maja 02, 2019

MOJE TOP 3 PRODUKTY Z CATRICE | PODKŁAD, KOREKTOR I KREDKA DO BRWI


Wydaje mi się, że marka Catrice jest nadal mocno niedoceniona. Posiada naprawdę sporo świetnych produktów do makijażu a widuję ją na blogach naprawdę sporadycznie. Postanowiłam więc pokazać Wam moje top 3 ulubione produkty tej marki! Będzie dzisiaj mowa o świetnym podkładzie do twarzy, korektorze pod oczy oraz kredce do brwi. Jeśli jesteście ciekawe moich typów - zapraszam do rozwinięcia wpisu! 

CATRICE HD LIQUID COVERAGE PODKŁAD DO TWARZY

Czy jest tutaj ktoś kto nie zna tego podkładu? Ja jestem jego fanką od lat. Ma bardzo wysokie krycie, a mimo wszystko wygląda na twarzy naturalnie. Nie tworzy efektu maski chociaż delikatnie zastyga po nałożeniu. Minimalnie oksyduje zaraz po nałożeniu, ale nie o dwa czy trzy tony więc jest okej :-) Posiada chyba sześć odcieni ja na zimę preferuję 010 na lato 020 - 030 w zależności od opalenizny. Ma bardzo ładny zapach i fajnie współpracuje z innymi kosmetykami. Nie jestem w stanie zliczyć ile buteleczek już zużyłam. Dodatkowo posiada pipetę - naprawdę lubię taki dozownik w podkładach!

CATRICE CAMOUFLAGE KOREKTOR W PŁYNIE

O tym korektorze wspominałam już na blogu i do tej pory go uwielbiam. Bardzo lubię kamuflaż w słoiku na niedoskonałości, a ten aplikuję pod oczy. Ma świetne krycie przy czym nie obciąża delikatnej skóry. Świetnie współgra z podkładem - nie tylko tym z Catrice. Nie ciasteczkuje się, nie zbiera w zmarszczki. Używam go także jako bazę pod cienie i świetnie sobie radzi. Jestem jego wielką fanką! Biorąc pod uwagę cenę wydaje mi się, że to jeden z lepszych korektorów dostępnych na rynku, ja jestem mocno na tak!

CATRICE EYEBROW STYLIST KREDKA DO BRWI Z SZCZOTKĄ

Stylizację brwi rozpoczęłam od przygody z cieniami, w późniejszym czasie przerzuciłam się na pomady i jestem im wierna do tej pory. Coraz częściej jednak mam ochotę na bardziej naturalny efekt i delikatnie podkreślone brwi i wtedy sięgam po kredki. Bardzo lubię efekt jaki daje właśnie ta od Catrice - posiadam ją w najjaśniejszym kolorze i to mój totalny hit! Kredka posiada także szczoteczkę także to super opcja na jakieś wyjazdy gdzie każde zaoszczędzone miejsce jest na miarę złota. 

Jestem ciekawa Waszych ulubieńców z marki Catrice. Może macie coś godnego polecenia? Chętnie przetestuję nowe produkty tej marki, bo wydaje mi się ona mocno niedoceniona! 

1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam kosmetyków Catrice, ale o ich słynnym podkładzie słyszeli chyba wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)