listopada 24, 2014

TROCHĘ O SPOTKANIU PODKARPACKICH BLOGEREK KOSMETYCZNYCH W RZESZOWIE - ORGANIZACJA I RELACJA Z 21.11.2014

Już od dłuższego czasu chodził mi po głowie udział w jakimś spotkaniu z dziewczynami z wirtualnego świata. Do tej pory tylko czytałam relacje ze spotkań blogerek, w końcu stwierdziłam, że też chciałabym w takim uczestniczyć. Nie wiedziałam za bardzo gdzie szukać informacji o takim spotkaniu, więc... postanowiłam sama takie zorganizować :-) 


Właściwie to nie było do końca tak jak chciałam - nie dopięłam wszystkiego na ostatni guzik, ale mam nadzieję, że dziewczyny mi to wybaczą i zrozumieją, że to był mój pierwszy raz, ale już dziś obiecuję, że nie ostatni. 

Spotkałyśmy się z dziewczynami 21 listopada w pubie Hola Lola przy Ul. 3-go Maja w Rzeszowie. Było Nas 14 (miało być 15, niestety jedna z dziewczyn nie dotarła, mam jednak nadzieję, że kiedyś się zobaczymy ☺). Hola Lola to bardzo klimatyczne miejsce z ciekawym menu!

Muszę Wam powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem jak łatwo udało Nam się znaleźć wspólny język pomimo różnic wiekowych! To świetna sprawa pogadać z ludźmi którzy mają wspólne zainteresowania ;)

Nasze spotkanie umiliła przesympatyczna przedstawicielka firmy Glazel Visage - pani Ula. Poopowiadała Nam o nowościach firmy, przedstawiła ofertę i obdarowała prezentami ;-)!


Na koniec zrobiłyśmy sobie małą wymiankę :)

Strasznie miło było poznać mi wszystkie dziewczyny, mam nadzieję, że nadarzy się jeszcze okazja żeby się spotkać ;-)! Lista dziewczyn, które uczestniczyły w spotkaniu:




Zdjęcia autorstwa przepięknej blondyneczki - Beaty z bloga thisisastylishworld :) 

18 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie się udało :)
    Mam nadzieję, że sama kiedyś też wezmę udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bylo cudownie ;) i milo bylo bardzo Cie poznac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super relacja, żałuję, że nie mogłam być! Widać, że wyszło świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę kilka znajomych twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wszystko wygląda! Też kiedyś byłam na spotkaniu lubuskich blogerek i było super.Takie spotkania to świetny sposób na poznanie nowych osób podzielających naszą pasję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu dziękuje za wspaniałe spotkanie. Było super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za organizację :) Było fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. widać ze spotkanie jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno było fajnie, widzę znajome osoby ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Asia spotkanie było rewelacyjne:) To małe 'niedopięcie' nie było Twoją winą i nie było przeszkodą do świetnej zabawy:) Mam nadzieję, że niedługo znowu się zobaczymy :)

    Ps. dlaczego ja cię do tej pory nie obserwowałam?;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie wiem, nadrabiaj to i to szybko haha ;D

      Usuń
  11. bardzo fajny blog, naturalny i normalny, bez przesadnej pompatyczności :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia powtórzę się ale... Spotkanie zorganizowałaś wspaniałe. Oby częściej była okazja spotkać się, pośmiać i poplotkować. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez bardzo chciałabym wziąść udział a takim spotkaniu :) Może jak kiedyś będzie organizowane coś w Rzeszowie to dołącze, bo jest z okolic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciesze się, że spotkanie się udało - to najważniejsze. Wspólne zainteresowania łączą pokolenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)