września 09, 2020

ELEGANCKIE ZDOBIENIE HYBRYDAMI - 088 BLUE INK I INNI

Zdobienie które Wam dziś pokażę robiłam już jakiś czas temu kuzynce i było wykonywane na wesele. Przyznaję bez bicia, że leciały różne epitety, bo mam średnią rękę do takich wzorków, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. Zapraszam do dalszej części wpisu - opinia i trochę zdjęć już na Was czekają!


Powtarzam po raz kolejny - uwielbiam markę Semilac Paris! Kolekcja hybryd powiększa mi się coraz intensywniej, powoli szykuję wpis i pokażę Wam całe moje paznokciowe królestwo. Myślę, że taki wpis przypadnie Wam do gustu - ja bardzo lubię oglądać całe takie "kolekcje".

Wróćmy jednak do dzisiejszego zdobienia. Zdecydowanie najmocniej uwagę przykuwa kolor 088 Blue Ink w którym się dosłownie zakochałam od pierwszego wejrzenia! Początkowo zobaczyłam ten odcień u koleżanki i za niedługo już gościł u mnie! Podoba mi się zarówno w wersji solo - na wszystkich paznokciach jak i w mniejszej ilości tak jak na zdjęciach. Bardzo ładnie pasuje do wszelkiego rodzaju jasnych hybryd - i tych wpadających w róż i w beż. 

Zdecydowałam się na dwa odcienie nudziaków jeden wpadający bardziej w biel, a drugi w kawę z mlekiem. Uważam, że całość bardzo ładnie się skomponowała. Takie zdobienie wygląda ładnie zarówno na co dzień jak i na większe wyjścia jak np. w przypadku mojej kuzynki - na wesele. Takie kolory pasują do większości ubrań, czego chcieć więcej ?;) Ja coraz bardziej się przekonuję do takich eleganckich paznokci. 

Żelowy lakier do paznokci marki Semilac w kolorze 088 Blue Ink to jeden z moich zdecydowanych ulubieńców. Pasuje na każdą porę roku, jestem na duże tak! 

Ceny lakierów Semilac są raczej stałe i wahają się w okolicach 30 zł. Na Notino.pl dostaniemy je za niecałe 26 zł w wielu wersjach kolorystycznych (większość zobaczycie na blogu!). Dodatkowo na sttronie dostępne są akcesoria do paznokci, bazy i topy. Warto przeglądnąć ofertę sklepu.
 
Co sądzicie o tym zdobieniu? Jesteście na tak czy nie bardzo? Według mnie to połączenie ma swój urok! Jakie są Wasze ulubione hybrydy marki Semilac? Przymierzam się do zakupu kolejnych kolorków i chętnie poznam Wasze zdanie! 

Tymczasem przepraszam Was, że na blogu wpisów jest tak mało - niestety sprawy osobiste spowodowały, że musiałam bardzo mocno ograniczyć wpisy na blogu. Małymi kroczkami będę do Was wracać! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)