października 03, 2019

ZAOBSERWUJMY SIĘ NA INTAGRAMIE

Dzisiaj totalnie luźny wpis. Ostatnio coraz więcej czasu spędzam na Instagramie i pomyślałam sobie, że w sumie fajnie byłoby zaobserwować tam Was! :)


CO PUBLIKUJĘ NA INSTAGRAMIE?

Przede wszystkim stylówki. Staram się prowadzić Instagrama modowego połączonego z lifestylem. Poniżej kilka przykładowych (jeszcze letnich) stylizacji z Intagrama.



Poza sobą pokazuję też co nieco mojej miłości - czyli jedzenia ;) 


@asskuuu Zapraszam Was na mojego Instagrama! Chętnie odwiedzę też Wasze profile dlatego zostawcie swoje nazwy w komentarzach

4 komentarze:

  1. Nie wiem jak to się stało, że Cię nie miałam na IG. Nadrobione :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super instagram, też częściej jestem na insta niż siedzę na blogach, więc chętnie dam folowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)