listopada 30, 2020

UWODZICIELSKIE PERFUMY CAROLINA HERRERA GOOD GIRL - ZMYSŁOWY ZAPACH DLA KOBIET

 Jeśli miałabym zdecydować się na jedne perfumy których chcę używać do końca życia bez zastanowienia wybrałabym CAROLINA HERRERA GOOD GIRL! To bardzo zmysłowe i uwodzicielskie perfumy, zdecydowanie kobiecie i przyciągające uwagę. Jeżeli zastanawiacie się jakie damskie perfumy podobają się mężczyznom - przyjrzyjcie się im bliżej! 


Jak pachnie Good Girl od Carolina Herrera? To zapach bardzo uwodzicielski, nieprzesadnie słodki i raczej wieczorowy. Ma w sobie coś naprawdę wyjątkowego. Nie zliczę sytuacji w których ktoś mnie o nią pytał - czy to znajomi czy obce osoby. To prawdziwie kobiecy zapach który działa na zmysły, ja jestem tak oczarowana tymi perfumami, że na pewno nigdy ich u mnie nie zabraknie! Myślę, że sama nazwa Good Girl jest tutaj nieco z przekąsem - i fajnie :) 



Co mówi Carolina Herrera
Sama wiesz najlepiej, kiedy jest najlepsza pora na obcasy i seksowny strój, a kiedy na baleriny i sukienkę z falbankami. Woda perfumowana Carolina Herrera Good Girl zawsze podkreśli twoją kobiecą stronę. Tę, którą zechcesz. Tę, która akurat cię wyraża.  Good Girl odzwierciedla dwoistość natury kobiety. Jej odwagę i dziewczęcy urok. Powabną elegancję i tajemnicę. Po prostu nowoczesną, pewną siebie kobietę, której istotę wyrażają przeciwieństwa. Wyjątkowość zapachu Good Girl podkreśla też niepowtarzalny flakon. Czarna szpilka na ultra wysokim obcasie dopełnia charakteru tej wody perfumowanej. Historię dziewczyny deklarującej odważnie: „It’s so good to be bad“ przedstawia modelka Karlie Kloss. 

 

Grupy zapachów: orientalne, kwiatowe
Nuta głowy: migdały
Nuta serca: jaśmin, tuberoza
Nuta podstawy: fasolka tonka, kakao 


Jak już wspomniałam wyżej to bardzo uwodzicielskie i zmysłowe perfumy. Już sam flakonik robi wrażenie - perfumy zamknięte w bucie? To musi być coś wyjątkowego. Istnieje kilka wersji tego zapachu ja jednak chylę czoła tym klasycznym. Jak każdy z moich zapachów jest dość słodki ale nie przesadnie, do tego raczej nieco cięższy idealny na wieczory. Kojarzy mi się z Kobietą w seksownej sukience obowiązkowo na obcasie i z pewnością siebie na twarzy. Jestem nimi maksymalnie oczarowana, to połączenie wszystkiego czego w perfumach szukam. Zdecydowanie mój numer jeden! 




Na Notino.pl za 50 ml zapłacimy ok. 400 zł. Na blogu na pewno wspomnę jeszcze o jej męskim odpowiedniku - podpowiem tylko, że również jest cudowny!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)