października 31, 2020

TOP PRODUKT - HOIKA HOIKA ŻEL ALOESOWY I JEGO DZIEWIĘĆ ZASTOSOWAŃ

Żel aloesowy Hoika Hoika  zna już chyba każdy. Sama kilkukrotnie wspominałam o nim na blogu. Zużyłam już kilka opakowań i znalazłam dla niego ulubione zastosowania. Jeżeli zastanawiacie się jak używać żelu aloesowego Hoika Hoika ten post jest dla Was!


Nie wiem czy znam bardziej uniwersalny produkt od żelu aloesowego. Uwielbiam ten tej konkretnej firmy Hoika Hoika - jest to dla mnie topowy produkt, chyba najlepszy jaki odkryłam. Ma galaretowatą konsystencję, bardzo przyjemny delikatny zapach i jak już wspomniałam - masę zastosowań. Przedstawię Wam te które do mnie przemawiają najbardziej! 



ŻEL ALOESOWY JAKO...

... SERUM NA NOC. Używam go bardzo często kiedy czuję, że moja skóra jest wyjątkowo sucha. Zdarza mi się używać razem ze szczoteczką Foreo, mam wrażenie, że wtedy wyjątkowo dobrze się wchłania. Na żel nakładam dodatkowo krem na noc - rano skóra wygląda wyśmienicie. 

...BAZA POD MAKIJAŻ. Bardzo lubię używać tego żelu na twarz - nie tylko nocą, ale także w dzień. Świetnie sprawdza się nałożony pod makijaż. Nakładam najpierw krem, czekam aż chłonie i nakładam żel. Makijaż na nim sprawdza się wyśmienicie. Skóra jest widocznie odżywiona i pełna blasku.

...WALKA Z OPUCHLIZNĄ POD OCZAMI. Nic tak nie koi obrzęku pod oczami jak ten żel. Może nie zadziała na cienie, ale na worki już jak najbrdziej. Lubię włożyć go przed tym do lodówki - schłodzony przynosi świetne efekty.

...KREM PO GOLENIU. Jak już wyżej wspomniałam aloes ma właściwości kojące i bardzo ładnie łagodzi podrażnienia po depilacji - zarówno maszynką jak i woskiem. Dodatkowo zastępuje mi balsam - takie dwa w jednym.

...KREM PO OPALANIU. Podobnie jak wyżej - właściwości kojące sprawdzają się również na opaloną skórę - dobrze też włożyć go wcześniej do lodówki.

...ZŁAGODZENIE RAN. Używam go także na wszelkiego rodzaju rany - dzięki niemu uniknęłam niejednej blizny, warto stosować go w takich przypadkach regularnie!

...DODATEK DO MASECZKI NA WŁOSY. Uwielbiam łączyć ten żel z moją ulubioną maską do włosów. Zostawiam takie combo na włosach na godzinkę później myję jak zwykle i mam sypkie, nawilżone i błyszczące włosy!

...SERUM NA KOŃCÓWKI. Zamiast sylikonowego serum warto skusić się właśnie na ten żel. 

...NAWILŻACZ NA SUCHE ŁOKCIE, KOLANA CZY PIĘTY. Nie znalazłam nic lepszego na te mocno suche miejsca. Używam go głownie na noc - jeśli także na pięty to zakładam grube skarpety i rano mam piękne stopy!


Znacie ten żel? Jakie macie dla niego zastosowania? Na Notino.pl dostaniecie go za 27 zł także warto wrzucić go do koszyka przy zamówieniu! 



3 komentarze:

  1. Mam próbkę, muszę kupić pełnowymiarowe opakowanie. Zdążyłam polubić działanie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *żelu miało być, to z niewyspania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie świetnie sprawdza się do olejowania włosów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)