lipca 03, 2021

CO WARTO KUPIĆ Z BOURJOIS? POLECAM MOJE PEREŁKI! {KREM BB, DŁUGOTRWAŁY KOREKTOR, PUDER BRONZUJĄCY}

co warto kupic z bourjois

 ZASTANAWIACIE SIĘ CZY KOSMETYKI DO MAKIJAŻU Z BOURJOIS SĄ TRWAŁE I WARTE SWOJEJ CENY? JEŚLI NIE WIESZ NA CO WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ Z SZAFY BOURJOIS TEN WPIS JEST DLA CIEBIE! ZEBRAŁAM KOLEJNE JUŻ TRZY KULTOWE PRODUKTY Z TEJ MARKI OBOK KTÓRYCH NIE MOŻNA PRZEJŚĆ OBOJĘTNIE!


Zaznaczę na wstępie, że marka Bourjois nie testuje swoich kosmetyków na zwierzętach! Ich makijażowa szafa wciąż się powiększa o kolejne perełki, a ja chętnie je testuję! Makijaż kosmetykami Bourjois trzyma się świetnie, dostępnych jest mnóstwo wariantów kolorystycznych, a co najważniejsze - marka podąża za panującymi trendami! 


To już drugi wpis z kosmetykami Bourjois godnymi polecenia. I na pewno nie ostatni! Polecam zajrzeć do poprzedniego wpisu, ten tusz do rzęs o którym tam wspominam cały czas gości w mojej kosmetyczce:

MOJE TOP 3 PRODUKTY Z BOURJOIS: ROZŚWIETLAJĄCY PODKŁAD NAWILŻAJĄCY, TUSZ DO RZĘS NADAJĄCY OBJĘTOŚĆ, SZMINKA MATUJĄCA


Wszystkie kosmetyki które chcę Wam dziś polecić są stricte do makijażu twarzy. Zacznę od czegoś, co podejrzewam większość z Was zna, a mianowicie Bourjois Délice de Poudre puder brązujący czyli tak zwana czekoladka. Ba! On nawet pachnie czekoladką! Mój bronzer jest w odcieniu 52. To taki ciepły brąz, który pięknie opala nam twarz, nadaje delikatny kształt i co najważniejsze - jest długotrwały! Dziewczyny, czy któraś z Was jeszcze go nie zna?! :)

Nie zliczę ile opakowań tego kosmetyku zużyłam. Bourjois Healthy Mix w wersji BB Cream to kosmetyk który jest non stop w mojej kosmetyczce! Na lato używam odcienia 02, a zimą 01. Minusem jest na pewno uboga kolorystyka (dostępne są trzy odcienie) natomiast mam wrażenie, że ten BB krem wpasowuje się w kolorystykę twarzy. Jest lekki, ale jednocześnie kryjący i wytrzymuje na twarzy cały dzień. Do tego bardzo przyjemnie pachnie, ja jestem na tak!

Natomiast jeśli chodzi o Bourjois Always Fabulous korektor o długotrwałym działaniu to trafił w moje ręce przypadkiem ale szybko się polubiliśmy i dokupiłam drugą sztukę  żeby mieć go w zapasie. Posiadam odcień 200 Vanilla - jest idealnie żółty i fajnie współgra z moją cerą. Oprócz tego, że utrzymuje się cały dzień, ładnie kryje moje sińce pod oczami to ma bardzo lekką formułę. Nie zbiera się w załamaniach i ładnie odświeża spojrzenie. Muszę koniecznie sprawdzić podkład z tej samej serii, mam nadzieję, że sprawdzi się równie dobrze jak korektor! 

Bardzo lubię to jak naturalnie te kosmetyki wyglądają na twarzy! Koniecznie dajcie znać co Wy lubicie z marki Bourjois! 

2 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) Niektóre ich kosmetyki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam akurat kosmetyków, o których piszesz. Ja bardzo lubię cień do powiem w płynie tej marki (kupiłam na wyprzedaży w Rossmannie i niestety jest to już wycofany produkt, a szkoda) oraz pomadki Rouge Edition Velvet, które bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)