sierpnia 08, 2016

KWIECISTE ZDOBIENIE HYBRYDAMI SEMILAC - 001 STRONG WHITE, 102 PASTEL PEACH I INNI

Powracam z hybrydowymi wpisami! Myślę, że będzie ich tutaj teraz nieco więcej. Dzisiaj kolejne zdobienie, tym razem bardziej letnie. Delikatne kolorki i i kwiatuszki. Myślę, że całość wygląda bardzo uroczo, jeśli macie ochotę pooglądać paznokcie z każdej strony, zapraszam do dalszej części wpisu :-)!



Zdobienie skojarzyło mi się z ogrodem (z wiadomych powodów) i tam też postanowiłam zrobić zdjęcia :-)

Całe mani jest banalne w wykonaniu a efekt bardzo ciekawy, więc jeśli nie macie pomysłu na nowe pazurki polecam zrobienie kilku kropek haha :) 

W końcu wykorzystałam swój Pastel Peach z Semilac, który już od dawna leżał nieużywany. To moja pierwsza hybryda, którą zamówiłam! :-) Podoba się Wam taki wzorek? 

22 komentarze:

  1. świetny dobór kolorów jak i wzorek idealny do pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie, też przymierzam się do zakupu zestawu do hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba nam się ten pomysł na manicure :) wykonanie perfekcyjne. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post, dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę zadbane paznokcie, lubię oglądać takie. Ja hybryd obecnie nie robię, kiedyś częściej. Semilac to dla mnie bubel. Shelac chwalę i Indigo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego bubel? Z tego co mówiłaś nie miałaś z nimi styczności, czy coś się zmieniło? Ja bardzo Semilaca lubię, porównanie mam słabe, więc się nie wypowiem co do Indigo i Shelac :)

      Usuń
  6. Podobają mi się takie delikatne, letnie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kropki! Pozdrowienia z Infraline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Pastel Peach i dzisiaj pokazywałam u siebie stylizację z tą brzoskwinką :) U Ciebie wyszło pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

PACO RABANNE - INVICTUS - WODA TOALETOWA DLA PRAWDZIWYCH MĘŻCZYZN - IDEALNY POMYSŁ NA PREZENT DLA NIEGO

Zazwyczaj na blogu zamykam się na damskich produktach, ale dziś muszę zrobić wyjątek. Chcę Wam bowiem pokazać męską perfumę, która jest p...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger