sierpnia 16, 2017

KROPKOWE ZDOBIENIE Z HYBRYDAMI SEMILAC - 032 BISCUIT, 001 STRONG WHITE I INNI


Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco to już zapewne wiecie, że uwielbiam kropkowe mani. Uważam, że takie zdobienia wyglądają po prostu uroczo. Najlepsze w kropkach jest to, że wyglądają dobrze przy większości kolorów. Dzisiaj wersja różowa, jednak nie krzykliwa, wręcz delikatna. Oczywiście przy użyciu niezawodnych hybryd marki Semilac Paris.  Zapraszam do oglądania!



Główną rolę gra tutaj mój ulubieniec czyli 032 Biscuit. Kocham ten kolor! To najpiękniejszy baby pink z jakim miałam do czynienia. Mam kilka podobnych jasnych róży jednak ten odcień bije wszystkie na głowę. Moim zdaniem to taki Must Have jeśli chodzi o hybrydy tej marki. Podoba mi się w nim to, że można fajnie budować krycie. Jedna warstwa daje bardzo bardzo delikatny efekt, dwie - to takie niepełne krycie a trzy i więcej wzmacnia kolor. Jest bardzo delikatny, idealny na co dzień - do pracy czy na uczelnię. Pięknie też podkreśla opaleniznę. Jeden paznokieć został potraktowany 001 Strong White na których znajduje się miks różowych kropek. Biała hybryda to taka baza którą warto mieć. Trzeba uważać przy nakładaniu - najlepsze są cienkie warstwy żeby lakier się nie ściągnął podczas utwardzania. Warto też przytrzymać go dłużej w lampie. Kropki wykonałam sondą z cienką główką i użyłam do tego zdobienia dwóch różnych odcieni różu.
Naładowałyśmy ich tam całkiem sporo i to w dwóch odcieniach, ale czy nie wyglądają pięknie?  Według mnie nie ma żadnej przesady. Tak jak każdy żelowy lakier do paznokci marki Semilac  kropki utwardzałam 30 sekund w lampie led. Paznokcie wykonała mi moja kuzynka, za co bardzo dziękuję ;-)! Lubię czasami kiedy to ktoś mi maluje paznokcie, a Wy? 

Idealny odcień Baby Pink to dla mnie właśnie ten - prezentowany na zdjęciach 032 Biscuit. Lakiery hybrydowe, bazy, topy i inne akcesoria dostaniecie w fajnej cenie w drogerii internetowej Iperfumy.pl gdzie ja zamawiam najczęściej.

Co sądzicie o takim połączeniu? Paznokcie są delikatne i idealne zarówno do pracy jak i do szkoły. Myślę, że jeszcze nie raz się na nie zdecyduję, chociaż rzadko powielam zdobienia na paznokciach. Lubię czasami wymyślać coraz to nowe, ale i przyjemne dla oka wzorki. Jestem wielkim minimalistą jeśli chodzi o manicure! Z jakim kolorem połączyłybyście kolor Biscuit? Czekam na Wasze propozycje, może Wasze sugestie będą dla mnie dobrą inspiracją :-) 

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny :)
Koniecznie poinformuj mnie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :-)