sierpnia 03, 2017

SEMILAC 031 BLACK DIAMOND, 037 GOLD DISCO I INNI

Zdobienie które Wam dziś pokażę powstało dość przypadkowo - kiedyś na wzorniku chciałam zrobić kropki i akurat padło na złoty. Kiedy moja przyjaciółka zobaczyła czarne kropeczki na złotym tle stwierdziła, że musimy zrobić takie paznokcie. Dodałyśmy nieco różu żeby rozweselić naszą stylizację i wyszło coś bardzo fajnego! Oto 031 Black Diamond oraz 037 Gold Disco od Semilac Paris w nieco innej odsłonie :-) Zapraszam do dalszej części wpisu - tam wszystkie szczegóły ;-) 

Do tej pory łącząc czarny ze złotym ograniczałam się do jednego złotego, reszty czarnej. Taką stylizację pokazywałam Wam nawet na blogu przy okazji Andrzejek.  Tym razem przeważa złoto. Moim zdaniem radzi sobie świetnie jako tło! Dodałam też wściekły róż żeby rozweselić zdobienie.

Kolor 031 Black Diamond to żelowy lakier do paznokci który wymaga specjalnego czasu utwardzania - średnio dwa razy dłużej niż inny kolor. Pamiętajcie aby dobrze utwardzić każdą warstwę, chociaż przy czarnym kolorze wystarczy nawet jedna. Czarną hybrydę zawsze warto w swojej kolekcji mieć prawda? Ja polecam właśnie tą marki Semilac - czerń nie ma sobie równych.

037 Gold Disco wymaga dwóch warstw i zapewnia dobre krycie. Jego czas utwardzania jest już standardowy. Ten kolor mam w swojej kolekcji już bardzo długo. Często używam go przy różnego rodzaju zdobieniach, także ten wybór był kolejnym strzałem w dziesiątkę!  Czarne kropki wykonałam sondą (dwie różne średnice) i są one wypukłe - tworzą bardzo fajny efekt.

Dla kontrastu dodałam mocny, wściekły wręcz róż. Myślę, że bardzo fajnie wkomponował się w całość. Niestety nie pamiętam jaki to jest konkretnie odcień. 

Ceny lakierów Semilac są raczej stałe i wahają się w okolicach 30 zł. Na Iperfumy.pl dostaniemy je za niecałe 29 zł w wielu wersjach kolorystycznych (większość zobaczycie na blogu!). Dodatkowo na sttronie dostępne są akcesoria do paznokci, bazy i topy. Warto przeglądnąć ofertę sklepu.

Co powiecie na takie nietypowe połączenie? Ja myślę, że to całkiem fajna opcja dla odważnych na co dzień, a jeśli nie - to na specjalne wyjścia! To taka nie codzienna propozycja przykuwająca uwagę. 

Ostatnio coraz więcej hybrydowych wpisów na moim blogu. Lubicie jak pokazuję Wam takie paznokciowe zdobienia? Mam nadzieję, że tak, bo w zapasie mam jeszcze kilka wpisów, które czekają na publikację ;-)! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)