sierpnia 10, 2022

MÓJ MATOWY ULUBIENIEC! {WIBO MOOD LOOSE POWDER}

Puder to kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie makijażu. Zauważyłam też, że jak spodoba mi się jakiś to się go trzymam i kupuję na zapas. Jednym z moich ulubieńców jest Wibo Mood Loose Powder puder transparentny który daje piękne i naturalne wykończenie! Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na jego temat zapraszam do dalszej części wpisu!


Ogólnie uważam, że marka Wibo ma w swoim asortymencie niesamowicie dobrej jakości kosmetyki i chętnie próbuję ich nowości. Są tanie i łatwo dostępne, na pewno Wy też w swojej kosmetyczce z tej marki posiadacie :) 



Informacje od producenta:

Puder sypki WIBOmood idealny do techniki bakingu. Jego formuła doskonale kamufluje niedoskonałości cery, delikatnie odbija światło przez co perfekcyjnie sprawdzi się przy konturowaniu twarzy. Zostawia na skórze aksamitne wykończenie. Kolorystyka pudru jest uniwersalna, adoptuje się bowiem na każdym kolorze skóry, wtapiając się w nią wygładzając i utrwalając makijaż. Delikatny i subtelny zapach to jeden z wielu atutów pudru. 



Same opakowanie pudru bardzo przypadło mi do gustu. Zdecydowanie lubię takie "kwadratowe" kosmetyki. Szata graficzna również jest piękna - jasnoróżowa seria Wibo Mood strasznie przyciąga moje oko i to właśnie opakowanie zachęciło mnie do kupna. 

Sam puder jest bardzo drobno zmielony dzięki czemu efekt jaki daje jest naprawdę ładny. Z nazwy jest to puder transparentny, w praktyce ma delikatnie żółtawy odcień ale w efekcie końcowym na cerze nie pozostawia koloru. Według producenta to kosmetyk przeznaczony do bakingu ale ja czasami używałam go faktycznie tą techniką, a innym razem po prostu jak sypki puder. W obydwu przypadkach sprawdzał się na piątkę z plusem - ładnie wygładzał cerę i dawał efekt bluru. Obecnie jest na wykończeniu ale na pewno do niego jeszcze wrócę. 

Puder bardzo ładnie pachnie, delikatnie i kwiatowo. No i tutaj mamy największą jego zaletę a mianowicie pojemność i wydajność - opakowanie ma 14 gram i wystarcza na dwa - trzy miesiące codziennego makijażu. Na pewno gdybym używała go tylko jako produkt do bakingu ta wydajność by zmalała. 


Ciężko dostać go stacjonarnie, przynajmniej w moim mieście rzadko widzę go na półkach dlatego zawsze zakupy można zrobić na Notino.pl gdzie marka Wibo jest dostępna z większością swojego asortymentu. Myślę, że warto go wypróbować, jest naprawdę fajnym matowym pudrem w bardzo dobrej cenie jak za taką gramaturę. Efekt utrzymuje się cały dzień, z każdym z moich podkładów wygląda naprawdę fajnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)