sierpnia 06, 2016

KOMEDIE NA WIECZÓR

Bardzo dobrze przyjął się wpis o ODMÓŻDŻAJĄCYCH KOMEDIACH, więc postanowiłam podrzucić Wam kilka nowych tytułów, być może któryś z tych komedii trafi w Wasze gusta. Lista filmów które ostatnio pooglądałam jest całkiem spora, więc podzielę ten wpis na dwa, a może i trzy oddzielne posty. Jeśli szukacie dobrej komedii na wieczór - zapraszam do dalszej części!




1. Sypiając z innymi

To komedia romantyczna, którą ja osobiście kupuję w całości. Jest dość świeża, bo z 2015 roku. Jake i Lainey - zawierają ze sobą umowę. Postanawiają zostać przyjaciółmi i za nic na świecie nie iść ze sobą do łóżka. Wzajemnie się wspierają w swoich życiowych problemach, które krążą koło jednego tematu... Pooglądajcie koniecznie :-)

2. Facet pełen uroku


Film opowiada o pewnym mężczyźnie, który na pierwszy rzut oka ma bardzo rozbudowane życie towarzyskie. Okazuje się jednak, że kobiety spotykają się z nim w zupełnie innym celu - Charlie sprawia, że dzieje się coś niesamowitego...

3. Zanim odejdą wody

Jeśli lubicie komedie z Zachem Galifianakisem to polecam Wam ten film. Peter śpieszy się do domu - jego żona lada moment ma rodzić, a on chce być przy narodzinach dziecka. Niestety do pokonania ma spory kawałek drogi i niespodziewanego towarzysza, który wcale nie ułatwia mu powrotu. Kupa śmiechu, totalnie lekka komedia!

4. To tylko seks

Justin Timberlake i Mila Kunis genialnie odegrali swoje role. Możemy oglądać ich jako parę przyjaciół, którzy postanawiają uprawiać ze sobą seks bez zobowiązań. Film bardzo przewidywalny, ale tak czy siak dobrze się go ogląda do samego końca. 

5. Millerowie 

Zabawna komedia dla całej rodziny. Uwielbiam Jennifer Aniston w każdej postaci, nawet jako... striptizerkę. Pokręcona familia wybiera się do Meksyku, żeby przemycić całkiem sporo zielska. Niespodziewane zwroty akcji gwarantowane!


Na dziś to już tyle, w następnym wpisie z serii filmowy przegląd zaproponuję Wam nie tylko komedie. Tym czasem czekam na Wasze ulubione filmy - najchętniej właśnie komedie :-) Podzielcie się tytułami :)!

23 komentarze:

  1. To tylko seks mój ulubiony film z Milą Kunis, jest świetną aktorką :)
    Millerowie też świetna komedia!

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko pierwszej pozycji stąd nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Millerowie wygrywają :) zdecydowanie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko 4 propozycję, ale chyba nawet nie widziałam jej w całości :) Z takich komedii to do głowy przychodzi mi 'och życie' i 'rodzinne rewolucje' :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam 3 ostatnie - zanim odejdą wody oglądałam kilka razy - świetny film :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie oglądałam komedii poza Wkręconymi 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam też, jest nawet w jednym z moich filmowych przeglądów :)

      Usuń
  7. Nie oglądałam ani jednej, ale zamierzam dzisiaj spędzić wieczór z chłopakiem na oglądaniu komedii i na pewno coś z tego wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tylko ,,Facet pełen uroku" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam " to tylko seks" i był całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Millerów oglądałam i uwielbiam ten film. Zaraz zabieram się na pierwszą pozycję, ponieważ nie miałam o nim pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko drugiej nie oglądałam :) wszystkie filmy bardzo fajne i rzeczywiście bardzo luźne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Millerowie mi się podobali :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie oglądałam, oprócz "Millerowie"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)