czerwca 25, 2020

KOSMETYCZNA WISHLISTA NA NAJBLIŻSZY CZAS + SPRZĘT DO STYLIZACJI WŁOSÓW


Uwielbiam tworzyć wszelkiego rodzaju chciejlisty, a jeszcze bardziej je realizować! Chociaż różnie wychodzi mi oszczędzanie, to staram się kupować mniej a konkretniej. Nie będę ukrywać, że te droższe rzeczy sprawiają mi więcej radości i zapadają w pamięci na dłużej. Dlatego dzisiaj przygotowałam kosmetyczną wishistę z kosmetykami z wyższej półki, które w najbliższym czasie mam zamiar kupić. Zapraszam do dalszej części wpisu! 

W najbliższym czasie planuję uzupełnić braki w perfumach. Zużyłam już większość swoich zapasów, dlatego przydadzą mi się nowe flakoniki. Jestem wielką fanką perfum marki Calvin Klein, zużyłam właśnie One Shock, a In2you oddałam mamie więc muszę kupić kolejne sztuki. Postanowiłam też w końcu kupić Eternity Now, za którym szaleję już bardzo długo! 

Ostatnim perfumowym marzeniem jest Yves Saint Laurent Black Opium która kusi mnie od kiedy ją tylko powąchałam. To dość spory wydatek, ale mam zamiar używać jej tylko na większe wyjścia.

Zastanawiam się jedynie nad pojemnościami perfum, większe opłacają się dużo bardziej, ale nie wiem czy jest sens kupować te największe. Myślę, że jedynie One Shock znajdzie się u mnie w maksi wersji. 

Najlepszy podkład jaki miałam czyli Vichy dermablend powoli się kończy dlatego muszę kupić nowy. Jeśli zastanawiacie się nad naprawdę mocno kryjącym podkładem to polecam właśnie ten. Niejednokrotnie wspominałam o nim na blogu, możecie zajrzeć wstecz i na pewno znajdziecie mnóstwo zachwytów na ten temat. 

Drugi mocno kryjący podkład czyli Estee Lauder Double Wear, również sięga dna, dlatego na pewno kupię następy. Dużo bardziej lubię Vichy, ale DW też jest konkretny, chociaż wygląda dużo mniej naturalnie. Mimo wszystko warto mieć go w swojej kosmetyczce. 

Ostatni kosmetyk który muszę kupić to odżywka, a właściwie serum stymulujące porost i wzmocnienie rzęs Long 4 Lashes. Miałam już kilka odżywek w swoim życiu, ale właśnie ta sprawowała się u mnie najlepiej, dlatego chcę kupić kolejną, chociaż wiem, że opinie na temat odżywek są mieszane. 

Ostatnią rzeczą którą chcę kupić, ale nie należy do kosmetyków jest lokówka. Upatrzyłam sobie model Remington Stylers Pearl Wand czy któraś z Was ją miała? A może polecacie inny model? Od dłuższego czasu marzy mi się lokówka stożkowa, mam nadzieję, że ta sprawdzi się świetnie. 

Jakie kosmetyki ostatnio kupiłyście ? ;-) 

7 komentarzy:

  1. Long4lashes nie sprawdziło się u mnie, ale podkład DW jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w czerwcu mam urodziny wiec tez juz stworzylam swoja wishlistę ;D nie moge sie doczekac az ja spelnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy podobny gust zapachowy. Eternity Now kupiłam właśnie w zeszłym tygodniu (cudowny jest), a Black Opium uwielbiam, ale ostatnio skusiłam się na wiosenną wersję Black Opium Floral Shock. Polecam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia dzięki;d właśnie uświadomiłaś mi, że w wersjach roboczych mam zapisaną moją listę;d hahaha i tam też znalazł się Klein i ISL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajj mam wszystkie perfumy z Twojej listy ! Absolutnie z zakupu każdego z nich będziesz niesamowicie zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Calvina Kleina uwielbiam, a Black Opium też mi się spodobało, ale narazie mam coś jakby podobnego - Thierry Mugler Angel Muse :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)