września 01, 2020

MOJE TOP 3 KULTOWE KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY

 

najlepsze kosmetyki do twarzy, ziaja najlepsze kosmetyki, clinique, kultowe kosmetyki

CHYBA KAŻDA Z NAS MA W SWOJEJ KOSMETYCZCE TAKIE KULTOWE KOSMETYKI DO KTÓRYCH ZAWSZE WRACA, PRAWDA? W DZISIEJSZYM WPISIE CHCĘ PRZEDSTAWIĆ WAM MOJE NAJLEPSZE KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY


Nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy bez dobrego kremu nawilżającego który będzie ładnie współgrał z makijażem, dlatego nie mogło w dzisiejszym wpisie zabraknąć mojej perełki. Pokażę Wam też najlepszy krem pod oczy na obrzęki który stosowany regularnie działa cuda oraz na koniec delikatny płyn micelarny, w końcu przed snem należy makijaż zmyć :)! 


najlepsze kosmetyki do twarzy, ziaja najlepsze kosmetyki, clinique, kultowe kosmetyki


Mój zdecydowany faworyt jeżeli chodzi o dobrze nawilżający krem pod oczy to zdecydowanie Clinique Pep-Start. Wspominałam o nim na blogu setki razy ale uznałam, że koniecznie musi znaleźć się i w tym poście. Jest idealny na poranny obrzęk czy cienie pod oczami. Ma bardzo fajną zbitą ale jednocześnie lekką konsystencję i wchłania się błyskawicznie. To świetny krem na co dzień, idealnie zachowuje się pod makijażem. Do tego jest niesamowicie wydajny - 15 ml tubka wystarcza mi na blisko pół roku. Nie dziwię się, że tyle osób go poleca! Często można go wyhaczyć w boxach z Clinique, wtedy wychodzi naprawdę tanio. Mimo wszystko to najdroższy produkt z dzisiejszej listy.


najlepsze kosmetyki do twarzy, ziaja najlepsze kosmetyki, clinique, kultowe kosmetyki


Czy jest tu ktoś kto nie słyszał o kultowym produkcie czyli kremie do cery normalnej i suchej Ziaja Naturalna Oliwka? To cudo prawdopodobnie znają Wasze mamy a może i babcie. Jest niesamowicie tani i bardzo wydajny, ma ultra lekką konsystencję i nie zapycha, do tego jest idealny pod makijaż. Zawsze staram się go mieć w swojej kosmetyczce i stosuję zamiennie z innymi kremami. Bardzo często w swoich filmach poleca go Maxineczka - ja podzielam jej zachwyty jeżeli chodzi o ten produkt. Do tego wspieramy naszą rodzimą markę jaką jest właśnie Ziaja. Czy któraś z Was jakimś cudem jeszcze o nim nie słyszała? 


najlepsze kosmetyki do twarzy, ziaja najlepsze kosmetyki, clinique, kultowe kosmetyki


Pozostając w temacie marki Ziaja muszę też wspomnieć o produkcie z tej samej serii czyli  oczyszczającym płynie micelarnym z ekstraktem z oliwek. Kolejny bardzo tani produkt, łatwo dostępny o świetnym działaniu. Zazwyczaj dodaję go do koszyka jak robię zakupy na Notino - wychodzi za mniej niż 10 zł. Świetnie radzi sobie z makijażem, także tym oka i nie podrażnia co jest dla mnie bardzo istotne. Ma przyjemny, delikatny zapach i śliczną oliwkową butelkę. 


Pisząc ten wpis przeglądałam sobie asortyment marki Ziaja i mam ogromną ochotę wypróbować trochę więcej kosmetyków z serii Zielona Oliwka. Czy możecie mi coś polecić? Znacie produkty o których wspominam w dzisiejszym poście? Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi kultowymi produktami! 

10 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to możliwe, ale nie znam jeszcze ani jednego kosmetyku z tego zestawienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę nawet oliwkowej Ziajki? :D No to koniecznie przetestuj babo! :D

      Usuń
  2. Dawno nie miałam nic z Ziai już;) Ale kiedyś z ładnych parę lat temu używałam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremów Ziaja nie stosuję już od dawna, bo kilka rodzajów powodowało trądzik, więc po prostu straciłam do marki zaufanie :) Bardzo lubię jednak mleczko do ciała Kozie Mleko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog, lubię tutaj wpadać !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)