACHNIE IN LOVE WITH YOU? WODA PERFUMOWANA OD EMPOIRO ARMANI

JAK PACHNIE IN LOVE WITH YOU? WODA PERFUMOWANA OD EMPOIRO ARMANI, armani in love with you 30ml damskie, czy warto kupić perfumy armani damskie perfumy

 Perfumy Armani In Love With YOU należą do tych które albo się kocha albo nienawidzi. Ciężko przejść obok nich obojętnie. To bardzo dziewczęcy zapach, dość słodki i figlarny. Uwielbiam większość perfum od Armaniego ale po nie sięgam najczęściej. Jeśli jesteście ciekawe jak pachnie In love with you zapraszam do dalszej części wpisu!

Jestem maniaczką perfum! Mam mnóstwo flakoników przeróżnych zapachów, część z nich pokazywałam Wam już na blogu, reszta na pewno doczeka się swojej premiery tutaj. Jestem zwolenniczką słodkich ale jednocześnie świeżych zapachów i Armani In love with you zdecydowanie wpisuje się w moje gusta. Poznajcie mojego ulubieńca nieco bliżej :-)!



Co mówi Armani:

Przebojowa woda perfumowana Giorgio Armani Emporio In Love With You uosabia historię miłosną współczesnej młodej kobiety. Uzależniającą kompozycję zapachową tworzy mieszanka czarnej czereśni, jaśminu i wanilii.
JAK PACHNIE IN LOVE WITH YOU? WODA PERFUMOWANA OD EMPOIRO ARMANI, armani in love with you 30ml damskie, czy warto kupić perfumy armani damskie perfumy


Grupy zapachów: owocowe
Nuty głowy: malina, czereśnia, czarna porzeczka
Nuty serca: róża, jaśmin arabski, davana
Nuty podstawy: wanilia, irys, paczula 


Zapach dostałam w prezencie już jakiś czas temu. Perfumy na prezent to dość ryzykowne posunięcie i chyba tutaj każdy się ze mną zgodzi. No chyba, że znacie upodobania tej drugiej osoby to inna bajka. Perfumy dla mojego mężczyzny zawsze wybierałam ja ale dobrze wiedziałam co lubi. Myślę, że w drugą stronę mógłby być problem :D Tak czy siak początkowo byłam do nich naprawdę mocno sceptycznie nastawiona i po prostu sobie stały. Któregoś dnia użyłam ich do pracy, później znowu i znowu i tak rozpoczęła się ta miłość. Dostawałam dużo pytań na jej temat - przyznajcie się tak szczerze która z Nas tego nie lubi ? :) Tak, te perfumy z pewnością wzbudzają zainteresowanie i zazwyczaj spotykam się z bardzo przychylnymi opiniami na jej temat. Kilka moich koleżanek mówiło, że też ich używa. Jest to zapach dla energicznej Kobietki która lubi słodko pachnieć. Mimo wszystko zapach nie jest absolutnie mdły! Męski odpowiednik tych perfum to Stronger With You ale ten nie podoba mi się już tak bardzo jak inne męskie odpowiedniki moich perfum. Natomiast damska wersja - jest moją ukochaną! 

JAK PACHNIE IN LOVE WITH YOU? WODA PERFUMOWANA OD EMPOIRO ARMANI, armani in love with you 30ml damskie, czy warto kupić perfumy armani damskie perfumy


Jak widzicie mój flakonik robi się powoli pusty ale na pewno skuszę się na kolejne opakowanie w najbliższym czasie. Chociaż moja perfumowa lista nie ma końca i jest jeszcze masa innych zapachów których muszę stać się posiadaczką to na pewno uzupełnię jej brak. Moje 30 ml wystarczyło mi na kilka dobrych miesięcy codziennego używania. Perfumy zawsze kupuję na Notino.pl tam 50 ml kupicie za ok. 200 zł także cena bardzo dobra jak na te perfumy przystało. 


Poznałyście już ten zapach? Może polecicie mi coś ciekawego jeśli o słodkie ale i świeże perfumy chodzi? :) 

7 komentarzy:

  1. Miałam i zużyłam całe opakowanie :D Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupuje drogich perfumow ale może czas zacząć skoro wszyscy twierdzą że są takie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama buteleczka ma coś w sobie, kusi! :) A opis zapachu brzmi bardzo intrygująco, słodko dziewczęco, myślę że to idealny zapach na wiosnę :) Muszę koniecznie sprawdzić przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że spodobałaby mi się te perfumy ��

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam słodkie, muszę powąchac! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny zapach, miałam próbkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile BEACAUSE IT'S YOU kocham i uwielbiam, o tyle IN LOVE WITH YOU jest dla mnie nie do przejścia. Niby zapach mi się podoba, ale... ma w sobie to samo coś, co jest w La vie est belle - nie wiem co to za nuta, ale to są zapachy, od których dostaję migreny i mdłości. Na kimś bardzo mi się podobają - na mnie... szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)