lutego 29, 2020

KOSMETYKI Z AVONU DO KTÓRYCH ZAWSZE WRACAM {MOJE TOP 3} PERFUMY, MASECZKA DO TWARZY I BALSAM DO CIAŁA

Kosmetyki z Avonu warte polecenia, kultowe kosmetyki avon, avon co warto kupić, ładne perfumy z avonu

 Które kosmetyki z Avonu warto kupić? Na pewno każda z Nas ma taką swoją listę. Przedstawię Wam mój najbardziej kultowy kosmetyk z Avonu który na przestrzeni lat jest równie dobry, najładniejsze perfumy z Avonu których używam od dobrych 6 lat oraz bardzo dobrą maseczkę błotną do twarzy!


Zakładam, że jakby się Wasze życie nie potoczyło był taki moment, że mieliście do czynienia z kosmetykami marki Avon. Jeśli nie to gdzie i jakim cudem się uchowaliście ? :) Ja miałam kiedyś przygodę z byciem Konsultantką a nawet Liderem Avonu jednak to nie dla mnie. Mimo wszystko wciąż zdarza mi się  przeglądać ich ofertę. O moich perełkach z Avonu będzie cały dzisiejszy wpis! :) Nie przedłużając zapraszam na krótki przegląd. 


Kosmetyki z Avonu warte polecenia, kultowe kosmetyki avon, avon co warto kupić, ładne perfumy z avonu

AVON PLANET SPA PERFECTLY PURIFYING OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA Z MINERAŁAMI MORZA MARTWEGO w mojej kosmetyczce jest chyba od zawsze. To jeden z pierwszych produktów z Avonu które sobie zamówiłam. Jest bardzo wydajna - opakowanie zawiera 75 ml produktu i wystarcza n co najmniej pół roku regularnego używania 1-2 razy w tygodniu. Ogólnie rzecz biorąc lubię serię Planet Spa chyba właśnie dzięki tej maseczce. Ma kolor i konsystencję właśnie takiego błota, nałożona na buzię zastyga w przeciągu kilkunastu minut. Zmywamy pod bieżącą wodą i cieszymy się idealnie oczyszczoną cerą. Jestem pod wrażeniem tego, że na przestrzeni lat jej działanie jest tak samo dobre. Używam jej kiedy moja cera ma gorsze dni i działa na nią bardzo kojąco i jak sama nazwa wskazuje - oczyszczająco. 

AVON CARE KREM UNIWERSALNY Z MASŁEM KAKAOWYM to kolejny kosmetyk który w moim domu być musi. Zapach - obłęd! Jak dla mnie bardziej użytkowy wydaje mi się na zimę ale to chyba przez kakao w składzie - ten zapach kojarzy mi się z zimą, ciepłą herbatą i kocem. Mimo wszystko stoi na widoku na toaletce cały rok. Używam go tylko do ciała, świetnie nawilża i pozostawia skórę pięknie pachnącą. 

Kosmetyki z Avonu warte polecenia, kultowe kosmetyki avon, avon co warto kupić, ładne perfumy z avonu

AVON PURE WODA TOALETOWA DLA KOBIET to najpiękniejszy zapach z Avonu jaki miałam i ogólnie jeden z lepszych. Właściwie to nie znam drugiego takiego świeżego, lekkiego i dziewczęcego zapachu jak Pure O2 od Avonu. Przez długi czas nie było go w katalogu ale całe szczęście są drogerie internetowe. Jeśli nie znacie - spróbujcie, ja zużyłam już chyba 6 opakowań tej perfumy! 


Jakie Wy kosmetyki z Avonu polecacie? Koniecznie podzielcie się swoimi typami!

10 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem. Akurat tego nie kojarzę, ale chyba męskie z tej serii mi sie podobały, o ile się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten uniwersalny krem kakaowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze mieć ulubione kosmetyki, do których można wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko maseczkę błotną. Bardzo dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo! Swojego czasu zużyłam sporo sztuk tej maseczki. W ogóle lubię zapach tej serii planet spa Deep Sea Minerals, no i dużo z planet spa mi się sprawdzało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo dobrze wspominam z Avon Balsam Clean Break :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie również moje ulubione

    OdpowiedzUsuń
  9. Świat kosmetyków to mój konik, lubię wyszukiwać różne nowinki na ten temat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)