października 26, 2020

THE BALM NUDE DUDE, MAYBELLINE THE NUDES I RIMMEL MAGNIF'EYES - TRZY DOBRE PALETKI DO MAKIJAŻU

Od zawsze makijaż oka był dla mnie zagadką i chyba nigdy nie ogarnę do końca tej sztuki. Mimo wszystko lubię eksperymentować i staram się uczyć tego makijażu. Miałam w swojej kolekcji naprawdę mnóstwo przeróżnych cieni do powiek i dziś chcę Wam pokazać według mnie najlepsze paletki do makijażu!



Są to paletki cieni dobre dla początkujących jak i dla tych którzy już w tym makijażu trochę siedzą. Dobrze napigmentowane cienie to podstawa! Przedstawiam Wam mój subiektywny przegląd dobrych paletek do makijażu. 




Bardzo długo zastanawiałam się pomiędzy Nude Tude a Nude Dude ostatecznie wybór padł na tą drugą - te zestawienie kolorów przemawia do mnie o wiele bardziej, chociaż może pokuszę się kiedyś na wersję z paniami, bo zarówno jakość jak i pigmentacja cieni bardzo mnie satysfakcjonują. Jestem bardzo na tak! Ta paletka jest ze mną już bardzo długo i chociaż już jej stan nie jest najlepszy to nadal chętnie po nią sięgam! 



Ta paletka to był genialny wybór.  Trąbię wszędzie, że niezły ze mnie laik jeśli chodzi o makijaż oka, dlatego śmiem stwierdzić, że to idealna opcja nie tylko dla zaawansowanych, a także dla początkujących. Czasami korzystam z małej ściągawki z tyłu opakowania, czasami wymyślam coś sama (chociaż nie wiem czy można to nazwać wymyślaniem, trzy kolory to moje maksymalne szaleństwo na oku) i jestem strasznie zadowolona. Podoba mi się różnorodne wykończenie cieni a także to jakie są hm.. w dotyku? Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa, ale mam na myśli to, że bardzo łatwo się z nimi pracuje, są niesamowicie "miękkie" - mam nadzieję, że zrozumiałyście co mam na myśli ;)


To jedna z nowszych paletek w mojej kolekcji i strasznie się cieszę, że ją dostałam. Jest dostępna w kilku wariantach i wszystkie są przecudowne. W palecie znajduje się aż dwanaście cieni naprawdę wysokiej jakości a cena jest śmiesznie niska. Mają pigment na wysokim poziomie i rozbudowaną gamę kolorystyczną. Bardzo chętnie po nią sięgam w codziennym makijażu! Stworzycie za pomocą tej palety zarówno neutralny makijaż jak i ten wieczorowy!


Podzielcie się Waszymi ulubieńcami jeśli chodzi o palety cieni do powiek - a może jakieś pojedyncze cienie według Was są warte uwagi? Czekam na Wasze polecenia!

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)