listopada 26, 2019

CO WARTO KUPIĆ NA BLACK FRIDAY 2019 NA NOTINO? MOJE PIĘĆ PROPOZYCJI

Co to Black Friday chyba nikomu tłumaczyć nie trzeba. W skrócie można powiedzieć, że to święto dla zakupoholików! W końcu Czarny Piątek to wielkie promocje praktycznie w każdej kategorii zakupów. Lista sklepów które biorą udział w Black Friday coraz to się powiększa, ja postanowiłam ugryźć ten temat od strony kosmetycznej - poniżej znajdziecie kosmetyki które warto kupić na Notino.pl w Czarny Piątek 2019!




Od lat jestem stałą Klientką Notino i moje kosmetyczne propozycje pochodzą właśnie z tego sklepu. Notino oferuje bardzo korzystne promocje na dodatek nie trwają one tylko przez piątek! Lista zniżek praktycznie nie ma końca ja jednak solidnie prześledziłam promocję i wybrałam moją złotą piątkę!

Z KODEM BLACKPL OTRZYMACIE 20% ZNIŻKI NA TOPOWE MARKI!

Najtańszą propozycją będą... żele pod prysznic Dove! Uwielbiam ich konsystencję, zapachy i wydajność. Na Notino wychodzą bez promocji taniej niż w drogeriach a z kodem rabatowym za pół litra żelu zapłacimy 14 zł z groszami. Nie wiem jak Wy ale ja robię zapas! Według mnie te żele są bezkonkurencyjne. 

Moim totalnym faworytem w tych promocjach jest jednak marka Oral B i ich szczoteczka soniczna. Od kiedy jestem jej posiadaczką proces mycia zębów wszedł na wyższy level. Nigdy nie sądziłam, że ta codzienna czynność będzie przyjemna do tego stopnia. Nie mogłam się przekonać do szczoteczek elektrycznych, robiłam do nich kilka podejść ale zawsze wracałam do manualnych. Od kiedy kupiłam tą - właśnie na Notino - myję zęby co najmniej pięć minut. Do tego jej zgrabny wygląd - totalnie skradła moje serce! Podczas Black Friday możecie kupić ją 50 zł taniej! 

Co warto kupić w Czarny Piątek? Pozostając w temacie polecam sprawdzić inne urządzenia elektryczne. Sama przeglądnęłam ofertę marki Braun która wydaje mi się być flagowa jeżeli chodzi o kobiece gadżety. Ze swojej strony mogę polecić Wam depilatory tej firmy. Sama mam jeden od lat i jestem z niego szalenie zadowolona. Moje znajome w większej mierze również wybrały markę Braun podczas zakupu depilatora. Wybór jest ogromny, na pewno znajdziecie model który sprosta Waszym oczekiwaniom. 20% przy takich urządzeniach to spora różnica!

Zastanawiałam się nad jednym produktem z pielęgnacji który chciałabym polecić Wam najbardziej. Po głębszym zastanowieniu stwierdziłam, że będzie to Clinique Pep-start czyli krem pod oczy. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że go uwielbiam. Krem pod oczy to taki kosmetyk o którym niestety często zapominamy w codziennej pielęgnacji. Wybrałam ten z Clinique bo uważam, że ich kosmetyki są warte swojej ceny. Nigdy się na niej nie zawiodłam, a jako, że krem nie należy do najtańszych warto kupić go właśnie teraz - prawie 20 zł taniej.

Na koniec coś co uwielbiam najbardziej czyli... oczywiście perfumy. Mój asortyment stale się powiększa ale najwięcej zapachów mam z marki YSL. I tutaj chciałabym polecić Wam ich nowość czyli zapach Libre. Mnie totalnie zauroczył już sam flakonik, a zapach - przepiękny! Przy 50 ml zapłacimy prawie 70 zł mniej - takiej okazji nie znajdziecie nigdzie indziej! 

KONIECZNIE PODZIELCIE SIĘ SWOIMI TYPAMI ORAZ TYM CO OSTATECZNIE KUPIŁYŚCIE W TEN SZALONY WEEKEND ;-) 

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)