sierpnia 18, 2022

TEN ŻEL UTRWALI TWOJE BRWI NA CAŁY DZIEŃ! {EVELINE BROW & GO TRANSPARENTNY ŻEL DO BRWI}

Mocno utrwalający żel do brwi do podstawa w moim makijażu. Mam gęste brwi i szukałam takiego produktu, który utrwali je na cały dzień. Udało się, mam swój hit! Mowa o Eveline Cosmetics Brow & Go! przezroczysty żel do brwi. Jeśli szukacie dobrego produktu do ujarzmienia swoich brwi - zapraszam do dalszej części wpisu!


Nie od dzisiaj wiadomo, że brwi to oprawa oczu i potrafią odmienić wygląd całej twarzy. Mam przyjemność napisać o świetnym kosmetyku, który sprawdza się, kiedy naszym celem jest utrzymanie brwi w ryzach.  Moi drodzy przed Państwem... żel do brwi Brow&Go marki Eveline Cosmetics




Żel opakowany jest w plastikową buteleczkę przypominającą tę od błyszczyków. Zakrętka jest czarna, ozdobiona złotymi paskami.  Część, w której znajduje się żel jest przezroczysta ze złotym zdobieniem oraz nazwą produktu w tym samym kolorze. Dzięki przezroczystości pojemnika możemy obserwować, jak żel zmienia się pod wpływem używania go (mętnienie produktu) oraz jak szybko się zużywa.



Aplikator jest podobny do tego z tuszu do rzęs jest jednak inaczej wyprofilowany i nieco krótszy. Nie przeszkadza mi to, że nie jest tak długi, jak przy niektórych produktach. Moim zdaniem podczas wyczesywania brwi sprawdza się bardzo dobrze.


Produkt jest przezroczysty i pachnie dość chemicznie. Zapach ten nie utrzymuje się jednak zbyt długo. Szczerze jakoś nie zwraca na siebie uwagi podczas aplikowania żelu na brwi. Musiałam go powąchać, aby sobie przypomnieć, że w ogóle ma zapach :D Konsystencja nie jest bardziej gęsta niż w innych żelach do brwi. Myślę, że jest standardowa i z łatwością się ją rozprowadza po brwiach. 
Po zaaplikowaniu produktu żel zasycha, a brwi są bardziej lśniące i twarde.



OD PRODUCENTA: 

Utrwal i zdefiniuj brwi na cały dzień za pomocą przezroczystego mocnego żelu Brow&Go! Transparentna formuła, nie kruszy się, dając naturalny efekt. Wzbogacona o pantenol i kwas hialuronowy dodatkowo pielęgnuje brwi. Precyzyjny aplikator rozczesuje je i pozwala nadać Twoim brwiom perfekcyjny kształt!


Nie wiem, czy moje brwi czują się wypielęgnowane, ale widzę, że żel bardzo dobrze się nimi zajmuje. Włoski w ciągu dnia nie szaleją i trzymają się swojego miejsca. Mam dość długie włosy na brwiach, więc niektóre czasami nieco odstają, bo ciężko jest je przytwierdzić do skóry :D Z krótszymi nie ma jednak problemu. W ciągu dnia mogę być spokojna, że nic mi się nie przemieści i brwi cały czas będą dobrze wyglądać. Produkt nie kruszy się i nie zsuwa, a aplikator doskonale rozdziela włoski i je utrwala. Minusem jest fakt, że po jakimś czasie używania to, co w środku mętnieje i nie prezentuje się zbyt ładnie. Jednak taki to już minus przezroczystego żelu i opakowania. Nie wpływa to jednak negatywnie na odbiór tego kosmetyku. Jestem bardzo zadowolona i chciałabym teraz przetestować wersję kolorową, ponieważ mimo, że nie muszę, to bardzo lubię dodatkowo przyciemnić brwi :) Produkt w wersji transparentnej oraz kolorowej dostaniecie online na Notino.pl



A Wam jak się podoba działanie tego produktu? Używacie żeli do brwi? Jakie są Wasze ulubione? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)