października 12, 2016

AKCJA PIĘKNA JESIENIĄ - MÓJ JESIENNY MAKIJAŻ #1


Karolina z bloga Pasje Karoliny zorganizowała bardzo ciekawą akcję pod nazwą Piękna jesienią! Przez najbliższy czas będą się pojawiały wpisy dedykowane tej akcji - myślę, że to fajna odskocznia, tym bardziej, że tematy na kolejne dni są bardzo ciekawe. Pierwsze hasło brzmi "makijaż". Postanowiłam pokazać Wam kosmetyki, po które najchętniej sięgam jesienią. Będą to produkty perełki, które już nie raz się na blogu przewinęły. Zapraszam :-)!


Podzieliłam sobie to na dwie kategorie - twarz oraz oczy. Pominęłam usta dlatego, że to osobne hasło, więc na tą część twarzy poświęcę osobny wpis. 

TWARZ 

Najistotniejsze dla mnie jest to, żeby zakryć swoje niedoskonałości, jednocześnie zachowując naturalny wygląd. Wiadomo - dla każdego makijaż "no make-up" będzie wyglądał nieco inaczej, dlatego trzeba też wziąć na to poprawkę. Moim standardowym makijażem twarzy jest korektor, podkład, puder, bronzer i rozświetlacz. Nie używam róży, może kiedyś na nowo się do nich przekonam, póki co unikam ich jak ognia :-)Nie używam korektora na niedoskonałości, jedynie pod oczy. W tej roli najlepiej sprawcza się Helena Rubinstein Magic Concealer. Nic tak pięknie nie kryje, jednocześnie dając bardzo naturalny efekt! Podkład to niezawodny od miesięcy Vichy Dermablend który bije na głowę wszystkie inne podkłady jakie mam (łącznie z Este Lauder). Bezkonkurencyjny puder, który niestety powoli mi się kończy to Artdeco Fixing Powder. Daje bardzo naturalny ale trwały efekt. Jako bronzera używam theBalm Bahama Mama w sumie niezależnie od pory roku. Najważniejszy kosmetyk czyli rozświetlacz - W7 Glowcomotion na którego temat przygotuję osobną pieśń pochwalną. To moje nowe odkrycie, ale już trafiło to ulubieńców!

RECENZJE KOSMETYKÓW:


→ W7 Glowcomotion dostępny jest na kosmetykomania.pl



OCZY I BRWI

Do makijażu oczu najchętniej i zdecydowanie najczęściej używam paletki cieni Maybelline the Nudes. Znajduje się w niej wszystko czego mi potrzeba - każdy kolor jest przemyślany i taki mój. Do tego jakość cieni jest na wysokim poziomie. Zawsze pod cienie aplikuję Kobo Eyeshadow Base. To naprawdę świetny produkt, który ładnie podbija kolor cieni i przedłuża ich trwałość. Do tego jest bardzo wydajny. Moje rzęsy pokochały tusz Delia Collagen Lash! Używam go namiętnie od kilku tygodni. Moje brwi traktuję cieniem Kobo Eyebrow Colour w kolorze 304, ale o brwiach był już osobny wpis.

RECENZJE KOSMETYKÓW:
→ Delia Collagen Lash - w tym wpisie możecie wygrać zestaw maskar Delia!

Tak prezentuje się makijaż w całości nie wliczając ust, ale o ustach będzie innym razem, dlatego dziś jest na nich tylko balsam. Lubię mieć podkreślone brwi i używam sporo rozświetlacza ♥
Nawet nie wiecie ile trudu sprawiło mi zrobienie sobie zdjęcia. Latałam z aparatem wszędzie i w sumie wyszło średnio, ale trudno :-) Dajcie znać jak wygląda Wasz makijaż na jesień! 

22 komentarze:

  1. Paletka cieni utrzymana jest w świetnej tonacji. Bardzo lubię taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz czytam zachwyty na temat rozswietlacza w7:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :) Ciągle zastanawiam się nad zakupem tego bronzera z TheBalm, póki co dopiero zaopatrzyłam się w rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne rzęsy - ostatnie zdjęcie jak najbardziej udane! Zrezygnowałabym jednak z tak mocno podkreślonych brwi bo masz ciekawą urodę i powinnaś sobie dodawać uroku a nie go odejmować. Nie myślałaś o podkreśleniu ust? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo kolejny projekt :) Już zabieram się do zgłaszania :) Ciekawi mnie ten rozświetlacz w7 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie zaopatrzyłam się w tą paletkę, mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się równie dobrze 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. do brwi polecam pomady, dają wiele naturalniejszy efekt ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Widząc tyle kosmetyków bałam się, że będziesz miała na twarzy tonę tapety, a tu taka miła niespodzianka. Piękna i naturalna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz!
    Jakie śliczne brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam zawsze problem ze zrobieniem sobie "selfie". Nie umiem :D
    Bronzer Bahama Mama muszę w końcu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pięknie, jednak ja bym nałożyła coś mocniejszego na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brwi rzeczywiście rewelacyjnie podkreśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pędzę czytać recenzję paletki Maybelline :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)

TOP 6 JASNYCH HYBRYD SEMILAC + DELIKATNY WZORNIK

Mam dla Was zestawienie moich top 6 jasnych hybryd idealnych do pracy, szkoły czy nawet na ślub. Wybrałam moim zdaniem najbardziej pasują...

Copyright © 2016 Joanna Lifestyle - blog kosmetyczny. , Blogger