lutego 21, 2018

CALVIN KLEIN - ETERNITY - WODA PERFUMOWANA DLA KOBIET

 Zauważyłam, że zapachy po które sięgam są całkowicie uzależnione od pory roku. Moim ulubieńcem jesiennym jest CK In2you, ale na wieczór lub większe wyjścia sięgam po Calvin Klein EternityTo zapach naprawdę wyjątkowy, jeśli chcecie poznać go bliżej - zapraszam do dalszej części wpisu. 

Standardowo już zacznę od mojego pierwszego wrażenia czyli buteleczki. Mam jakieś małe zboczenie, ale uwielbiam takie klasyczne opakowania. Prościej już chyba się nie dało. Mam kilka zapachów od Calvin Klein i podoba mi się to, że żadna z butelek nie jest wymyślna. Jeśli chodzi o zapach Eternity zamknięty jest on w przezroczystym flakonie, na którym znajdują się tylko niezbędne informacje. Atomizer działa jak należy, nie zacina się i aplikuje odpowiednią ilość perfumy.


Od producenta:
"Jak bukiet kwiatów - tak pachną perfumy Calvin Klein Eternity. Otul się romantycznymi nutami, które podreślą Twoją zmysłowość. Nadzwyczajne połączenie konwalii, róży, lilii oraz jaśminu zapewnią każdej kobiecie poczucie wyjątkowości. Egzotyczne drzewo sandałowe, piżmo i ambra dodają perfumom ciepłych akcentów. Esencje paczuli i mandarynki dopełniają magiczny koktajl swoją świeżością.

Perfumy Calvin Klein są znane i lubiane na całym świecie. Perfumy Eternity powstały jako symbol miłości. To wyraz oddania, czułości i powiązania kobiety z mężczyną. Zapach ten pasuje do kobiet eleganckich, które nie boją się pokazać swojej romantycznej duszy. Dzięki odpowiednim składnikom, perfumy mogą być używane przez cały rok. Upojny zapach po chwili rozwija się, dając pierwszeństwo lekkim, kwiatowym nutom, które będą Cię otulać cały dzień. Poczuj się piękna i kochana z perfumami Calvin Klein Eternity."



Zapach jest naprawdę bardzo intensywny, idealny na wieczorne wyjścia. Jest też niesamowicie trwały - ubrania pachną nim naprawdę bardzo długo. Nie potrafię do niczego przyrównać tego zapachu, warto przed zakupem dokładnie sprawdzić czy nie będzie Nas po nim bolała głowa, bo zdecydowanie należy do tych ciężkich. Moja mama lubi go używać przez cały rok, ja jednak wolę go na sobie mieć jesienią/zimą.  Nuty które się w nim znajdują to:

Nuta głowy: cytrusy, frezja, zielona nuta, szałwia, mandarynka
Nuta serca: róża, goździk ogrodowy, lilia, jaśmin, nagietek lekarski, narcyz, konwalia, fiołek
Nuta bazy: heliotrop, piżmo, drzewo sandałowe, paczuli, bursztyn

Woda perfumowana Calvin Klein Eternity dostępna jest w perfumeriach oraz dużo taniej na Notino.pl, gdzie dostaniemy ją za ok. 100 zł (za 100 ml) więc myślę, że bardzo korzystnie. 

Ja mam jeszcze ogromną ochotę na zapach Eternity Now, ma go któraś z Was? Marzy mi się strasznie, może uda mi się go kupić na wiosnę, bo jest naprawdę wyjątkowy :)! 

1 komentarz:

  1. Eternity,to mój ulubiony zapach i chyba nigdy mi sie nie znudzi,chyba dzięki frezji ,którą również uwielbiam :)
    Dodaje do obserwowanych,mam nadzieję, że również mnie odwiedzisz, mimo iż dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)