lipca 08, 2020

MOJA WIECZORNA RUTYNA {ROZBUDOWANA PIELĘGNACJA CERY SUCHEJ} SORAYA, GARNIER, ZIAJA, TOŁPA, BIELENDA

Kosmetyki na noc dla cery suchej, jak pielęgnować cerę suchą, wieczorna rutyna blog, moje ulubione kosmetyki, jakie kosmetyki na noc tania pielęgnacja 

Moja wieczorna rutyna na przestrzeni lat wygląda niemalże tak samo, czasami zmieniają się tylko produkty. Czasami chwilę potrwa zanim zorientuję się które kosmetyki sprawdzą się na noc, a których lepiej unikać. Cały wieczorny rytuał pielęgnacyjny jest dla mnie niesamowicie ważny, dziś pokażę Wam wersję rozbudowaną! 


Co mam na myśli mówiąc wersję rozbudowaną wieczornej pielęgnacji? Otóż każdego wieczora używam kremu itp. ale maseczkę już np. nakładam raz w tygodniu. Dziś właśnie taką wieczorną rutynę Wam opiszę. Ciekawa jestem jakie Waszym zdaniem kosmetyki sprawdzą się w wieczornej pielęgnacji. Zapraszam do dalszej części wpisu.



Kosmetyki na noc dla cery suchej, jak pielęgnować cerę suchą, wieczorna rutyna blog, moje ulubione kosmetyki, jakie kosmetyki na noc tania pielęgnacja


Wieczór kojarzy mi się przede wszystkim z dokładnym oczyszczeniem skóry. Wieczorną rutynę rozpoczynam od płynu micelarnego Soraya. Ma ogromną pojemność i wychodzi bardzo korzystnie cenowo. Idealnie oczyszcza zarówno makijaż twarzy jak i oczu. Następnie udaję się do łazienki i myję buzię moim ulubionym produktem który na pewno już nie raz tu widziałyście czyli Ziaja Oczysczanie Liscie Manuka normalizujący żel oczyszczający. To mój bezapelacyjny hit i raczej nie zamierzam go wymieniać na nic innego. 

Kosmetyki na noc dla cery suchej, jak pielęgnować cerę suchą, wieczorna rutyna blog, moje ulubione kosmetyki, jakie kosmetyki na noc tania pielęgnacja

Następnie sięgam po peeling. Jakiś czas temu pisałam Wam o moich ulubionych peelingach do twarzy, był wśród nich Tołpa Dermo Face Sebio delikatny peeling enzymatyczny. Tę czynność wykonuję średnio co 4-5 dni, czasami raz w tygodniu. Bardzo lubię zapach tego peelingu i oczywiście świetne działanie. Po peelingu lub czasami i bez niego ale w tej kolejności sięgam po maseczkę. Na zdjęciu bąbelkowa maseczka z Bielenda ale sięgam po różne, nie mam swojej jednej ulubionej. Wybieram taką na jaką w danej chwili czuję zapotrzebowanie :) Zazwyczaj są to te odżywcze lub oczyszczające. 

Kosmetyki na noc dla cery suchej, jak pielęgnować cerę suchą, wieczorna rutyna blog, moje ulubione kosmetyki, jakie kosmetyki na noc tania pielęgnacja
Kiedy ściągnę maseczkę bądź pozbędę się jej nadmiaru sięgam po tonik. Ostatnio polubiłam się z nowością od Garnier Bio tonik do twarzy. Lubię toniki w opakowaniu z atomizerem znacznie ułatwiają mi aplikację. Czekam aż tonik się wchłonie, uwielbiam wręcz to uczucie! Na koniec nakładam krem na noc. Obecnie używam również Ziaja Liście Manuka krem na noc. Lubię go, może nie jest najlepszy ale sprawuje się na tyle dobrze, że często do niego wracam. 



Jaka jest Wasza wieczorna rutyna? Podzielcie się swoim ulubionym kremem na noc, chętnie wypróbuję czegoś nowego!

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze wspominam żel normalizujący Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam płyn z Soraya i żel z Ziaji i sprawdzały się dosyć dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a ja używam zupełnie innych kosmetyków do codziennej pielęgnacji :)
    Jak fajnie jest poznać coś nowego, innego. Może spróbuję Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam toniki z atomizerem, obecnie stosuję taki z Zaji:) Tą bąbelkową maseczkę muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu ten tonik mnie zaciekawił bardzo:D chętnie bym przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawych produktów używasz :) widzę mój ulubiony peeling z Tołpy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś z Twojej pielęgnacji nawet znam :) Peeling Tołpa - ciekawy, ale liczyłam na coś więcej, maski bielenda - super i krem ziaji - kiedyś bardzo lubiłam, teraz wybieram lepsze składy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)