lipca 26, 2014

5 ULUBIONYCH KANAŁÓW NA YOUTUBE część 4

Kolejna miesięczna odsłona cyklu "5 ulubionych kanałów na youtube" - poprzednie polecane przeze mnie kanały możecie zobaczyć tutaj. Dziś zapraszam na kolejną piątkę!


16. Ssarusska - kanał Sary, która pochodzi z Polski, ale aktualnie mieszka w Ameryce. Przemiły głos, fajne, lifestylowe filmiki, każdy znajdzie coś dla siebie ;) LINK DO KANAŁU.

17. Olciiak - podobnie jak wyżej - kanał lifestylowy prowadzony przez Olę z Warszawy. Trochę vlogów, trochę outfitów, trochę o urodzie. LINK DO KANAŁU.

18. Kosmetyczny Koktajl - przefajna dziewczyna, również mieszkająca poza granicami Polski prowadzi kanał głównie urodowy, ale nie brakuje tam ciekawych filmików z jej chłopakiem i znajomymi :) LINK DO KANAŁU.

19. MartynaUK - Martyna ma przepiękne włosy, polecam pooglądać filmik o tym jak zrobić koka - na jej włosach wygląda to bosko ;) Jej kanał poleciła mi jedna z Was :) LINK DO KANAŁU.

20. Hejlobuzy - czyli kanał Karoliny i Darka. Ciekawe vlogi, wspaniali ludzie, ich filmiki zawsze oglądam z uśmiechem :) LINK DO KANAŁU

Polećcie mi koniecznie jakieś kanały! :) 

7 komentarzy:

  1. akurat szukałam ciekawych vlogów ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tylko kanał Sary :)
    Mam ogromną prośbę - zaserduszkowałabyś jedno zdjęcie na Instagramie? Chodzi o konkurs. Szczegóły na blogu. Z góry dziękuję :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 17 i 20 znam i lubię :) Z resztą się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nagrywaj filmiki na yt

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli jeszcze nie widziałaś wywiadów, które przeprowadziłam z Olciiak i Ssarusską, to serdecznie Cię zapraszam ;) Jest tam jeszcze więcej wywiadów z vlogerkami ;) www.rzeczywiscie24.pl
    Powiedz mi proszę, jak spisuje się u ciebie kolor zielonych ścian ;) Bo ja lubię taki kolor, ale nie wiem czy na malej powierzchni nie byłby zbyt męczący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. moje to dokładnie te same :))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)