stycznia 05, 2015

POSTANOWIENIA NOWOROCZNE NA 2015 ROK

W zeszłym roku moje postanowienia noworoczne były bardzo przyziemne, nie wymagające pieniędzy, raczej po prostu chęci. Post z postanowieniami możecie zobaczyć tutaj: Trochę o postanowieniach noworocznych. Obiecałam sobie, że będę szczęśliwsza i będę się uśmiechać i myślę, że choć nie zawsze było kolorowo, to uważam, że zazwyczaj moje nastawienie do życia było pozytywne. 

 Postanowienia z innych  lat:


W tym roku moja lista postanowień będzie trochę dłuższa i bardziej sprecyzowana. Właściwie w życie wprowadziłam ją już jakiś czas temu, ale oficjalnie nazwę to postanowieniami noworocznymi ;-) Zaczynamy:

1) Chcę czytać książki. Wstyd się przyznać, ale nie pamiętam kiedy ostatnio przeczytałam jakąkolwiek książkę sama z siebie. Chciałabym żeby były to przynajmniej dwie książki na miesiąc. Wiem, że to nie dużo, ale jeśli uda mi się przeczytać przynajmniej te dwie to będę z siebie zadowolona. 

2) Nauczę się robić kreski. Bardzo podobają mi się takie pięknie wyciągnięte czarne kreski. Zazdroszczę dziewczynom które potrafią je robić. Postanowiłam sobie, że też się takich nauczę robić! :)

3) Minimalizm kosmetyczny to chyba największe dla mnie wyzwanie! Jestem wzrokowcem, dużo rzeczy zapamiętuję z blogów/youtube i później widząc to w sklepie - kupuję. Postaram się z tym walczyć i kupować tylko produkty których naprawdę potrzebuję i starać się żeby były to kosmetyki dobrej jakości.

4) Zadbam o dodatki. Bardzo podoba mi się jak dziewczyny mają ładne kolczyki czy wisiorek. Sama mam małą kolekcję biżuterii, ale praktycznie wcale jej nie zakładam. Chcę w tym roku zadbać o dodatki, ale przy zakupach nowej biżuterii chcę kierować się głównie jakością - podobnie jak punkt wyżej - mniej, ale konkretniej. 

5) Uporządkuję swoją szafę. Mam tu na myśli nie tyle porządki, co po prostu porządny przegląd i zostawienie tylko tych rzeczy w których faktycznie chodzę. Podobnie ma się sprawa jeśli chodzi o zakupy - będę kupować tylko takie ciuchy których jestem pewna, że mi posłużą. W pierwszej kolejności planuję zakupić najbardziej podstawowe, jednokolorowe ubrania, które są w moim stylu.

6) Zrobię swoją chciejlistę i będę ją realizować. Żadnych spontanicznych zakupów, pod wpływem chwili. Tworzę swoją niesamowicie długą listę rzeczy które chcę mieć i będę ją małymi kroczkami realizować.

7) Przynajmniej jeden pędzel na miesiąc. Zawsze odkładam zakup pędzli na inny termin. Koniec z tym. Zafunduję sobie przynajmniej jeden, porządny pędzel na miesiąc! W pierwszej kolejności poszukam czegoś do konkurowania. 

8) Chcę więcej zwiedzać i podróżować. Ten podpunkt chciałabym połączyć z poznawaniem Was. Chciałabym raz na jakiś czas odwiedzić jakieś miasto i spotkać się z jakąś blogerką lub Czytelniczką. Mam nadzieję, że mi się to uda. Chciałabym odwiedzić przynajmniej 12 polskich miast w ciągu tego roku.

9) Dbać o siebie na każdym kroku - odżywianie, ruch, wygląd - chcę inwestować w siebie i podobać się przede wszystkim sobie. Nikt tego nie zrobi przecież za mnie ;) Chcę po prostu być z siebie dumna i dążyć do perfekcji.

10) Będę mieć idealne brwi. Brwi to rzecz na której mam małego hopla. Chciałabym żeby były idealne, bardzo długo je zapuszczam i mam nadzieję, że w tym roku w końcu uda mi się nadać im idealny kształt.

11) Więcej czasu poświęcać na bloga. Mam bardzo dużo wolnego czasu, a posty tutaj pojawiają się dość rzadko. Niestety, nie zawsze mam na to po prostu chęci. Najwięcej postów pojawiło się w maju 2014 - bo 15. Chciałabym żeby takie liczby były co miesiąc :) 

12) Spotykać się z blogerkami! W listopadzie udało mi się zorganizować spotkanie blogerek. Było to dla mnie coś zupełnie nowego. Chciałabym uczestniczyć częściej w takich spotkaniach i chcę zorganizować przynajmniej trzy takie spotkania w ciągu tego roku! :)

13) Skrócę swoje wszystkie pary spodni i będę to robić na bieżąco! Niewiele spodni nie jest dla mnie za długich. Moje krótkie nogi powodują, że praktycznie każda nogawka marszczy mi się. Udało mi się kupić spodnie na długość idealne i kurcze świetnie wyglądają. Dlatego moje postanowienie to - skracać spodnie ;)!

14) Znajdę czas dla siebie. Na słodkie robienie niczego :) Chcę oglądać nowe filmy, co najmniej trzy w miesiącu - wyobraźcie sobie, że nawet na to ciężko było mi znaleźć czas. To się zmieni!

15) Spróbuję ujarzmić moje włosy. To zadanie niesamowicie ciężkie, bo moje włosy to istna tragedia. Chcę o nie dbać, może nie jak zapalona włosomaniaczka, ale chcę wprowadzić również na blogu serię włosową i uczyć się pielęgnacji.

16) Postanowienie które postawiło sobie miliony kobiet na świecie - schudnę :) Mogę się już pochwalić, że udało mi się zrzucić 4 kg, chcę zrzucić jeszcze 6 kg i wierzę, że uda mi się to zrobić przed wakacjami :)

17) Chcę pielęgnować znajomości które zawarłam i są dla mnie niesamowicie ważne, mam tutaj na myśli głównie przyjaźń z moją Agnieszką, którą w tym roku nieco zaniedbałyśmy. Z biegiem czasu widzę, że tylko to co prawdziwe będzie trwać i trwać... :)

18) Postaram się pisać na tyle ciekawie, że będzie Was tu coraz więcej! Mam nadzieję, że w tym roku liczba obserwatorów bloga przekroczy pół tysiąca :) To raczej takie moje małe marzenie niż postanowienie, ale za marzenia przecież nikt nie kara :)

19) Podomykam stare sprawy, żeby iść do przodu. Już coraz mniej dni dzieli mnie od nowego startu, wcześniej jednak muszę zamknąć wszystkie stare sprawy, żeby się realizować. Ten punkt odhaczę chyba najszybciej i strasznie się z tego powodu cieszę ;)!
Póki co to tyle, ale planuję sama dla siebie aktualizować moją listę postanowień ;)! Dla niektórych może wydawać się to dużo, cóż mi też tak się wydaje, ale wierzę, że silna wola zwycięży, poza tym moje postanowienia nie są jakoś bardzo trudne :)!

25 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki !;)

    ______________________________
    the first New Year's styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. 14 to coś co muszę spełnić i ja :)

    http://eberell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do przeczytania artykułu w którym zdradziłem sposób na to jak skutecznie realizować swoje postanowienia:
    http://moj-milion.pl/blog/postanowienia-noworoczne-jak-skutecznie-je-realizowac/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do przeczytania artykułu w którym zdradziłem sposób na to jak skutecznie realizować swoje postanowienia:
    http://moj-milion.pl/blog/postanowienia-noworoczne-jak-skutecznie-je-realizowac/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow sporo tych postanowień! Trzymam kciuki!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo dodatki! Bez nich nie mogę żyć, zawsze świetnie podkreślą stylizację ;) U mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się wszystkie postanowienia, zwłaszcza bliski memu sercu minimalizm kosmetyczny ;D No i te kreski, też muszę nad nimi popracować, a nie pomyślałabym, żeby wpisać to postanowienie na listę noworoczniaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby Ci się wszystko udało zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nadal trwam już 2 lata w swoim postanowieniu dbania o swoją sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długa lista, ale trzymam kciuki, zebyś zrealizowała ją punkt po punkcie. :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak schudlas te 4 kg? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że większość kobiet wśród swoich noworocznych postanowień wpisało jakiś cel odnośnie wagi. Na mojej liście również znajduje się taka adnotacja :) Pisałam ostatnio u siebie o tym, co zrobić aby zrealizować noworoczne cele. Jeżeli jesteś ciekawa - to zapraszam:

    http://www.psychomologia.pl/2015/12/jak-nie-zmarnowac-zrealizowac.html
    http://www.psychomologia.pl/2016/01/o-formuowaniu-celow-i-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna lista postanowień. Rozplanuj je sobie teraz dobrze, bo jest ich całkiem sporo.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jedno. W końcu kupię własne mieszkanie. Zwlekałem aż dwa lata, aż w końcu podjąłem decyzję, że zakupię na tym osiedlu oferty deweloperów wrocław.
    W końcu zaznam posiadania własnego mieszkania, o czym marzyłem od lat. :)
    POwodzenia w 2017!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w realizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i długa lista, ale nie taka straszna, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda! Też muszę kupić coś fajnego w 2017-stym, ale wątpię, że będę miał szansę na mieszkanie :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już powoli zaczynam się zastanawiać nad nowymi postanowieniami, ale przede wszystkim będę chciała zainwestować w rozwój swój i mojej firmy! Myślę, że na pewno wybiorę się wreszcie na coaching personalny, a jeżeli chodzi o firmę, to chciałabym zainwestować w nowe oprogramowanie, na przykład takie jak na tej stronie www !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w przyszłym roku postanowiłam spełnić wreszcie swoje największe marzenie. które zawsze spychałam na bok, bo były rzeczy ważniejsze, albo zawsze było za mało kasy :) Mianowicie bardzo chciałabym wdrożyć się w sztukę barmańską! Dlatego zaczęłam już odkładać pieniądze na szkolenia barmańskie i już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)