października 29, 2016

AKCJA PIĘKNA JESIENIĄ - ULUBIONE DŁUGOTRWAŁE POMADKI #2

Karolina z bloga Pasje Karoliny prowadzi świetną akcję Piękna jesienią do której postanowiłam dołączyć. Na blogu pojawił się już pierwszy wpis z serii, czyli Mój jesienny makijaż. Tematem numer dwa są usta. Niestety nie wyrobiłam się w czasie i wrzucam wpis nieco później niż powinnam, ale mam nadzieję, że kolejne posty będą pojawiać się w terminie. Dziś mam dla Was przegląd ulubionych długotrwałych pomadek. Plus krótki filmik - zapraszam ♥

Golden Rose Matte Crayon Lipstick mam w swoich zbiorach od dawna. Miałam w sumie 4 odcienie, jeden oddałam koleżance i zostały ze mną 10, 19 i 8. Kolory dobrze napigmentowane, idealne na jesień. 


Golden Rose Velvet Matte to matowe pomadki porównywane do tych z MACa. Ja mam ich chyba 9, ale swoje ulubione kolory przedstawiłam na zdjęciu. 

Matowe pomadki w płynie Lovely i Golden Rose. Według mnie wygrywają te z Lovely chociaż te z GR też są świetne jednak dwa razy droższe. Lovely ma za to ubogą gamę kolorów - tylko trzy odcienie. 

Wibo Million Dolar Lips to mój hit. Lubię je nawet bardziej niż ukochane Lovely. Piękne kolory (chociaż tylko cztery do wyboru) i bardzo długo się utrzymują. Numer 1 możecie zobaczyć też na filmiku poniżej :-) 


 Jakie są Wasze ulubione produkty do ust ?:-) 

33 komentarze:

  1. Płynna 10 za każdym razem mnie przeraża, chociaż niektóre dziewczyny wyglądają w niej obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się jest dość trudna :D Ja nie jestem do końca do niej przekonana, ale są dni kiedy ją uwielbiam :D

      Usuń
  2. Kolorki pomadek matowych Golden Rose są bardzo ładne i takie jesienne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwona z loveley jest nie do zdarcia. Dzisiaj koleżanka miała nią pomalowane usta do charakteryzacji do Halloween. Przez kilka godzin nic się nie działo ze pomadką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja "imprezowa czerwień" - całą noc zostaje na miejscu :)

      Usuń
  4. Muszę w końcu kupić tą 10 z Golden Rose, tylko trochę się boję, że będę wyglądała trupio haha:D
    1 z Wibo mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to dość specyficzny produkt, ale może akurat skradnie Twoje serce! :D

      Usuń
  5. Uwielbiam Million Dolar Lips nr 1:) z Golden Rose moja ulubione z Velvet Matte jest nr 17:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 jeszcze nie znam muszę przejść się na wyspę GR i zobaczyć ;)

      Usuń
  6. Chciałabym powiedzieć o swoich ulubieńcach, ale ich tu zawarłaś.. ;) Pomadki w płynie Lovely to moje największe odkrycie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama zauważyłam, że zazwyczaj kupuję największe perełki Internetu :D

      Usuń
  7. Pomadki z GR są niezniszczalne :) prawie wszystkie mam już w swoim kuferku <3

    Podobno te błyszczyki też mają dobre, testowałaś może ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam wszystkie z GR :) Teraz planuję się skusić na liquid matte nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jak wygląda, zobaczę na wyspie na dniach ;)!

      Usuń
  9. GR płynne kocham <3 mam trzy kolorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam wczoraj matową z GR, o jezusie jest moc ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą pomadkę w krede GR nr 10 i jestem w niej zakochana. Płynne z Lovely mam dwie i też je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Velvet Matte z Golden Rose 01 *-* Muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja akurat za matem zbytnio nie przepadam, wole satynowe bądź błyszczyki ;) miałam maty z bourjois i mi nie pasują ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaś zdecydowanie częściej sięgam po maty, chociaż mokre wykończenia też lubię;)!

      Usuń
  14. śliczne kolory, bardzo lubię maty ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie produkty podchodzące pod fiolet są dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kolory :) Kilka z nich znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)