stycznia 09, 2015

5 RZECZY KTÓRYCH NIE LUBIĘ W BLOGACH CZĘŚĆ II

Dzień dobry ☺
Zdarza się Wam, że przeglądacie Wasze stare posty? Mi dość często i niekiedy trafię na taki post, który aż prosi się o dalszą część. Znalazłam posta o 5 rzeczach których nie lubię w blogach i doszłam do wniosku, że temat nie jest jeszcze do końca wyczerpany, więc dziś zapraszam na kolejną część.

Zachęcam do zapoznania się z pierwszą częścią wpisu TUTAJ. Koniecznie dajcie znać czy denerwuje Was to samo, a jeśli o czymś zapomniałam - piszcie śmiało w komentarzach. Tym postem nie mam na celu nikogo urazić, mam nadzieję, że nikogo nie dotknie :)

6.Muzyka na blogach to rzecz dla mnie niesamowicie irytująca, zwłaszcza, że praktycznie nigdy się tego nie spodziewam, cisza, spokój aż tu nagle bum - leci nie wiadomo skąd. Druga sytuacja jeśli sama słucham muzyki, otwieram kilka blogów i szukaj, dopatruj się skąd ta muzyka. 

7. Szerokie kolumny boczne, wąskie pole notek to coś co wygląda po prostu nieestetycznie, Często zdjęcia wychodzą poza linię notki i nakładają się na wszystkie rzeczy w kolumnach bocznych. Warto zadbać o to, żeby rozmiar zdjęć był adekwatny do szerokości posta.

8. Zbyt dużo bajerów w kolumnach bocznych to po prostu zbędna rzecz, nie odrzuca mnie aż tak od danego bloga, ale zdecydowanie bardziej wolę kiedy blog jest schludny i są na nim tylko faktycznie potrzebne rzeczy.

9. Wielki napis WSPÓŁPRACA - ja wiem, ja rozumiem, że żyjemy w ciężkich czasach, ale śmieszy mnie czasem kiedy wchodzę na bloga, który ma dwa dni i nie widać niczego poza napisem WSPÓŁPRACA. Zazwyczaj wchodzę w taką podstronę żeby zobaczyć co Autor ma ciekawego do zaoferowania potencjalnej firmie. Zazwyczaj spotykam się z długimi felietonami o tym jak to chętnie przetestuje się pralkę (!), lokówkę i środek do czyszczenia toalet.

10. Pstrokate tło zewnętrzne i przezroczyste tło notek to najgorsze połączenie, bo automatycznie kwiatuszki, gwiazdki czy cukierki stają się tłem dla posta. Ciężko czytać tekst, kiedy znajduje się on na jakimkolwiek, nawet najmniejszym wzorku. Lepiej już ustawić białe tło.


Na dziś to tyle, czekam na Wasze opinie, trzymajcie się mocno ;-)! 

23 komentarze:

  1. ja bym do tego dorzuciła brak proporcji pomiędzy 'wysokością' paska notek a paska menu, czyli np. z lewej strony 3 notki a z prawej kilometrowe menu ciągnące się w dół w nieskończoność, zapchane przede wszystkim REKLAMAMI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka mnie również denerwuje, a od pstrokatego tła bolą mnie oczy i do takiego bloga po prostu nie wracam, bo nie mogę tego czytać. W wyglądzie bloga cenię sobie minimalizm, nienawidzę zbędnych ozdobników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie zgadzam się ze wszystkim :) jestem minimalistką i dlatego wolę mniej, delikatniej i przejrzyściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też denerwuje muzyka na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jeszcze najgorsze nie jest ;) Nieschludność na blogach świadczy o piszącym, ale czasem bardziej denerwujące są źle postawione znaki interpunkcyjne, lub coś tam coś tam i pytajnik. :D Nie wiem kiedy się ludzie w końcu nauczą, że przed interpunkcją nie daje się spacji... Albo te notki "Tylko żeby było".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się takie notki zapychacze są bez sensu, też mnie to irytuje :)

      Usuń
  6. Mnie najabrdziej irytuje muzyka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj zgadzam się z Tobą w zupęłności.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muzyka na blogach i wąskie pole notek chyba najbardziej mnie denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę Ci w tym temacie przybić piątkę, uważam dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Także nie przepadam za muzyką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się w sumie ze wszytskim, ale ta muzyczka jest najgorsza ^^ tym bardziej, że często się zdarza, że mam parę blogów otwartych i weź tu szukaj ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam sie w sumie z tym, ale to w sumie kwestia gustu, co kto lubi:)
    Choc muzyka na blogach zawsze mocno mnie wkurza :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się ze wszystkim, a do puli dodaję masowe robienie z komentarzy "DISQUIS". Na niektórych blogach byłam stałą komentatorką, ale od kiedy zrobiło sobie tą opcję- omijam szerokim łukiem- niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo. Nie rozumiem fenomenu tej opcji wcale

      Usuń
    2. Ja tam akurat lubię komentować u kogoś w Discus. Dostaję potem informacje co zostało napisane w odpowiedzi na mój komentarz, I podobno dobrze się zarządza komentarzami, ale to wiem tylko z plotek i pomówień.
      Muzyka jest stanowczo najgorsza. I jakieś animowane gify walące po oczach!

      Usuń
  14. muzyka na blogu? okropność, myślałam, że na to jeszcze nikt nie wpadł :) dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, dlatego Twój post jest dla mnie bardzo cenny, już wiem czego nie robić żeby nie zrazić czytelników tylko ich przyciągnąć.

    powodzenia!

    www.powiedzciesobietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)