sierpnia 02, 2016

BRITNEY SPEARS - FANTASY MIDNIGHT - WODA PERFUMOWANA DLA KOBIET


Mam bardzo ograniczoną listę zapachów, które trafiają w moje kubeczki zapachowe. Większość z perfum jest dla mnie za ciężka i boli mnie po nich głowa. Są jednak perełki które wprawiają mnie w lepszy nastrój i czuję się pewniej przez cały dzień. Najgorzej kiedy ktoś obcy spotkany na ulicy czy w autobusie ma na sobie piękne perfumy, a ja nie mam pojęcia co to może być i wstydzę się zapytać. Też tak macie? Dzisiaj będzie właśnie o takim zapachu, który poczułam... w korytarzu na naszym mieszkaniu :-) Okazało się, że to Fantasy Midnight Britney Spears, która należy do mojej przyjaciółki. Polubiłam się z tym zapachem i postaram się Wam go nieco przybliżyć. 

Buteleczka owej perfumy jest bardzo oryginalna. Miałam kiedyś jeden zapach w podobnym odcieniu fioletu, ale ta wygląda o wiele bardziej ekskluzywnie. Jest prosta (a raczej okrągła, bo w kształcie kuli, ale nie to miałam tu na myśli) i subtelnie ozdobiona świecidełkami. Bez wątpienia przyciąga wzrok! 


Od producenta:
"Woda perfumowana Fantasy Midnight to nowy zapach od Britney Spears. Ekstrakt soczystych owoców zaprasza do tajemniczego królestwa pokus. Uwodzicielski bukiet kwiatowy miesza się w nim ze zmysłowym piżmem i ciemną ambrą tworząc niezapomnianą wieczorną fantazję."

Sam zapach należy do tych ciężkich, ale jednocześnie słodkich - to zestawienie kupuję w stu procentach. Nie jest on mdły i nie boli mnie po nim głowa, jak to często niestety bywa. Ja wyczuwam tam przede wszystkim piżmo i frezję ale poniżej znajdziecie wszystkie znajdujące się w niej nuty zapachowe:

Nuta głowy: czarna czereśnia, malina, śliwka
Nuta serca: kwitnąca orchidea, irys, frezja
Nuta bazy: amber, piżmo, wanilia.

Jak widzicie jest to owocowo-kwiatowy zapach, idealny na każdą porę roku. Nawet zimą powinien się dobrze sprawdzić - nie wiem jak Wy, ale ja nie każdą perfumę potrafię nosić przez cały rok, zazwyczaj wymieniam je co dwie pory roku. 

Woda perfumowana od Britney Spears dostępna jest na Iperfumy.pl w bardzo fajnej cenie, bo za 100 ml zapłacimy niecałe sto złotych więc myślę, że to dobra okazja. Znacie ten zapach? Jakie nuty zapachowe są Waszymi ulubionymi? 

Swoją drogą możecie polecić mi jakąś konkretną mgiełkę z Victoria Secret? Zastanawiam się nad zakupem on-line, ale nie za bardzo wiem na jaki się zdecydować. Lubię słodkie, ale jednocześnie w miarę lekkie zapachy. Liczę na Waszą pomoc :-)!

23 komentarze:

  1. Ładna buteleczka:) jestem ciekawa czy zapach przypadł by mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam styczności jeszcze z tym zapachem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie prezentuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że Britney Spears ma swój zapach. Podoba mi się flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię perfum gwiazd typu BS, czy Celine Dion etc. Są dla mnie słabe w utrzymaniu i mdłe. Mam swoje faworyty, również słodkawe, ale delikatne. CK króluje u mnie. Ostatnio polubiłam się z Zarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wrzucam wszystkiego do jednego worka :) z CK mam trzy zapachy i każdy jest genialny ;-)! Z Zary lubię jeden :)

      Usuń
  7. Używam takie same zapachy:) zapraszam do mojego "pamiętnika" https://coneay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś jej perfumy, ale takie w różowym opakowaniu - dla mnie było nieco za słodkie.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów i przebiją tą niezwykłą liczbę 666 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam zapach, bo moja kumpela używała - pięknie pachnie :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach zapowiada się obiecująco :D Ale nie dawno kupiłam sobie perfumy w Niemczech za 5 euro i jestem bardzo zadowolona. Jest to słodki i lekki zapach :)
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny tematycznie blog!! będziemy zaglądać :) a zapach koniecznie sprawdzimy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wszystkie możliwe zapachy Britney i jeśli niektóre zapachy przyprawiają Cie o zawrót głowy to wielkim zdziwieniem jest dla mnie Twój dzisiejszy bohater bo nie jest to zapach lekki moim zdaniem. Owszem przepiękny i bardzo trwały ale lekkością nie grzeszy ;) Spróbuj różowej wersji i białej - są równie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mnie jednak w niej urzekło i się polubiłyśmy :-)

      Usuń
  14. Zapach wydaje się ciekawy, też chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)