lipca 16, 2020

TRZY FAJNE KOSMETYKI DO NAWILŻANIA TWARZY | AVON, CLINIQUE, GARNIER BIO

tanie i dobre kremy nawilżające z dobrym składem, jaki krem nawilżający wybrać, kremy nawilżające do cery suchej i normalnej, najlepsze kosmetyki

Jako posiadaczka cery suchej w kierunku do normalnej muszę dbać o odpowiednie nawilżenie mojej buzi. Jakie kosmetyki sprawdzają się przy cerze suchej? Na przestrzeni lat wypróbowałam masę kosmetyków i mam kilku swoich ulubieńców. W dzisiejszym wpisie będzie właśnie o tym - poznajcie świetne kosmetyki do nawilżania skóry!


Codziennie rano oczyszczam moją skórę płynem do demakijażu. Mam taki w butelce z atomizerem i właśnie po niego najchętniej sięgam. Później traktuję moją twarz świetnym tonikiem Garnier Bio a kiedy już się wchłonie przechodzę do kremów o których chcę Wam dziś nieco więcej opowiedzieć. Jeśli zastanawiacie się jakie kremy sprawdzą się do cery suchej zapraszam do dalszej części wpisu może któryś z wymienionych przypadnie Wam do gustu. 

tanie i dobre kremy nawilżające z dobrym składem, jaki krem nawilżający wybrać, kremy nawilżające do cery suchej i normalnej, najlepsze kosmetyki


GARNIER BIO LEMONGRASS NORMALIZUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY DO CERY NORMALNEJ to stosunkowa nowość na rynku. Cała seria Garnier Bio bardzo mnie zaciekawiła przede wszystkim ze względu na świetne składy kosmetyków. Posiadam też tonik z tej serii który świetnie się z tym kremem uzupełnia. Jedyne co mi się średnio podoba to zapach - całe szczęście jest on delikatny i szybko się ulatnia. Wracając do jego właściwości - bardzo uspokoił moją cerę, nie uczulił mnie i wyraźnie nawilża. Buzia po nim jest bardzo promienista i odżywiona. Ma bardzo przyjazną cenę dlatego tym bardziej polecam Wam wypróbować. 

AVON PLANET SPA SERUM NAWILŻAJĄCE DO TWARZY, SZYI I DEKOLTU to nieco zapomniany przeze mnie kosmetyk, ale całkiem niedawno znów wpadł w moje ręce i jestem nim tak samo zachwycona jak kilka lat temu. Używam go i do twarzy i do szyi a także na dekolt (naczytałam się, że należy dbać o te miejsca jednakowo żeby na starość skóra na szyi nie wisiała w porównaniu do tej na twarzy haha) i sprawdza się świetnie. Ma lekką, galaretowatą konsystencję i najlepiej mi się sprawdza jak potrzymam go sobie trochę w lodówce. Idealnie orzeźwia moją buzię i nadaje jej zdrowy wygląd - jeśli jeszcze nie próbowałyście naprawdę warto przyjrzeć się mu bliżej. 

tanie i dobre kremy nawilżające z dobrym składem, jaki krem nawilżający wybrać, kremy nawilżające do cery suchej i normalnej, najlepsze kosmetyki


CLINIQUE PEP-START NAWILŻAJĄCY KREM POD OCZY PRZECIW OBRZĘKOM I CIENIOM to również świetny nawilżacz. Moje okolice pod oczami są często nie dość, że opuchnięte to jeszcze ewidentnie przesuszone. Krem pod oczy z Clinique sprawdza się u mnie świetnie na każde z moich dolegliwości :) Nie dość, że łagodzi moje obrzęki, a w ostatnim czasie to nagminne to świetnie nawilża cienką skórę pod oczami. Wychwalałam ten produkt na blogu nie raz i jeszcze na pewno niejednokrotnie o nim wspomnę, bo jest naprawdę genialny. 

Macie jakieś swoje sprawdzone kremy nawilżające? Jeśli tak podzielcie się swoimi ulubieńcami :)! 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa pielęgnacja, lubię kremy Clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałach to serum z Avonu, było świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu sięgnąć po ten krem pod oczy :D Wiele osób sobie go chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka miała to serum z Avonu i była zadowolona. Typowego nawilżacza nie mam, ale używałam kwasu hialuronowego pod krem w zeszłym roku zimą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam cerę mieszaną, ale też stawiam głównie na nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)