lipca 06, 2021

MÓJ ULUBIENIEC WŚRÓD GĄBEK DO MAKIJAŻU - REAL TECHNIQUES

 Gąbka do makijażu to nieodłączny element mojej codziennej rutyny. Nie wyobrażam sobie malowania się bez tego narzędzia. Lubię efekt jaki dają gąbki do makijażu, a moim ulubieńcem w tej dziedzinie jest oczywiście Real Techniques Original Collection Base gąbeczka do nakładania makijażu. Zużyłam już ich kilka porównywałam z innymi i sięgam po nią najchętniej. Zapraszam do dalszej części wpisu! 



 Gąbeczka ma bardzo ładny wygląd. Nie jest za twarda ale też nie za miękka, moim zdaniem proporcje w wykonaniu są zdecydowanie zadowalające, można nią spokojnie wykonać efektowny naturalny a zarazem dobrze kryjący makijaż.


CO MÓWI PRODUCENT REAL TECHNIQUES:

Miracle Complexion Sponge to uniwersalna gąbka do makijażu 3 w 1. Dzięki unikalnemu kształtowi pozwoli na perfekcyjne nałożenie podkładu. Punktowo zakończna część służy do nakładania korektora, płaską częścią natomiast pokryjemy okolice oczu i nosa. Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman,  jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które na swoim kanale na Youtube zdradzają sekrety udanego makijażu, którego niewątpliwą podstawą są pędzle.


Gąbeczka jest dość solidnie zapakowana. W plastikowym pudełeczku mieści się jedna podpórkowa część która trzyma jajko w ryzach ;) aby ładnie nam się prezentowała u góry opakowania, potem zaś jajkowa gąbeczka włożona jest w kolejny kawałek opakowania. Duży plus za zaklejenie dołu plastrami które dość trudno oderwać przez co mamy pewność, że gąbka nie była wcześniej wyciągana, macana czy używana.


Gąbką po namoczeniu możemy precyzyjnie manewrować i zgniatać jak nam się podoba. Gąbkę mogę polecić każdemu kto potrzebuje szybkiego, dokładnego, ba precyzyjnego wręcz makijażu. Przyznam szczerze, że sama nie wierzyłam w jej działania, zwykł gąbki namoczone wodą prędzej zmyłyby nam cały makijaż i zostawiły plamy a niżeli potrafiły tak cieniutko i idealnie nałożyć podkład. Myślałam, że jest to niewypał z ich kolekcji i muszę przyznać myliłam się. Moja twarz zawdzięcza jej oddychanie :) wklepuje za pomocą tej gąbeczki na prawdę niewielką ilość podkładu przez co wszystko dobrze kryje, nie pozostawia smug ani plam, bardzo łatwo i szybko możemy się za pomocą tego cuda umalować i wyglądać idealnie.



Mimo minimalnego picia podkładu przez gąbeczkę zdecydowanie mniej go zużywam niż wcześniej, więc dostrzegam oszczędność. 

Dla mnie na chwilę obecną jest niezastąpiona. Dostaniecie ją na Notino.pl w wersji z fajnym etui. Ja polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)