grudnia 15, 2017

JAK WYCZYŚCIĆ PĘDZLE DO MAKIJAŻU ? SZARE MYDŁO JELEŃ, OLEJ I BRUSHEGG

Kiedyś mój makijaż był bardzo podstawowy i narzędzia takie jak pędzle nie były mi kompletnie potrzebne. Obecnie wiele się zmieniło i nie wyobrażam sobie nie korzystać z pędzli. Niezłą zmorą jest jednak ich wymycie, więc dzisiaj przedstawię Wam mój sposób na wyczyszczenie pędzli do makijażu. Z pomocą przychodzi mi sylikonowa tarka do mycia pędzli - po szczegóły zapraszam do dalszej części wpisu! 


Pędzle do pudru, bronzera czy różu myję zazwyczaj szarym mydłem Biały Jeleń. Polecam te w sześciennej kostce które jest widoczne niżej na zdjęciach - ma genialny kształt, wystarczy postawić na mydelniczce i nie trzeba brudzić rąk. Zmoczony pędzel pienię szarym mydłem i w ruch idzie Brushegg czyli coś co warto mieć! 

Nasze jajeczko do pędzli ma otwór na dwa palce dzięki czemu dobrze trzyma się to maleństwo. Posiada wypusty które pomagają doczyścić pędzel z każdego brudu. To gadżet który oszczędzi Wam i czasu i nerwów. 

Fajne jest to, że Brushegg posiada dwie wielkości wypustów - większe do dużych pędzli i mniejsze do pędzli do oczu itp. 

Spory problem miałam z pędzlami do podkładu. Flat-top pochłania sporą część kosmetyku i ciężko było mi pozbyć się resztek podkładu, ale tutaj świetnie sprawdziła się mieszanka oleju z mydłem i oczywiście tarcie na jajku. Olej usunął nawet stary podkład, to najlepszy sposób!


Podobny problem miałam z jajeczkiem do nakładania makijażu. Przed weselem dodatkowo ubrudziłam je czerwoną matową szminką i niestety nie mam pomysłu jak całkowicie usunąć to z gąbki. 

Ale olej połączony z mydłem świetnie domył moją gąbkę, która była mocno ubrudzona podkładem. Nie patrzcie proszę na jej stan - mój kot się do niej dorwał..

Marka E-style zajmująca się produkcją jajeczka do mycia pędzli w swoim asortymencie posiada też pędzle jak i inne kosmetyki jednak powiem Wam, że nie miałam okazji jeszcze nic z ich oferty testować. 

Jak widzicie na maksa polubiłam się z szarym mydłem, olejem (używałam tutaj olejku kosmetycznego z wiesiołka) oraz genialnym gadżetem o nazwie Brushegg! Na Iperfumy.pl dostaniecie go za niecałe 16 zł - to super cena i fajny pomysł jako prezent lub dodatek do niego dla kosmetykomaniaczki! Jakie są Wasze sposoby na domycie pędzli? Koniecznie dajcie znać!

3 komentarze:

  1. Szare mydło musi być w domu najlepsze na wiele sposobów 😁Pomysłowe połączenie z olejem, trzeba uważać bo olej nie może dotykać skuwki, gdyż rozpuści klej :) Mam jajko, ale kupiłam ostatnio miskę o podobnym działaniu, jest jednak większa i zdecydowanie wygodniejsza i lepiej się czyści oraz ma otwory na suszenie pędzli, zrobię zdjęcie, wstawię na fb.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie wstawię zdjęcia, bo nie widzę linku ma fb, do tego postu? 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myję olejkiem pod prysznic z Isany i wszystko zmywa się jak marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)