września 07, 2016

KOMEDIE Z JENNIFER ANISTON

KOMEDIE Z JENNIFER ANISTON

Uwielbiam, naprawdę uwielbiam  Komedie z udziałem Jennifer Aniston - zawsze przypadają mi do gustu! W poprzednich filmowych przeglądach wspominałam o komedii "Millerowie", w której główną rolę grała właśnie ta aktorka. Dziś mam dla Was kolejne filmy w których gra Jennifer Aniston.



DORWAĆ BYŁĄ 

Małżeństwo po rozwodzie. Ona - dziennikarka. On - łowca nagród. Los sprawia, że Milo musi odnaleźć.. swoją byłą. Ogromnie cieszy go fakt, że w końcu będzie mógł odegrać się na byłej żonie. Kto jednak lepiej na tym wyjdzie? Przekonajcie się sami!

BRUCE WSZECHMOGĄCY 

Myślę, że tą komedię zna już wiele z Was, ale nie mogłam o niej nie wspomnieć w tym zestawieniu. Bruce który narzeka na swoje życie i na Boga dostaje jego moc... Jak poradzi sobie z tym zadaniem? Na pewno będzie zabawnie :)




ŻONA NA NIBY

Pooglądałam tą komedię dwa razy, a to zdarza mi się dość rzadko :-) Dr Danny jest dentystką i postanawia poderwać dużo młodszą od siebie dziewczynę. Podaje jednak kilka nieprawdziwych informacji na początku ich znajomości i żeby nie wyjść na kłamcę prosi o pomoc swoją asystentkę z pracy. W ten sposób Palmer staje się jego żoną na niby :-)


SZTUKA ZRYWANIA

Powiem Wam, że ten film oglądałam już dość dawno i muszę sobie odświeżyć pamięć :-) W każdym razie Gary i Brooke są ze sobą już długi czas i w końcu postanawiają się rozstać. Jednak żadne z nich nie chce opuścić ich domu. Będą sobie nieźle wchodzić w drogę... 



TAK TO SIĘ TERAZ ROBI

Kassie jest samotną kobietą, która pragnie dziecka. Niestety nie ma partnera, więc postanawia zapłodnić się in vitro. Dojdzie do pewnego nieporozumienia, ale nie chcę psuć Wam zabawy i musicie pooglądać sami! 


Jak zwykle czekam na Wasze propozycje - podzielcie się swoją ulubioną komedią :-)!


18 komentarzy:

  1. Żona na niby najlepsza komedia z moim ulubionym Adamem Sandlerem :) I Jennifer oczywiscie tez sie spisała !

    OdpowiedzUsuń
  2. "Żonę na niby" lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tą aktorką, ale większość z tych komedii widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam chyba tylko Sztukę zrywania. Mam sporo do nadrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żadnej z tych komedii nie oglądałam , więc pora nadrobić :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Aniston i oglądałam wiele filmów z nią w roli głównej :D Nie znam tylko jednego Tak to się teraz robi ;) Wczoraj oglądając film z jednym z moich ulubionych aktorów też pomyślałam o tego typu wpisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam 'żonę na niby' ale tak szału nie było dla mnie, chociaż przyjemna komedia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię filmy z Jennifer, oglądała chyba wszystkie te komedie i bardzo mi się podobały, a Żonę na niby widziałam nawet w minionym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznac, że nie oglądałam żadnego z tych filmów, ostatnio częściej sięgam po dramaty, ale chyba skuszę się następnym razem na któryś z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam komedie w których gra Jennifrer, no i oczywiściw serial Przyjaciele <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam wszystkie, kocham Jennifer ! < 333

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam wszystkie i tak samo wszystkie bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. już sobie zapisuję:P uwielbiam ją, w Millerach wymiata;) z tych oglądałam jedynie Żona na niby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)