lipca 01, 2020

CALVIN KLEIN ETERNITY FOR MEN

Jestem osobą która bardzo mocno zwraca uwagę na zapach. Uwielbiam kiedy ubrania pachną proszkiem do prania, ale to perfumy w jakimś stopniu mówią mi coś o człowieku. O tych damskich często piszę Wam na blogu dlatego dzisiaj - pora na coś dla Panów! Co prawda jest to woda po goleniu, ale chciałabym się skupić głównie na zapachu, bo jak dla mnie jest wyjątkowy. Przed Wami Calvin Klein Eternity for men! Zapraszam do dalszej części wpisu. 

Już wielokrotnie wspominałam Wam, że uwielbiam perfumy marki Calvin Klein. Mam kilka zapachów damskich w tym Eternity o których kiedyś pisałam Wam na blogu. Ostatnio przekonałam się, że męska wersja jest bardzo ciekawa, chociaż wcale nie podobna do tej dla Pań. 

Opakowanie męskiej wersji Eternity jest takie jak damskiej - tylko spłaszczone :D Kwadratowa buteleczka prezentuje się bardzo klasycznie - tak jak lubię. Szkło jest przezroczyste więc łatwo ocenić ile produktu Nam jeszcze zostało. Woda po goleniu ma niewielki otwór z którego można zaaplikować płyn na skórę. Zakrętka działa bez problemu, nie ma opcji żeby się zepsuła. Woda toaletowa posiada atomizer taki jak w damskiej wersji.

Początkowo myślałam, że będzie to mocny, intensywny zapach, a tu bardzo duże zaskoczenie - to raczej delikatna woń, bardzo świeża. Kojarzy mi się z zadbanym, energicznym mężczyzną. Na pewno nie przeszłabym koło niego obojętnie! 


Opis ze strony: 

Delikatny i silny, wyrafinowany i prosty, subtelny i uwodzicielski. To idealnie zrównoważony zapach, w którym każdy odnajdzie coś dla siebie. Otula nas orzeźwiająca mgiełka na wiele godzin sprawiając, że czujemy się doskonale. Calvin Klein mówi o swoim zapachu tak: "Jest to dedykacja dla prostych wartości: rodziny, pracy, zdrowia i szczęścia. Mężczyzna pozostaje w zgodzie z samym sobą, swoimi relacjami i swoim światem".

Nie wiem dlaczego męskie perfumy są tak trwałe? Wiem, że bez problemu trzyma się calutki dzień, a później pachną nią też wszystkie ubrania ;-) Wielki plus za to! 

Za 100 ml zapłacimy ok. 100 zł na stronie drogerii internetowej Notino.pl co uważam za świetną cenę w porównaniu do jakości produktu!
Podsumowując - jestem na tak! Podoba mi się ten zapach, jest bardzo świeży i dobrze mi się kojarzy. Tak mógłby pachnieć mój mężczyzna :-) Jestem ciekawa jakie są Wasze typy jeśli chodzi o męskie perfumy. Koniecznie podzielcie się ze mną swoimi propozycjami zapachów dla Panów, na pewno powącham wszystkie! :) 

4 komentarze:

  1. Lubię zapachy Calvina, sa wspaniałe. Praktycznie wszystkie damskie i męskie. Długo się utrzymują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od CK znam tylko damską wersję 'Obsession Night' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż miał ten zapach w zeszłym roku i bardzo nam się podobał :) Być może do niego jeszcze wrócimy :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)