lutego 12, 2020

MOJE TOP 3: PEELINGI DO TWARZY | LIRENE, TOŁPA, BIOTANIQUE

Ranking najlepszych peelingów do twarzy, jaki peeling wybrać? Czym różni się peeling enzymatyczny od zwykłego? Najlepsze peelingi do twarzy 

Peelingi szczególnie te enzymatyczne to stały punkt w mojej pielęgnacji od wielu lat. Jak często używać peelingu do twarzy i jaki peeling wybrać? Oczywiście wszystko zależy od naszych upodobań i typu cery aczkolwiek jeśli zastanawiacie się czy wybrać peeling mechaniczny czy enzymatyczny swój głos oddam na ten drugi chyba z wiadomych powodów... :)



Do czego służy peeling? Zarówno ten do twarzy i ciała oczywiście do złuszczania martwego naskórka ale to pewnie wiecie. Jaki peeling do twarzy wybrać? Ja w dużej mierze  zrezygnowałam z peelingów gruboziarnistych na rzecz enzymatycznych i od czasu do czasu drobnoziarnistych. Są one przede wszystkim łagodniejsze a według mnie równie skuteczne i nie pozostawiają całej czerwonej buzi :) Dzisiaj przedstawię Wam moje trzy ulubione peelingi - zapraszam :-) 

Ranking najlepszych peelingów do twarzy, jaki peeling wybrać? Czym różni się peeling enzymatyczny od zwykłego? Najlepsze peelingi do twarzy


BIOTANIQUE MINERAL GOMMAGE PEELING 2IN1 to coś pomiędzy typowym peelingiem enzymatycznym a drobnoziarnistym bo posiada on na prawdę mikodrobinki minimalnie wyczuwalne pod palcem. Używanie go jest mega przyjemne i w tej kwestii zdecydowanie wygrywa. Delikatnie wmasowuję go w buźkę i naprawę ciężko mi przestać :D Efekt genialny - cera oczyszczona idealnie, gładka i ewidentnie zadowolona. Zapach jest dość delikatny, jak dla mnie neutralny. No i przede wszystkim - za ten produkt zapłaciłam jakieś 6 zł - czego chcieć więcej? :) Dostępny w większości drogerii dlatego jak kiedyś na niego wpadniecie zdecydowanie spróbujcie.

Być może niektórych zdziwię ale chciałam polecić kosmetyk który w swojej ofercie ma marka LIRENE a mianowicie BAMBUSOWY PEELING GRUBOZIARNISTY. Mimo, że na początku wpisu zaznaczałam, że tych gruboziarnistych raczej unikam tak ten produkt jest wyjątkiem - po pierwsze jego drobinki nie są znów aż tak grube i gdybym była u koleżanki na noc i powiedzmy, że poprosiłabym o peeling drobnoziarnisty a podałaby mi ten - totalnie bym się nie zorientowała. Po drugie jakoś tak lubię markę Lirene też się Wam tak dobrze kojarzy? :D No i po trzecie czyli najważniejsze - równie świetne działanie aczkolwiek czuć, że jest to nieco mocniejszy zdzierak. Mimo wszystko nie podrażnia mnie i świetnie oczyszcza a czasami jednak mam ochotę na konkretnie jego efekt :)

Ranking najlepszych peelingów do twarzy, jaki peeling wybrać? Czym różni się peeling enzymatyczny od zwykłego? Najlepsze peelingi do twarzy

TOŁPA DERMO FACE SEBIO PEELING 3 ENZYMY to bezapelacyjnie mój HIT! Nie wiem jak można stworzyć tak idealny produkt? Jestem jego fanką od dłuższego czasu i wątpię żeby to się kiedykolwiek zmieniło. Po prostu od kiedy go używam nie szukam już nic lepszego. Naturalne składniki, obłędny owocowy zapach i efekt końcowy dosłownie jak po wizycie w SPA. Strasznie lubię jego opakowanie ale kupiłabym go w każdym innym :D  Mam nadzieję, że Tołpa nigdy go nie wycofa, naprawdę! Jestem prawie pewna, że przynajmniej raz gdzieś o nim słyszałyście :)! Ja sama usłyszałam o nim na youtube i jak to typowa baba poleciałam sprawdzić czy faktycznie ma tą moc - zdecydowanie ma! W sumie zauważyłam, że chyba nie znam złego kosmetyku marki Tołpa - i super!



Znacie któregoś z moich dzisiejszych ulubieńców? Koniecznie podzielcie się swoimi typami! 

12 komentarzy:

  1. Ja z kolei jestem fanką peelingów mechanicznych, mocniejszych. Z Twoich peelingów znam o dziwo wszystkie 3. Peeling gommage okazał się słaby, nie sprawdził mi się. No i nie był taki prawdziwy gommage dla mnie :P Ten z lirene miło wspominam, zwłaszcza na lato. Co do tołpy fajny produkt, ale liczyłam po tylu zachwytach na coś więcej chyba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro lubisz te mocniejsze to faktycznie nie dziwię się, że akurat Lirene przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. Żadnego z tych peelingów jeszcze nie miałam. Tołpę mam na liście, może w końcu wypróbuję. Ja akurat wolę peelingi mechaniczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych peelingów nie miałam, ale myślę, że ten peeling z Lirene przypadłby mi do gustu, bo bardzo lubię kosmetyki z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ten peeling z tołpy:) zawsze do niego wracam działa super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię markę Lirene, ale tego peelingu nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biotaniqe kupiłam jako pierwszy produkt tego typu. Jestem bardzo zadowolona. Z pewnością po skonczniu tubki kupię jeszcze raz. Nie ma zapachu jest wydajny i robi skórze to co powinien zgodnie z opisem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)